جیگر مادر و بابا

روزی که برف اومد

1390/11/3 10:13
نویسنده :
345 بازدید
اشتراک گذاری

 

یکی بود یکی نبود

غیر از خدای مهربون هیچکس نبود

یه دخمل خوشگلی بود به اسم کوثرجون

تو یه صبح برفی و سرد وقتی از خواب بیدار شد

طبق معمول اول یه لیوان شیر عسل گرم میل کرد

بعدش مادر جونش بغلش کرد تا از پنجره برفا رو ببینه

www.smilehaa.org

کوثر جون با دیدن برفا خیلی ذوق کرد. مادر جونشم تصمیم گرفت که با هم برن بیرون و ....

niniweblog.com

مادر جون نشستم اینجا بیا عکس بگیر

niniweblog.com

واااااااااای این سرسره چرا پر از برفه

(آخرشم که طاقت نیاوردی و رفتی اون بالا و با برفا سر خوردی پایین)

niniweblog.com

این چیه؟ آدم برفیه؟ مادر جون پس کو دستش؟

چشمش چرا هی میوفته؟ شال گردن منو براش بستی؟

niniweblog.com

من تاب تاب میخوام سوار شم

وای دستم سرد شده...مادر جون بیا برفارو بزن کنار

niniweblog.com

مادر جون و کوثر جون دیگه داشتن یخ میزدن

کوثرجون هم رضایت نمیداد که برگرده خونه

مادرجون هم مجبور شد با یه ترفند دخترشو راضی کنه:

کوثر جون بیا بریم خونه و از پنجره آدم برفی رو نگاه کنیم

کوثرجون اومد خونه اما تا عصر هی می گفت

مادر جون بغلم کن میخوام آدم برفی ببینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان امیر علی
5 بهمن 90 15:27
سلام ممنون به ما سر می زنید با اجازه یکی از مطالب قشنگت را برداشتم در و بلاگ امیر علی گذاشتم راضی باش اگه راضی هم نیستی بگو بر دارم .ممنون


سلام
خواهش میکنم عزیزم
ای بابا این چه حرفیه
با "ذکر منبع" باشه، خوشحال هم میشم خانمی
مامان امیر علی
5 بهمن 90 15:27
ایشاله که خوش گذشته باشه


ممنونم عزیزم
سمانه مامان پارسا جون
5 بهمن 90 16:16
خدایا؛

تو را به مناسبتهای عزیز این ماه گرامی قسم می‌دهیم؛

این ماه را بر تمام شیعیان جهان، مبارک و پر خیر و برکت قرار بده

حلول ماه ربیع الاول مبارک



ممنونم از پیام زیباتون
بر شما هم مبارک
سمانه مامان پارسا جون
5 بهمن 90 16:19
با اجازه لینکتون کردم


مرسی عزیزم
مامان امیر علی
5 بهمن 90 19:27
عزیزم ممنونم اما نمی دونم چطوری و چی بزارم ممنون می شم برام بگی


خواهش میکنم خانمی
چشم برات توضیح می دم
مامان ماهان
5 بهمن 90 19:30
مشکی از تن بدرآرید ربیع امده است

خم ابرو بگشایید ربیع امده است

مژده ای ختم رسل داد که اید به بهشت

هرکه بر من خبر ارد که ربیع اماده است

ماه ربیع الاول مبارک




مرسی از پیام خوشگلت
بر شما هم مبارک
مامان ماهان
5 بهمن 90 19:34
ایشاالله که برف بازی با کوثر جون خوش گذشته باشه


آره خوش گذشت. مرسی
کیتکس
5 بهمن 90 20:31
ببینیم این که جیگره مامانشه، می یاد از ما و عمو پورنگه تلویزیون جایزه بگیره؟؟؟

می یاد نمایشگاه کیتکس

تو مسابقه شرکت می کنه؟؟؟

بدووو بیا وبلاگمون

منتظره تو و مامانه هنرمندت هستم

بوووووس


ممنون. اما آدرسی که گذاشتید باز نمیشه
kitex.persianblog.ir
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
5 بهمن 90 22:26
حلول ماه ربیع الاول مبارک


ممنونم عزیزم
امیر علی
8 بهمن 90 20:31
سلام.شما هنوز هم افتخار رمز نمیدین؟؟؟؟


سلام
شرمنده عزیزم
مامان نازی نرگس
10 بهمن 90 2:21
قربون شما که عاشق برف بازی ای چه مامان گلی داری که اینقدر به فکر شماست
مامان زهره
15 اسفند 90 12:43
الهی با اجازه رمزی که قبلا داده بودی را وارد کردم.
چه عکس های قشنگی چه روزهای خوشی که می تونه دوباره تداوم داشته باشه


خواهش میکنم خانمی
آره عزیزم