جیگر مادر و بابا

بندگی را آغازیست به بلندای عشق...

1390/10/13 12:08
نویسنده :
312 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

عشق هدف حیات و محرک زندگی من است و زیباتر از عشق چیزی ندیده ام و بالاتر از عشق چیزی نخواسته ام. عشق است که روح مرا به تموج وا می دارد. قلب مرا به جوش می آورد.استعدادهای نهفته مرا ظاهر می کند، مرا از خودخواهی و خودبینی می راند. دنیای دیگری را حس می کنم. در عالم وجود محو می شوم.احساس لطیف و قلبی حساس و دیده ای زیبا بین پیدا می کنم. لرزش یک برگ، نور یک ستاره دور، موریانه کوچک ، نسیم ملایم سحر، موج دریا و غروب آفتاب همه احساس و روح مرا می ربایند و از این عالم مرا به دنیای دیگری می برند...این ها همه و همه از تجلیات عشق است...

به خاطر عشق است که فداکاری می کنم.به خاطر عشق است که به دنیا با بی اعتنایی می نگرم و ابعاد دیگری را می یابم. به خاطر عشق است که دنیا را زیبا می بینم و زیبایی را می پرستم.به خاطر عشق است که خدا را حس می کنم و او را می پرستم و حیات و هستی خود را تقدیمش می کنم...

شهید دکتر مصطفی چمران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان زهره
14 دی 90 14:35
سلام. من هم شما را لینک کردم.
به هر حال بچه ها امانتی از خدا در نزد ما هستند که دیر یا زود بایستی آنها را بدهیم.باور کن ناراحت شدم. سخته برای مادر. سخته بچه ای را که بهش شیر می دی و شب و روزش باهاش هستی از دست بدی. خدا صبرتون بده و بهتر از این قسمتتون بکنه.به قول قدیمی ها: بی اذن خدا برگ از درخت نمی افته!


سلام
مرسی خانمی.
ما هم راضی ام هستیم به حکمتش.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
14 دی 90 21:02
آلا بیو کوثر جون.
مامانی چرا نظرات رو حذف میکنی؟خیلی وقتا بهت فکر میکنم.خیلی برات نگرانم.هزار جور فکر به کله م میزنه که دعا میکنم یکیش هم درست نباشه.خدا ایشالله خودش دلت رو شاد شاد شاد کنه.
عزیزم قسم میخورم که از حذف نظراتم ناراحت نمیشم و درکت میکنم.فقط میخواستم بگم که همیشه به یادتونم.و براتون دعا میکنم.


سلام عزیزم
ممنونم از نظر لطفتون
امیدوارم همیشه شاد باشید.
مامان زینب
16 دی 90 0:07
سلام عزیزم
معنی پست بالایی چیه؟


سلام خانمی
معنیش اینه که یه دختر ناز دارم به اسم کوثر جون و
برای چند روز هم یه پسر ناز داشتم به اسم علی جون
آره علی جون من رفت پیش خدا و خاطرات خوبشو برامون به جا گذاشت...
خدایا شکرت
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
16 دی 90 1:10
اسمش را میگذاریم؛دوست مجازی اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته . . خصوصیاتش را که نمیتواند مخفی کند ...وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را مینویسد وقت میگذاردبرایم، وقت میگذارم برایش . . نگرانش میشوم دلتنگش میشوم . . وقتی درصحبت هایم،به عنوانِ دوست یاد میشود مطمئن میشوم که حقیقی ست . . هرچند کنارهم نباشیم هرچند صدای هم راهم نشنیده باشیم، من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم هرکجا که باشد --- پس دوست من در دنیای مجازی دوستت دارم ...



مرسی عزیزم که همیشه به یاد ما هستید
ممنون از متن زیبایی که نوشتی
منم شما و گل پسرتو دوست دارم
آرزوی من هم سلامتیه شماست
بوس بوس
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
16 دی 90 1:11
بخاطر کوثر جون مطمئنم قوی هستی.


مرسی مهربونم
مامان زهرا نازنازی
16 دی 90 1:23
سلام دوست خوبم

امیدوارم شاد و سلامت باشید

با دیدن این عکس پست ثابتتون خیلی خوشحال شدم ولی با خوندن عنوان بعضی پست ها نگران شدم

خوشحال میشم از خودتون خبری به من بدید


سلام مامان مهربون
ممنونم از لطفتون عزیزم
مرسی که به ما سر میزنید
امید
16 دی 90 20:58
سلام . وبلاگ زیبایی دارید . خوشحال میشم از وبلاگ منم بازدید کنید . منتظر نظر گرمتون هستم . در ضمن هر سوالی در مورد کامپیوتر داشتید میتونید در قسمت نظرات وبلاگم مطرح کنید در اسرع وقت جواب سوال شما رو میدم . منتظر حضور شما هستم . .
negin
17 دی 90 10:08
سلام
تبريك ميگم برنده یک هفته ویترین نی نی وبلاگ رو بهتون . قشنگترين آرزوي من زيباترين لبخند براي شماست . پاينده باشيد .



سلام عزیزم
ممنونم از تبریک خانمی
شما هم شاد باشید
مامان زهره
17 دی 90 10:51
به به پیشنهاد شما برتر اعلام شده و قراره عکس کوثر جون در ویترین نمایش داده شده!


ممنون از لطفت عزیزم
مامان نیایش
18 دی 90 0:04
عزیزم نمیدونم چی باید بگم که داغ دلت تازه نشه اما برات آرزوی صبر میکنم و البته غبطه میخورم به اجر بزرگی که نزد خدا داری خدا کوثر جون رو برات نگه داره نمیدونم حکمت خدا رو هیچکی نمیدونه من هم که 6 ماه پیش تنها برادرم رو از دست دادم برادرم علی رو میگم که 24 سال داشت فقط کنم خدایا راضی ام به رضای تو نمیدونم برادر داری یا نه ولی داغ داغه و خیلی سخت عزیزم فقط ازت چند تا خواهش دارم تو الان خیلی به خدا نزدیکی خیلی برای همه ی ماها دعا کن و از خدا برای همه دلهای داغ دیده صبر بخواه و ازت میخوام برای دختر کوچولویی که خیلی وضع بدی داره دعا کنیhttp://nafasjooonam.blogfa.com/


خیلی خیلی ممنونم که ما رو تنها نمیذاری مهربونم
امیدوارم خدا هم به شما صبر بده.که خدا همواره با صابرانه و همه ما از او هستیم و به سوی او باز میگردیم
چشم برای همه دعا میکنم بخصوص انار کوچولو..امیدوارم خدا به همه مریضامون شفای خیر بده.
مامان تارا و باربد
18 دی 90 9:53
سلام برنده شدن کوثر جون مبارک باشه امیدوارم همیشه شاد و خرم باشید.


سلام
ممنونم مهربونم
مرسی که میای و نظر میذاری