جیگر مادر و بابا

عید مبارک

1390/10/11 12:09
نویسنده :
312 بازدید
اشتراک گذاری

ای کاظم آل محمد

سلام بر تو که وارث نیکان و آبروبخش نیاکانی

سلام بر تو که نیازمندان را باب الحوائجی

ای صاحب مهار حکمت و حلم، در برابر خشونت و خشم!

غضب، از حلم تو خشمگین می‌شد. صبر از تو بی‌طاقت می‌گشت و زندانبانان اسیر صفا و عبودیت تو می‌شدند و محبس به محبس شب‌زنده‌داری تو را جابه‌جا می‌کردند، زندان به زندان ایمان، ذکر و تهجد تو را به بند می‌کشیدند...

میلادت مبارک

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان امیر علی
11 دی 90 17:16
عید شما هم مبارک


ممنون. عید شما هم مبارک
مامان تربچه
12 دی 90 17:05
عیدت مباررررررررک


مرسی خانمی
عید تو هم مبارک
narges
12 دی 90 22:59
سلام ممنون از پیام شما
خدا کوثر و علی جون حفظ کن
منم لینکیدمتون


سلام عزیزم
خواهش میکنم
علی من که رفت پیش خدا
انشالله کوثرطلای شما سلامت باشه
مامان تارا و باربد
13 دی 90 8:18
سلام امیدوارم همه ایامتون عید و شادی باشه و جمع خانوادگیتون گرم و پر محبت از لطفتون ممنونم


سلام عزیزم
ممنونم از لطفتون
سارا
13 دی 90 10:10
سلام دوسی مسی از حضورت گلم
راستی چرا مطلب ثابت وبلاگت نوشتی علی که تو بهشته؟
عزیزم کوثر جونم ببوس و با چه اسمی لینکت کنم؟


سلام عزیزم
خواهش میکنم گلم.وبلاگت خیلی بامزه ست!
آخه علی جونم زیاد مهمونمون نبود و رفت پیش خدا
با اسم جیگر مادر و بابا لینکمون کن. ممنون
سارا
13 دی 90 11:30
شلام عزیزم
شما لایقش بودید و هستین اما حکمت چیز دیگریست که ازش بی خبریم


سلام مهربون
درسته. ما قادر به درک همه حکمتهای خدا نیستیم
مامان زهره
13 دی 90 12:56
سلام گلم. خیلی متاثر شدم. در وب سارا بودم که متوجه شدم.چرا؟اینطوری شد؟منتظرتم


سلام عزیزم
علی من فرشته بود. زمینی نبود متعلق به آسمون بود از همون اولش شوق پرکشیدن داشت.
خدا تاج سرت گل پسر نازتو برات حفظ کنه
نگين
13 دی 90 17:01
قشنگترین آرزوی من زیباترین لبخند برای شماست


مرسی از آرزوی خوشکل