جیگر مادر و بابا

تعطیلات عید فطر

1390/6/12 7:45
نویسنده :
330 بازدید
اشتراک گذاری

حافظ منشین بی می و معشوق زمانی 
  کایام گل و یاسمن و عید صیام است

 

سَنـــــــــــــــــــــام...خوبـــــی؟ خوشــــی؟سَنامتی؟؟؟ قلب

(الهی من قربونه شیرین زبونیت بشم نازگلم)

 

 تعطیلات عید، به ما که خیلی خوش گذشت.

 

 

 خونه آقاجون رفتیم...همه بودن

رفتیم امامزاده صالح (ع) و گفتم آغا سلام

خرید کردیم

مهمون داشتیم و

رفتیم رستوران...

 

 

البته من فقط ماست موسیر خوردم و چندتا دونه چیپس

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان زهرا نازنازی
12 شهریور 90 9:40
الهی همیشه شاد باشید
مامان رها
12 شهریور 90 10:06
خوشحالم که بهتون خوش گذشته همیشه به شادی!
مامان زینب
12 شهریور 90 10:25
خدا کنه همیشه خوش باشی
راستی اینجا رو که حتما به روز میکنیی؟؟؟


ممنونم.نه.دیگه اینجارو به روز نمیکنم.کلا حذفش میکنم.
مامان ابوالفضل
12 شهریور 90 17:25
سلام
امیدوارم سلامت باشین
ما رو بی خبر نذارین
خوشحال می شم که باز هم عکسها و کارهای کوثر جون بخونم و ببینم
بوس


سلام عزیزم بهتون سر میزنم.
نازنین نرگس نفس مامان
14 شهریور 90 14:25
مامان مهربون وب رو حذف نکن بذار بمونه افلاین ولی حذفش نکن خواهش میکنم راستی خیلی دیر شده ولی عیدت مبارک


چشم حذفش نمیکنم.مرسییییی عید شما هم مبارک.
مامان ماهان
15 شهریور 90 8:59
قربونت برم عزیزم چقدر ناززززززززززززز شدی
مامان طاها
30 شهریور 90 18:39
وااای وای چه نازه. ماشاالله چشم نخوری ان شاالله. از طرف من ببوسش و براش اسفند دود کن.