جیگر مادر و بابا

دو هفته با مامان جون و آقا جون

1390/5/25 12:04
نویسنده :
458 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوب نی نی وبلاگی

سلام به همه نی نی های خوشگل و دوست داشتنی

 

دلمون براتون تنگ شده بود


ما چند روزی مهمون داشتیم. مهمونای خیلی عزیز

مامان جون و آقا جون

 

به برکت وجودشون حالمون خیلی خوب بود

جاتون خالی جاهای زیادی هم رفتیم

 

ما با هم مسافرت هم رفتییییییییییم بعدا میگم که کجاها رفتیمنیشخند

 

پارک آبی آزادگان، جشنواره بزرگ شعبانیه

 

 

 

پارک لواسان

خیــــــــــــلی خوش گذشت

 

 

 

 

 

 

 

اینم عکسای

موزه طبیعت و حیات وحش  دارآباد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"خیلی ممنونم از دوستای خوبم که هیچوقت ما رو تنها نمیذارن"

 

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان نفس طلایی
7 مرداد 90 13:24
همیشه به گردش و شادی
مامان آریان جون
7 مرداد 90 15:11
سلام جیگررررررررری ناناز امیدوارم همیشه در کنارهم خوش باشید همیشه به گشت و گذار خوشحال میشم به وبلاگ پسرم سر بزنید
مامان زهرا نازنازی
7 مرداد 90 17:56
مامان ماهان عشق ماشین
8 مرداد 90 6:58
ایشالا همیشه به شادی و گشت و گذار.مامانی مواظب کوچولوها باش.
نازنین نرگس نفس مامان
8 مرداد 90 10:55
سلام به کوثر جون . محمد طاهای ناز و مامان مهربون ایشالا همیشه به گردش و شادی مراقب نی نی ها ناز و دوست داشتنی باش زیاد هم خودت رو خسته نکن ما هر روز میام سر بزنیم اخه دوستتون داریم هر سه تاتون
کوثر
8 مرداد 90 11:50
سلام چه ناز شده این خوشدلی" کوثر خانوم نانازی" و چرا پیش من نمیاین دیگه؟ تقدیم به شما
maman amirali
22 مرداد 90 18:32
salam khaleh jon.kosar joonam che arosaki shodi mashalah.afarin che jahayi raftina .hamisheh be gardesh va shadiii an ham ba kasani keh kheili azizan. booss rasti kodeh amirali 02 hastesh ageh be deletoon neshast behesh ray bedin.mersiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
سارا
22 مرداد 90 21:10
سلام عزیزمممممممممممم خوبی؟خداروشکر که بهتون خوش گذشته همیشه شاد باشید چه عکسهای قشنگییییییییییی
نازنین نرگس نفس مامان
23 مرداد 90 2:15
سلام مامان جون حالا واسه ما سوپرایز نگه داشتی نگی کجاها رفتید ؟من که دلم رفت بگو کجا رفتید زیارت؟زیارت قبولحالا کوثر جون و نی نی طه حسابی بیمه شدن ایشالا ما منتظریم زود اپ کن
نازنین نرگس نفس مامان
23 مرداد 90 2:18
نظر خصوصی دارید
نازنین نرگس نفس مامان
23 مرداد 90 2:20
یعنی کجا رفتید مشهد اومدید نه کربلا وای سوریهنمیخوای که بگی مدینهبابا دلم غش رفت اپ کن منتظرمممممممممممممممممممممم


عکساشو که آماده کردم میگم کجاها رفتیم.
مامان رها
23 مرداد 90 9:09
سلام عزیز دلم دلمون حسابی براتون تنگ شده بود دیگه من کم کم داشتم نگران میشدم هر روز میومدم یه سر ولی میدیدم خبری نیست خدا رو شکر که خوش گذشته همیشه به شادی و گردش


سلام خانمی.مرسی
مهرناز مامان امین حسین
23 مرداد 90 11:41
سلام الحمداله خوش گذشته راستی مسافرت هم رفتید خوش بحالتون دلم لک زده برای یه مسافرت دسته جمعی چه عکسهای نازی از روی کوثر جون ببوس
زهره مامان هلیا
23 مرداد 90 13:43
سلام کوثر جون خوش اومدی دلمون برات تنگ شده بود خوشحالم خوش گذشته این اواخر دیگه داشتم نگران می شدم نی نی هم خوبه
نازنین نرگس نفس مامان
23 مرداد 90 15:19
سلام مامان کوثر جون من نرگس رو نتونستم از شیر بگیرم ولی از پوشک گرفتم توی خونه پوشک نمیشه ولی بیرون میترسم گاهی پوشک میکنم واسش یه بازی ایجاد کن حتما خوشش میاد من که توی دستشویی پوسیدم اخه 5 دقیقه یه بار میگه پی پی واقعا طاقت فرساست ولی بالاخره باید این اتفاق بیفته اگه روی قصری مشکل داره بذار راحت بشینه روی دو تا پا اونجور واسه خودشم راحت تره یه عروسکش رو بردار بگو باید پی پی کنه بدون پوشک اینجوری واسش جا بنداز که دیگه نباید پوشک بشه ما که اسم همه رو اوردیم و گفتیم پوشک ندارن شما هم بزرگ شدی نباید پوشک بشی مثل عمه دایی الان هم همه رو میبینه میگه اشک ندارید
مامان ماهان
24 مرداد 90 8:52
به به دوست جونم اومده حسابی دلمون براتون تنگ شده بود چه جاهای خوب خوبی هم رفتین همیشه گشت و گذار ایشاالله چه جیگررررررررررررررررررررری شده کوثر خانم بووووووووووووووووووس برای کوثری ناز راستی حال نی نی که خوبه
کوثر آبجی کیمیا
25 مرداد 90 1:13
سلااااام سلااااااام سلاااااااااااااام.. بایه آپ عجیب و جدید منتظرتونیم .... حتما بیاین راستی وقتی اومدین لطفا لطفا آدرس هم بذارین که بیلینکمتون ... باشه؟ پس منتظرتونیl (حالا من این همه تعریف میکنم شما هیجان زده نشین فکر کنین چیه ها....فقط بیاین ببینین لطفا)
مامان امیرعلی
25 مرداد 90 10:36
سلام خاله مرسی که اومدی به وبلاگم.وبلاگ و کوثر نازتون هر دو معرکن.بیاین عکسای آتلیه ام رو ببینید.
کوثر آبجی کیمیا
9 شهریور 90 12:52
سلام دوباره به مادر کوثر عزیزم.......توی این پست الان دیدم کفشای خانومی رو منم عین همونا رو داشتم 4-5 سالگیم الانم دارمشون از قم گرفته بودم ........ چسبای جلوش بامزست
تک خاله کوثر جونی
4 اردیبهشت 91 0:08
کوثر جون،خاله ... پخخخخخخخخخخخخ، منو بترسون...
خب من هم یه جورایی ماه هستم دیگه



آهاااااااااااان از اون لحاظ