جیگر مادر و بابا

یا الله یا احد یا صمد

1391/5/26 12:01
نویسنده :
312 بازدید
اشتراک گذاری

ای خدا اینک روزهای ماه رمضان منقضی می شود

و شب های آن در می گذرد

و حال مرا که چگونه در این ماه گذشت تو بهتر از من می دانی

و به شمار اعمالم از همه ی خلق آگاه تری.

پس من از تو درخواست می کنم

به آنچه ملائکه مقرب و پیمبران مرسل و بندگان شایسته ی تو از تو درخواست کردند

که بر محمد و آل محمد رحمت فرستی

و مرا هم از زنجیر آتش دوزخ برهان و به بهشت رحمتت به کرم داخل گردان

و بر من به عفو و کرمت تفضل فرما و تقرب و توسلم را به درگاهت بپذیر

و دعایم را مستجاب کن.

ای مهربان ترین مهربانان!

با من آن کن که تو را شایسته است نه آنچه مرا سزاوار است.

                                                                                            

برگزیده ای از دعای امام صادق (ع)

در این روزهای پایانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان نیایش
26 مرداد 91 12:06
الهی آمین برای همه دعاهای قشنگت الهی آمین
و ای کاش به قول شاعر
کاش در این رمضان لایق دیدار شویم
کاش هر چه زودتر لیاقت دیدن کسی رو که منجی برای کل این عالمه پیدا کنیم


الهی آمین برای دعای قشنگ تر و بهتر تو....
ترانه
26 مرداد 91 12:10
سلام
طاعات و عباداتتون قبول درگاه احدیت
خیلی دعاهای پر محتوا و زیبایی گذاشتین، آفرین به شما...
راستی کجا میشه متن کامل این دعا رو پیدا کرد؟
بازم از بابت ابزار بسیار مفید ختم صلوات ممنونم



سلام. از شما هم قبول باشه
ممنون از توجهتون...
متن کامل این دعا رو در مفاتیح الجنان، اعمال شب های دهه ی آخر ماه رمضان (بعد از دعایی که این حضرت بعد از فرایض و نوافل میخوندن) میتونید پیدا کنید. با این جملات شروع شده:
"اللهم انک قلت فی کتابک المنزل، شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن..."
منم از استفاده ی مکرر شما و بقیه دوستان از این ابزار ممنونم.
راستی ما رو از دعای خیرتون بی نصیب نذارید...
زهرا
26 مرداد 91 12:29
من بچه خیلی دوست دارم خوش به حالتون مادرید...


الهیییییییییییی عزیزم
انشالله خدا همه ی حاجات رو برآورده به خیر کنه
ترانه
26 مرداد 91 12:48
ممنونم از آدرس بسیار دقیق،خیر ببینید.
راستی اون گوشه سمت راست وبالای صفحه هم که ایام شهادت به احترام حضرت علی (ع)، مشکی بود، یه متن دعای زیباس و این کار به وبلاگ نمای خیلی خیلی زیبایی داده.جای تقدیر داره ،البته من اینو همون روز اول دیدم ولی فراموش کردم توی نظراتم بیارم.از این بابت عذر میخوام


خواهش میکنم.فقط دعامون بفرمایید...
بازم ممنون از توجه و لطفتون
اختیار دارین..مطمئن بودم که دیدین.

این چهار ربنا (گوشه ی وبلاگ) برگفته از چهار آیه ی قرآن هست...
اطلاعات بیشتر در شبکه گسترده.http://www.widenet.ir/
مطلبی با عنوان ربنا لا تزع قلوبنا (لینکش خیلی طولانی میشد اگه میذاشتم)

در ضمن شما با این مشغله ی کاری همین که به اینجا سر می زنید برای ما باعث افتخاره.ممنونم
زينب عشق مامان و بابا
26 مرداد 91 13:19

سلام سلام خوبيد


سلام سلام
مرسی خوبیم
ستاره زندگی
26 مرداد 91 13:23
الهی آمین


زينب عشق مامان و بابا
26 مرداد 91 13:32

سلام سلام خوبيد


سلام عزیزم. خوبیم ممنون
خاله باران
27 مرداد 91 2:44
سلام دوستم...
امیدوارم با دست پر از این ماه بیاییم بیرون...
خوبی؟
پس تو امروز بودی؟


سلام عزیزم
ممنون از دعای خوبت. انشالله...
خوبیم ممنون.فقط یک ساعت ظهر بودم
خاله باران
27 مرداد 91 2:45
جوجه خاله خوبه؟؟؟


آره عزیزم خوبهههههههههههه
مامانی
27 مرداد 91 10:44
سلام خانومی خوبی؟ من و طه بروز شدیم و منتظر قدم شما




سلام عزیزم. خوبیم مرسی
چشم میام حتما
بابای دوقلوها
28 مرداد 91 7:49
سلام
انشالله که پروندمون پر از نمره ای بالای 10 باشه که تو هیچ کدوم از امتحانات الهی نیفتیم.


سلام
ممنون از دعای خوبتون.انشالله...
تک خاله کوثر جونی
30 مرداد 91 19:46
"ای مهربان ترین مهربانان!
با من آن کن که تو را شایسته است نه آنچه مرا سزاوار است."

تو لایق بهترین هایی تک خواهر خوب خودم


مرسی جیگر