جیگر مادر و بابا

شب عفو است ومحتاج دعایم....

1391/5/17 11:03
نویسنده :
313 بازدید
اشتراک گذاری

«و تو چه می دانی که شب قدر چیست؟، شب قدر از هزار ماه بهتر است»( 2 و 3 قدر)

 

 

خبر آوردند که امشب از هزار شب بهتر است و یک اتفاق ویژه می افتد

و آن اینکه امشب دست ملکوت به طرف زمین کشیده می شود.

شب قدر، شبی است که در عرصه آن انسان، ره صد ساله را یک شبه طی می کند.


امام صادق علیه السلام:

تقدیرات در شب نوزدهم است و حتمی شدن آن در شب بیست و یکم و امضای آن در شب بیست و سوم. (الکافى، 4/ 159)


آری امشب، "چشم سر" را باید بیدار داشت

تا "چشم جان" بیداری و بینایی یابد و دل از بندها برهد؛

و ما چه زیانکاریم اگر از شب قدر

تنها بیداری چشم نصیبمان شود و راهی به ورای آن ، بر اقلیم جان نیابیم.

 

پیامبر اکرم صلی‏ الله ‏علیه‏ و‏آله و سلم:

هر کس در شب قدر از روی ایمان و با اخلاص شب زنده داری کند، خدای متعال گناهان گذشته اش را می بخشاید.  (وسائل الشیعة، 10/ 358)


آری ما را بر عظمت و شناسایی آن راهی نیست،

تنها می توان درزیر باران رحمت "لیله القدر" ایستاد تا برما ببارد

و جان هایمان را از آب زلال خود شست وشو دهد و پاک سازد...

 

السلام علیک یا اباالحسن یا علی بن ابی طالب

 

 

امام علی علیه السلام:

مۆمن آن كسى است كه خود را به جهت رفاه مردم در زحمت بیندازد و دیگران از او در أمنیت و آسایش باشند. (بحارالا نوار، 75/53)


خدایا قدر ما را به قدر مولا علی نزدیک فرما

خدایا ، بحق شهید شب های قدر

تقدیر ما را محبت و ولایت و پیروی راه مولا علی علیه السلام رقم بزن. آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

آرام
17 مرداد 91 11:29
التماس دعا.


چشم مامانی
ستاره زندگی
17 مرداد 91 11:35
مامانی ،شبهای قدر ما رو هم دعا کن.


چشم عزیزم
شما هم ما رو به یاد داشته باشید
مامان نیایش
17 مرداد 91 11:42
توی این شب های عزیز التماس دعا

ربنا آتنا فی الدنیا حسنه و فی الاخره الحسنه و قنا عذاب النار



چشم عزیزم...
مامان نیایش
17 مرداد 91 11:54
شما هم تشریف ببرید خصوصی عزیزم


چشممممممم با کمال میل
آزاده
17 مرداد 91 12:30
خیلی التماس دعا دارم دوستم


منم همینطور عزیزممممممم
مامان امیرحسین ومحیا
17 مرداد 91 12:46
التماس دعا


و همچنین....
تک خاله کوثر جونی
17 مرداد 91 13:48
"شب قدر، شبی است که در عرصه آن انسان، ره صد ساله را یک شبه طی می کند."

این جمله خوب بود.


ممنون از نگاهت عزیزم
سمیرا
17 مرداد 91 18:52
باسلام خدمت شما
باعرض خسته نباشید خدمت شما دوست بزرگواربه خاطره وبلاگ خوب ومطالب مفیدوپربارتان امیدوارم هرروز بیش از پیش موفق تر و پیروز تر به اهداف ارزشمندتان نزدیک شوید.
درکمال افتخارشمارابه کلبه ی حقیرانه ی ولایت مداران مهدی(عج)دعوت می کنم وازشما خواهشمندم که با حضورگرم و نظرات ارزشمندتان به من در بهتر ساختن ان کمک بفرمایید من وبلاگ خوب شما لینک کردم اگر مایل بودید شما هم از وبلاگ من دیدن وان را لینک کنید به امید روزی که حکومت اقا امام زمان (عج)سراسر جهان هستی را فراگیرد وصلح و امنیت و خوبی همه جارا فرا گیرد.
باتشکر فراوان پیروزوظفرمندباشید بدرود



سلام دوست من
ممنونم از حضور و لطفتون
متشکر از دعاهای زیبایی که کردید
چشم حتما بهتون سر میزنم
مامان نازنین زهرا
18 مرداد 91 1:02
سلام.دیگه به وبلاگ نازنین سر نمیزنید.ولی من همیشه به کوثر جون سر میزنم ولی نمیرسم که بخوام نظر بدم بخاطر نازنین شیطون و بلا.خیلی التماس دعا.


سلام عزیزم. سر میزنم ولی کمتر از قبل
آخه تعداد دوستان اینقدر زیاده که گاهی فرصت میکنم فقط به دوستانی سر بزنم که نظر گذاشتن
چشم به یادتون هستم
بابای دوقلوها
18 مرداد 91 8:53
تو این شبها ما رو فرامووش نکنید.
پست زیبا و شایسته ای بود


متشکر از لطفتون
چشم به یاد همه هستم
مامان نیایش
18 مرداد 91 11:05
ممنون فدات شم
التماس دعا از شما
شاد و موفق باشی همیشه
کوثر جونو ببوس


خواهش عزیزدل
چشم دعاتون کردم و میکنم
ممنون از لطفت
مامان زهره
18 مرداد 91 13:59
دستهاي خالي من دخيل دل پاكتان
مارا نيز در اين روزهاي عزيز رمضان نه به بهاي لياقت ، بلكه به اسم رفاقت دعا كنيد.التماس دعا


مرسی از پیام خوشگلت
چشم عزیزم به یادت هستم
ilijoon
18 مرداد 91 14:29
التماس دعا داريم ما رو تو دعاهاتون به ياد داشته باشيد


چشم عزیزم
شما هم همینطور
عمه اریسا کوشمولو
18 مرداد 91 16:44
ایشالا تو این شبها همه حاجت روا شن



ممنونم. انشالله