جیگر مادر و بابا

اللهم الرزقنی حج بیتک الحرام....

1391/5/16 3:06
نویسنده :
275 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا مرا روزی کن حج بیت الحرام

در این سال و در همه سال مادامی که عمرم را با آسایش و عافیت و وسعت رزق باقی داری

خداوندا مرا دور مدار از آن موقف های عالی و مشاهد مشرفه و زیارت قبر پیغمبرت (ص)

خدایا در جمیع احتیاجات دنیا و آخرتم یاریم کن

ای خدا!

از تو درخواست می کنم که در آنچه از قضا و قَدَرَت،

اموری را در شب قدر حتمی قرار دادی که دیگر برگشت و تغییر و تبدیل نخواهد داشت

که مرا از آن حجاج بیت الحرامت قرار دهی

که حج شان پسندیده و سعی شان پذیرفته و گناهان آمرزیده است و

اعمال بدشان بخشیده شده است

و قرار ده در قضا و قَدَرَت که عمر مرا طولانی و رزقم را وسیع و امانات و قرضم را ادا فرمایی

این دعا را اجابت فرما ای پروردگار عالم

این چه حکمت بلندی است که این دنیا و گذر زمان و لحظاتش دارد. گاهی شگفت زده می شوم از این همه نظم و ارتباط. از این باورها و از آن باورها.....به میهمانی تو می آیند و عطر کربلا را از کلمه به کلمه حرفشان حس می کنی و تو را تشویق می کنند به خوبی ها و از آن سو جواب ده ها سوال غوطه ور در ذهنت را می گیری....به مهمانی شان می روی و عاشق می شوی. عاشق توسل به امام زمانمان. عاشق توسل به شهدا ....و اعتقاد قلبی و یقین به اینکه پروردگار عالمیان به لحظه ای بنده ای را هدایت می کند و چه کوچکی تو که هنوز یاد نگرفته ای چگونه حاجات خود را طلب کنی و چه بیچاره ای که درک نکردی بزرگی و عظمت رحمت خداوندی را. چقد دلم گرفته از سستی های خودم .... و چه حقیرم در برابر این همه مهربانی تنها معبودم و چه خرسندم از پیدا کردن چنین انسان هایی که به معنای واقعی کلمه انسانند...به سادگی دلم فرو می ریزد و اشکانم بی هیچ خجالتی جاری می شود و غرق می شوم در احساسم و از درون در می یابم عنایتی بی مثال به انسان هایی بی نظیر....خدایا من امشب چه حاجتمند شده ام. چقدر از تو می خواهم. یاری ام کن...تازه فهمیده ام که هنوز راهی بس طولانی دارم تا عاشق شدن. ماه رمضان است و من سخت امیدوارم هرچند که هنوزم به معتقد بودن خود مشکوکم..از تو می خواهم آن یقین و اعتقاد بلند را. از تو می خواهم آن درک واقعی حضور را. از تو می خواهم آن رفتار و کردار شایسته را. از تو می خواهم آن درجات بالای انسانیت را. از تو می خواهم بهترین و والاترین شایستگی ها را. از تو می خواهم آن عشق واقعی را....شاد بودن را، ساده زیستن را، مهربان بودن را، به وجد آوردن را...به من حکمتی عنایت کن تا درک کنم لحظه به لحظه ی روز و شب های نورانی را...دلم پر است و سحر کوتاه و خواسته هایم بی نهایت....تو را میخواهم پروردگارم...فقط تو

خدایا فقط تو میدانی که چه انتظاری می کشم برای شب های آتی. شب قدر...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامانی
16 مرداد 91 6:19
سلام عزیزم خوبی خانومی؟
من بروزم منتظرتم ممنونم



سلام مامانی
مرسی از حضورت
چشم میام
ستاره زندگی
16 مرداد 91 13:56
امن يجيب المضطر اذا دعاه و يكشف السوء
هنگامیكه تمام درهاي عالم روي انسان بسته مي شودوازهرنظردرمانده و مضطرميگردد،تنها كسي كه مي تواندقفل مشكلات را باز کندونوراميد دردلها بپاشد، ذات پاك خداوندست


مرسی عزیزم
خیلی زیبا بود
مامان زهره
16 مرداد 91 14:17
سلام عزيز دلم انشاء الله حاجت روا شي


سلام مامانی
ممنون از لطفت و همچنین شما
مامان محمد صادق(زهرا)
16 مرداد 91 17:01
عزیزممممممممممممممم

چقدر قشنگ نوشتی!

کیف کردم و کلللی رفتم توو فکر....

هر آنچه از دل برآید لاجرم... بر دل نشیند!

توو این شبا منم فراموش نکن عزیزم...

که سخت محتاج دعام! منم به یادتم...ان شاللا...

*****************************

راستی یه هدیه گذاشتم توو وبلاگم واسه دوستای خوب منه مثل شما...

بیا هدیه ات و تقدیمت کنم!

***التماس دعا***


ممنونم از نگاهت
مرسی که وقت گذاشتی و خوندم
و خداروشکر که برات موثر بوده مهربونم
منم به یاد همه ی دوستان هستم
چشم میام پیشت عزیزم

سمانه مامان پارسا جون
16 مرداد 91 17:13
الهی آمین

خیلی عالی بود


ممنون از لطفت
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
17 مرداد 91 11:24
التماس دعا تویاین شبهای خوب خدا


چشم عزیزم. به یاد شما هم خواهم بود. انشالله
شما هم ما رو دعا کنید
مامان نیایش
17 مرداد 91 11:39
آمین
الهی آمین
برای همه دعاهای قشنگی که کردی
خدا زیارت خونه اش رو قسمت همه بکنه ان شا الله


ممنونم از لطفت مهربونم
انشالله .........
سودابه
17 مرداد 91 13:29
امن يجيب المضطر اذا دعاه و يكشف السوء
خیلی وقته به ما سر نمی زنی خانمی.کوثر جونی چطوره ؟


ممنون از دعای خوبت
چشم میام پیشتون مامانی
تک خاله کوثر جونی
26 مرداد 91 22:13
" از تو می خواهم بهترین و والاترین شایستگی ها را. از تو می خواهم آن عشق واقعی را....شاد بودن را، ساده زیستن را، مهربان بودن را و به وجد آوردن را..."

در اوج سادگی، زیبا بود!


ممنونم عزیزمممممممممممممم