جیگر مادر و بابا

افطاری...

1391/5/7 23:40
نویسنده :
543 بازدید
اشتراک گذاری

بخت امسال چه با من یار است

عطشت را عطشم غم خوار است

"به فدای لب عطشان حسین"

اولین ذکر پس از افطار است

 

خب معلومه که وقتی سه روز مداوم از صبح تا شب اینجوری باشی

niniweblog.com    niniweblog.com    niniweblog.com     niniweblog.com     niniweblog.com     niniweblog.com

 

بعدشم باید به تلافیش سه روز بعدش رو اینجوری بگذرونی

niniweblog.com   niniweblog.com   niniweblog.com   niniweblog.com   niniweblog.com   niniweblog.com   niniweblog.com     niniweblog.com  خمیازه

 

با این مادرجون هستما

البته شماها که هیچوقت خودتونو اینجوری اذیت نمی کنین. مگه نه؟

 خب اینم حال و احوالات من در این چند روز. دخمل خوبی بودم، کم شیطنت نکردم! 

niniweblog.com      niniweblog.com       niniweblog.com       niniweblog.com        niniweblog.com        niniweblog.com         niniweblog.com         

 و عکس ها در ادامه ی مطلب. بفرمایید لطفا niniweblog.com

بفرمایید افطاری 

البته زیاد عکس غذا و اینا نذاشتم که کسی دلش نخواد خدایی نکرده!

 niniweblog.com

 

سالاد ماکارونی (عشقه دخترک)، ترحلوا و خرمای ویژه (به قول بابایی)

طرز تهیه سالاد ماکارونی رو از اینجا برداشتم.

و از اینجا هم طرز تهیه ترحلوا

اما تزئیناتش دیگه از خودمه niniweblog.com

 

اینم دخملی که از قابلمه، ترحلوای گرم خورده و خوابش برده!

 

بازم ترحلوا (این بار زعفرونی)، زولبیا بامیه (ممنون عمویی)، سالاد، خرما و خربزه

جای همگی خالی بود. niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

مامان زهرا
7 مرداد 91 13:03
سلام
خوبید
امیدوارم هر چه زود زود بی حوصلگی تون تموم شه و به ما هم سر بزنید


سلام. خوبیم شکر
چشم حتما عزیزم
مامان نیایش
7 مرداد 91 13:15
سلام عزیزم خسته ی مهمون داری نباشی ان شا الله که خوش گذشته باشه و خدا هم قبول کنه ازتون طاعاتتون قبول
منتظرت هستیم


سلام مامانیه گل
مرسی از لطفت. چشم میام پیشتون
مامان امیر علی
7 مرداد 91 13:36
سلام عزیزم مرسی از دلداریهات .
شماره اقای زمانی :
77258603
77260727
77263117
اگه قصد داری پیش دبستانی خوب بزاریش باهاش خوندن را کار نکن ...کارگاههای بازی در فرهنگسراها عالی هستن روی تمرکز و سرعت و دقتش کار کن


خواهش گلم
مرسی از راهنماییت
ستاره زمینی
7 مرداد 91 14:46








مرســــــــــــــــــــــی مهربون
ستاره زندگی
7 مرداد 91 15:05
بی حوصلگی وتنبلی از اثرات ماه رمضان هست مامانی باحوصله
منتظر پست جدید هستیم


نمیدونم. شاید!
مامان امیر علی
7 مرداد 91 16:14
نه نمیگم که کارنکن می گم اگه قصد بردن به پیش دبستانی داری نکن چون اونجا باهاشون خوندن کار می کنن بعد دوباره کاری شایدم زده بشه اما اگه می خوای حافظش رو بسنجی و امتحانش کنی تراشه ها براش خیلی مفیده و همچنین کارگاه بازی فرهنگسراها خیلی عالی هستن برای بازیهای هدفمند حتما کارگاه بازی ببرش تا مشکلات و ضعفاش بیاد دستت ...
قبل از هر چیزی اگه تجربه منو می خوای ببرش استعداد یابی نخبگان تا درصد هوش و اندازه حافظه و ضعفاش معلوم بشه من امیر علی رو دوسالش بود بردم تا فهمیدم می تونه موفق باشه توی تراشه هاااااااااااااا...
برای این کار قدم قدم مهمتره و شناخت هوش و استعداد و ظرفیت بچه و توانش باید همه چی رو از پایه بلند کنی منم برای امیر علی از استعداد و اندازه هوش و ... حتی برطرف کردن ضعفاش با مشاور بعد تراشه ها و حالا هم بازیهای فکری و هدفدار توی جمع و اجتماع بعد از این مسیر ها دوباره می برمش استعداد یابی دوباره مشاوره و رفع ضعفهای دیگه
بچه مثل خونه ساختن می مونه پی خونه رو باید اول درست بریزی قبل اون مکان درست زمین و نقشه و ضعفاش و بر طرف کردن اونا مهمه ....
پس شماره استعداد یابی رو بهت می دم اول ببرش اونجا و بعد هم مشاوران اونجا و حتما دنبال کن تا موفق بشی و وسط راه جا نزن این تجربه منه ....


مرسی عزیزم
خیلی لطف کردی
به نکاتی که گفتی توجه میکنم
مامان امیر علی
7 مرداد 91 16:16
Design: Shaar Co. | Copyright © testiq.ir تلفن دفتر مرکزی:9-88977057-021


مرسی مهربون
خاله باران
7 مرداد 91 23:40
در حد انفجار عصبانی می شم.وقتی میبینم تو یه بازیه تبلیغاتیه یه سری ادم سود جو داریم بچه هامون را فدا می کنیم...



ای وای عزیزمممممممممممم
خدانکنه عصبانی بشی
من فقط میخواستم بدونم تراشه های الماس کارش چیه که فهمیدم
اتفاقا منم با نظر مامان امیر علی موافقم و دخملمو میبرم کارگاه های بازی فرهنگسراها
مامانی
8 مرداد 91 0:10
به به مامان خوش سلیقه

عکسا چه خوشمزهان ایشالا خدا قبول کنه


مرسی از حضورت عزیزممممممممم
خاله باران
8 مرداد 91 0:43
از دست تو...مردم از خنده.به خصوص اون شکلکه که با وردنه هست.دقیقا سئوالات کوثر تو اوج کار یاد افتاد


مرسی که شاد شدی مهربونممممممممم
آره دیگه سوال پرسیدنش که آسون بود
کمک کردنش حرص درآر بود
خاله باران
8 مرداد 91 0:45
پس قسمت شیطنتهای کوثر کو؟؟؟ ببین مامان چه دختر خوبیه..خورده و خوابیده که شما اذیت نشید..خودتون اینقدر خوب بودید؟؟؟


به اونم میرسیم عزیزم
انشالله در پست های بعدی!
خوبیه ما کی به پای خوبیه دخترک می رسه؟؟؟؟
یاسمین مامان سورنا
8 مرداد 91 1:59
به به نماز و روزه هاتون قبول خانوم
چه خوراکیهای خوشمزه ای دست مادر مهربون درد نکنه


ممنون
از شما هم قبول باشه عزیزم
چشماتون زیبا میبینه
یاسمین مامان سورنا
8 مرداد 91 2:01
راستی خسته نباشید بابت کارای خونه عزیزم
منم بدجوری این چند روز مشغول خونه تمیز کردن بودم بسکه این مدت مهمون داشتم نتونسته بودم اونجوری که دلم می خواست تمیزکاری کنم تازه هنوزم مونده
این پسری هم که مثل دخمل قشنگمون شیطون ماشالا مگه میزاره درست کارا پیش بره؟
عروسکمو ببوس جیگر


ممنونم مامانی
آخیییییییییییی خداقوت عزیزم
میدونم چی میگی درکت میکنم به شدت
کارای من خداروشکر تا به امروز تموم شده و فقط یه مهمونیه دیگه مونده که بدیم و تموم
متین مامی ایلیا
8 مرداد 91 2:38
خیلی خوشکل بودن و معلومه که خوشمزه هم هستن دستت درد نکنه
تر حلوا مثل فرنی هستش؟؟؟


مرسی عزیزم
نه خانمی. ترحلوا نشاسته هم داره.
دستور تهیه اشو که گذاشتم
مامان محمد صادق(زهرا)
8 مرداد 91 6:29
سلام عزیزم...

ممنون از راهنماییت!

نوش جونتون!

التماس دعا


سلام مامانی. خواهش میکنم
مرسی
بابای دوقلوها
8 مرداد 91 7:43
آفلین به کوثلی که همیشه دخملی خوووبیه

به به
اول صبحی چه عکسهایی دیدیم
اون تر حلوا باید خومزه باشه


ممنون از لطف و حضورتون
آزاده
8 مرداد 91 11:06
خدا قوت مادرجون. ایشالا همیشه سفرتون پربرکت و خونتون پر از شادی باشه.
التماس دعا


ممنونم از لطفت عزیزممممممممممم
مامان زهره
8 مرداد 91 11:09
سلام آشپز و كدبانوي هنرمند دست گلت درد نكنه.نوش جووووووووووووووووووووووووووووونت.اين هم به خاطر اينكه خستگيت در بره


سلام مامانیه مهربون
مرسی از لطفت
آخیشششششششش دیگه خسته نیستم
سمانه مامان پارسا جون
8 مرداد 91 12:03
سلام طاعاتتون قبول

دستت درد نکنه خانوم با سلیقه
خسته نباشی


سلام عزیزم
طاعات شما هم قبول
مرسی
ترانه
8 مرداد 91 12:41
سلام
قبول باشه
خدا قوت
جالب بود...استفاده کردیم...
هرچند که بنا به دلایل خوبی تعداد عکسا کم بود، اما ببخشیدا دلمون خواست



سلام. مرسی از شما هم قبول باشه
خواهش میکنم...لطف دارین شما
ای بابا! فک کنم بهتر باشه دیگه عکس غذا مذا فعلا نذاریم!

راستی
هنوز منتظر ادامه ی نظراتتون در مورد پست های "دخترم، مسافرت، بازی، شیرین زبونی و...1 و2" هستیم

مامان یاشار
8 مرداد 91 13:35
سلام خانوم گل، خسته نباشی. نماز روزه تون قبول ایشالا. چقدر کدبانو و باسلیقه. خوش به حال کوثر جون و باباییش. ما رو هم سر دعاهاتون یاد بیارین


سلام عزیزم. ممنونممممممممم
مرسی از نظر لطفتون
چشم به یاد همه ی دوستان هستم
یاس
8 مرداد 91 15:52
عزیزم.کدبانو.هر بار باید منو تو فکر بندازی که اینا رو درست کنم
بهت گفتم که لازانیا لقمه ایی چی از آب در اومد؟
آخرش تبدیل شد به همون لازانیای معمولی.
ولی من دست از تلاش ور نمیدارم.هنوز هنوزه تمرین میکنم.


الهییییییییییییییی
فک میکنم لازانیا زیاد تو آب جوش مونده؟
مارکش چی بود؟ من همیشه لازانیای تک میگیرم که براحتی وا نمیره
آفرین به این پشتکار
مامان پریسا
8 مرداد 91 16:52
خسته نباشی عزیزم.
خانمی آخرش من نفهمیدم این تراشه ها خوبه یا بده.
اخه من چند ماه پیش برای پریسا تهیه کردم ولی یکی از دوستا گفت فعلا" استفاده نکنم.
من هم خیلی کم باهاش کار میکنم.
نظر شما چیه؟


سلامت باشی گلم
خب من که فعلا قصد ندارم بگیرم. نظرم اینه.
اما حالا که شما گرفتی کم کم بصورت بازی باهاش کار کن
فقط اینو بدون که به نظر یکی از دوستان بهتره که روی سرعت و دقت و تمرکزش کار کنی فعلا. خوندن رو بعدا باهاشون کار میکنن
مامان فری
8 مرداد 91 16:53
سلام خانومی ، خسته نباشی ، معلومه خیلی خوشمزست دلمون خواست
التماس دعا


سلام عزیزم
جای شما خالی بود
ما رو هم دعا کنید
مامان علی
9 مرداد 91 1:32
بازم یه پست کدبانوگری و بالطبع روسیاه کنی واسه خانومای بی هنری مث من .ب چه سفره رنگینی . تزئین حلوا هم خیلی قشنگه . سفره تون همیشه سبز و پربرکت .نوش جان . طاعاتتون قبول حق


ممنون از لطفت
وای خدانکنه روسیاه کنی
مرسی از حضورت مامانی
مامان علی
9 مرداد 91 1:34
کلی شاد شدم ازین شکلکای بامزه ت . خدا قوت


خواهش می کنم خداروشکر
ستاره زندگی
9 مرداد 91 1:55
سلام مامانی مهربون
به به عجب غذاهای خوشمزهای
همیشه سفرتون رنگین وبه شادی


سلام عزیزم
ممنون از لطفتون
جای شما خالی بود
عمویی مصطفی
10 مرداد 91 0:02
" زولبیا و بامیه ( ممنون عمویی) "

خواهش میکنم! نوش جان


بازم ممنون
تک خاله کوثر جونی
10 مرداد 91 0:05
ای موش موشک خاله ... یه قابلمه حلوا خوردی؟!!!نوووووش جونت...

دقیقا یادم افتاد به بچگی های خودم که صبرم نبود مامان جون حلوا رو بریزه تو ظرف دیگه ای تا منم برم سراغ قابلمه و...

(کاش میشد بگم که: رو خاله جونت بردی، اما نگم بهتره.شاید ریا بشه)


آره همشو موش موشک خورده و اون حلوایی که شما خوردین مجازی بوده حتما!
چرا راه دور میری؟
من که اگه روزه نبودم با دخترک شریک میشدم. تو رو نمیدونم!
تک خاله کوثر جونی
10 مرداد 91 0:09
اما از همه چیز و از شوخی گذشته، تزئین حلوات کفممون رو برید!!!



مرســـــــــــــــــــــــی
ستاره زمینی
10 مرداد 91 2:34
azizam kojayiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


همینجاااااااااااااااااااا
مامان زهرا
10 مرداد 91 12:15
وای چه سفره ای

چه رنگ و بویی

جای مارا خالی کنید
التماس دعا



ممنون عزیزم
چشم به یادتون هستیم همیشه
مامان نیایش
10 مرداد 91 12:26
به به چه مامان با سلیقه ای خدا ازتون قبول کنه و خسته نباشی دخملی گل هم که ما شاا لله حسابی کمک کرده


ممنون از لطفتون
بله حسابی!
محيا كوچولو
11 مرداد 91 13:52
سلام خاله جوني
من امروز از صبح تو وبلاگ كوثر جون هستم
خيلي دلمون تنگ شده بود


سلام دوست گلم
مرسی عزیزم
خوش اومدییییییییییی
مریم مامان عسل
14 مرداد 91 6:29
وااااااااای جای من یکی حسابی خالی بوده!!!
راستی با اون دل پاکت واسه ما هم دعا کن عزیزم.


فدای تو مهربونم
چشم به یاد همه ی دوستان هستم
مامان امیرحسین ومحیا
16 مرداد 91 23:49



ممنونمممممممممممممممممممم