جیگر مادر و بابا

به من دل بده، جانم!

1391/2/9 6:48
نویسنده :
510 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم، عزیز تر از جانم همواره با ذکر شیرین

یا صبور  یا حلیم

در برابر همه چیز و همه کس بردبار خواهی شد و

 

از همه چیز و همه کس بی نیاز می شوی وقتی خدا را این گونه صدا میکنی

یا غنی

 

همیشه یادت باشد که عزت و ذلت نزد خداست

یا خافض و یا رافع

 

و تو میتوانی با اذکار

یا واجد  یا ماجد  یا واحد

عزت نفس بیابی

 

خدا را اینگونه بیاب تا شکوفا شوی

یا کفیل  یا وکیل  یا جلیل  یا جمیل

 

عزیزم به یاد داشته باش که بهترین دوست تو خداست

یا محب المحسنین  یا محب الصابرین   یا محب المقسطین

 

آنگاه که حاجتی داشتی ابتدا خالصانه و متواضعانه با این اذکار صدایش کن

یا دائم الطف  یا دائم الخیر  یا دائم العفو  یا دائم الرحمه  

یا دائم الاحسان   یا دائم الفضل   یا دائم النور

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ماهان
10 اردیبهشت 91 8:31
مامانی عالی بود
من عاشق صفات خدا هستم چقدر زیبا نوشته بودین


خواهش میکنم گلم
سلامت و شاد باشید
بابای دوقلوها
10 اردیبهشت 91 11:17
چه زیباااا.
آفرین به مامانی خووووب


ممنونم
مامان زهره
10 اردیبهشت 91 15:05
منم سعي دارم محمد سپهر را با اين الفاظ و لقب ها و صفات هاي خوب خدا آشنا كنم.هرچند كه به نكته قشنگي اشاره كرده بودي"آرامش"!


آفرین به مامانیه فداکار
متوجه نشدم؟ کجا به آرامش اشاره کردم عزیزم؟؟؟

زهره مامان نیایش
11 اردیبهشت 91 13:12
عالی بود عزیزم ممنون بابت این پست زیبا و مفید و دلنشین


خواهش میکنم مامانیه مهربون
ستاره زمینی
13 اردیبهشت 91 10:04
چقدر زیبا
مسافران آسمانی
13 اردیبهشت 91 10:15
خیلی پست قشنگی بود عزیزم... انشاالله همه مامانا مثل شما نینیهاشونو با این اذکار آشنا کنن و امیدوارم همه بچه ها در پناه خدا و سایه اهل بیت علیهما السلام رشد کنن و بزرگ بشن...خدایا کوثر جونی و مامان و بابای مهربونش رو از مصائب و بلایا دور نگه دار...
مامان یاس
30 اردیبهشت 91 18:17
سلام مطلب خیلی فوق العاده بی نهایت واقعا عالی بود به ماهم سربزنید تا انشاءالله همسایه بشیم