جیگر مادر و بابا

رویش یک دانه

1391/2/4 8:43
نویسنده :
361 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه از دیدن گل و جوانه به وجد میام.

با رویش یه برگ تازه میشم و با پدید اومدن یه غنچه شادمان

قبل از سال نو خیلی دلم می خواست عدس سبز کنم اما نشد....مثه هر سال

 اما عکسشو تو آخرین پست سال قبل گذاشتم!

یکی از همین روزای بهاری وقتی خواستم ظرفا رو بشورم تولد یه گیاه آن چنان شوری در من ایجاد کرد که تا چند ساعت فقط به این مدل خاص از رویش فکر می کردم.

یه دونه ی عدس تو یه جای تاریک و نمناک، به شوق دیدن روشنایی، یواش یواش جوونه زده و سبز شده...

می تونست همونجا بمونه و به مرگ تدریجی دیگه نباشه اما...

اما به لطف و اشاره ی خداوندی رویید و سبز شد و زیباییشو به من نشون داد.

خدایا شکرت. برای من که سرشار از پیام بود و بازم رسیدم به چیزی که ذهنم به دنبالش بود لبخند


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

خاله مهربون
4 اردیبهشت 91 7:58
سلام عزیز خاله
خوفی؟
عزیز خاله و قتی دلت هوای قصه ترانه و لالایی و بازی و کلی چیزای دیگه کرد کافیه بیای به شهر ما
شهر قصه خاله مهربون
چه جوری؟
کار نداره ، با گرفتن شماره تلفن9092305500

خاله منتظر شما کوچولو های عزیزه



سلام عزیزم
ممنون
مامان محمد صدرا
4 اردیبهشت 91 11:40
بسیار زیبا بود خیلی قشنگ بود !

واقعا باید به خدا گفت شکر بابت این همه مهربونی!


ممنونم از نگاهت
خداروشکر خداروشکر خداروشکر
مامی امیرحسین
4 اردیبهشت 91 13:35
وای چه شکار جالبی...چقدر زیبا بود.منم همیشه از این صحنه ها به وجد میام.
راستی چرا فهمیدن خدا برای بعضیا اینقدر سخته؟خدایی که میشه حتی تو یه جوونه دیدش؟


ممنونم از لطفت مهربونم
نمیدونم شاید انتظار دیدن نشانه های بزرگتر و خارق العاده تر رو دارن!
مامی امیرحسین
4 اردیبهشت 91 13:37
راستی آهنگ وبلاگتم خیلی دوست داشتم.میشه اسم خودش و خوانندشم برام بگی؟مطمئنم پوریا دوستش خواهد داشت و با اون ژست عاشق پیشش چشماش پر اشک میشه و نگام میکنه به یاد ایام عاشقی و هجرانمون...


خودمم خیلی دوستش دارم. به خاطر دهه ی فاطمیه اینو گذاشتم.
اسم آهنگ: دلم گرفته . خواننده اش هم امین رستمی هس
مامان ماهان
4 اردیبهشت 91 17:38
وااااااااااااااااای چقدر زیبا و قابل تامل بود
پست قشنگی بود ممنون


خواهش میکنم عزیزمممممممممممم
عمو روحانی
4 اردیبهشت 91 18:57
سلام. ایام شهادت حضرت زهرا برهمه شما خوبان ونی نی های نازتون تسلیت. حق نگهدارتون باشه .


سلام
این ایام هم بر شما تسلیت باد
ممنون
مامان طهورا
5 اردیبهشت 91 11:38
سلام عزیز بانو.
معرکه بود این عکسسسسسسسسسسسسس


سلام گلم
ممنونم
مامان زهره
5 اردیبهشت 91 15:27
خب خداراشكر كه جونه اميد توي دل قشنگت سبز شده


ممنون مامانیه کم پیدا
بابای دوقلوها
5 اردیبهشت 91 15:38
دیدی درست گفتم
ای ول به خودم

راستی، عدس جون که محصول داد سهم ما فراموش نشه هااااااااااااااااااااا


عجب!
مامان کورش
5 اردیبهشت 91 17:28
سلام عزیزم عکس فوق العاده بود وبلاگ زیبایی دارید


سلام گلم
ممنون از حضورت
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
6 اردیبهشت 91 0:12
و می دانم که میدانی زعاشق بودنت مستم
وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم.


واااای چه شعر باحالییییییییییی
مرسی عزیزمممممممممم *
مریم مامان عسل
7 اردیبهشت 91 12:29
واقعا تاثیر گذار بود!
میدونی من فکر میکنم هر روز معجزه های ازین دست دور و بر هممون اتفاق میوفته!
اما مهم اینه که با دیدی مثل شما بهشون نگاه کنیم نه اینکه خیلی راحت از کنارشون میگذزیم.
مگه بچه های خودمون اولش مثل همین دانه جوانه نزدند؟ و بعد 9 ماه توی بدن ما رشد کردند و حالا هم داریم توی وبلاگمون از شیطنتهای همون جوانه ها مینویسیم.
خدا رو شکر...


ممنونم عزیزم. چه زیبا نوشتی گلم
شبنم
10 اردیبهشت 91 9:13
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
چه قشنگ !! چه زیبا !!!
خدایا شکرت


ممنونم عزیزم
زهره مامان نیایش
11 اردیبهشت 91 13:11
سلام خانمی دلم براتون تنگ شده بود چه خوب که یه پست رو به این عکس پر از پیام اختصاص دادی عکسش رو توی پست های قبلی دیده بودم چه قدر قشنگه که ادم با دیدن هر چیزی یاد خدا بیفته و براش درس و پیامی به همراه داشته باشه خیلی حس خوبیه که به خدا نزدیک و نزدیک تر بشی خوش به حالت


سلام عزیزم. خوش اومدی جیگر
انشالله همیشه اینجوری باشیم. دوستت دارم
مامی کیانا
12 اردیبهشت 91 11:55
بسیار زیبا بود


مرسی عزیزم
مامان زینب
13 اردیبهشت 91 9:50
جالب بود واقعا...نگاه آدم مهمه


مرسی از نگاهت