جیگر مادر و بابا

امور مهم در روز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)

1391/2/3 20:16
نویسنده :
322 بازدید
اشتراک گذاری

توصیه های مهم آیت الله خراسانی برای روز شهادت حضرت زهرا (س)

 

-  اقامه عزا در روز شهادت و حرکت دسته های عزاداری در روز شهادت

 

- اوج سوگواری در روز شهادت که توجه به این روز از سیره بزرگان و فقهایی همچون میرزای نایینی و مرحوم آخوند خراسانی بوده است.

 

-  تلاوت روزانه سوره یاسین و هدیه کردن ثواب آن به حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

 

-  آغاز ختم قرآن  به صورت روزانه به هر میزان که میسر است و هدیه کردن آن به امام عصر علیه السلام . که بر اساس حدیث صحیح و معتبری بشارت داده شده که کسی که چنین هدیه ای به امام زمان علیه السلام می دهد  "و هو معه" یعنی به مقام معیت با آن بزرگوار می رسد .


ادامه مطلب....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بابای ملیسا
3 اردیبهشت 91 23:27
با سلام . وبلاگ ملوس من مجددا با عکسهای جدیدش به روز شد . لطفا نظر یادتون نره .


ممنون
afshin
4 اردیبهشت 91 0:16
آماده راه پيمايي باشيد - براي نجات خاک ميهن - دولت هم حمايت ميکند نترسيد روز 10 ارديبهشت مقابل سفارت امارات ساعت 4 پس از نيمروز همه با هم براي سه جزيره ايراني ابوموسي ( گبه سبز ) تنب بزرگ و تنب کوچک روز 10 ارديبهشت ماه مقابل سفارت امارات ميرويم و از سرزمينمان دفاع ميکنيم . پيام رساني کن اگر ايراني هستي . خداوند نگهدار سرزمين و فرهنگمان باد .
مامی امیرحسین
4 اردیبهشت 91 13:34
ممنونم دوستم از تلنگرای خوبت.اتفاقا یه مدت بود میخواستم ختم قرآن شروع کنم و الان یه انگیزه خوب دارم.


خواهش میکنم گلم. چه عالی
موفق باشی دوست من
مامان ماهان
4 اردیبهشت 91 17:36
ممنونم


خواهش گلم
بابای دوقلوها
5 اردیبهشت 91 15:39
انشالله بی بی فاطمه زهرا پشت پناه خودت و خانواده محترمتون باشه


انشالله پشت و پناه همه باشن.