جیگر مادر و بابا

از من بپذیر

1391/2/2 13:47
نویسنده :
306 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم، کوثر جون هیچ وقت از این اتفاق که

از دل برود هر آنکه از دیده برفت!

ناراحت و دلگیر نشو. چون خاصیت این دنیاست

 هر انسانی گرفتار مسائل زندگی خودشه

پس چه زیباست همیشه، ذکر

الهی و ربی من لی غیرک

در بزرگی الله همین بس که مولامون علی (ع) در خطبه ی اول خود فرمودند:

...انجام دهنده ی همه ی کارهاست بدون حرکت و ابزار و وسیله.

بیناست حتی در آن هنگام که پدیده ای وجود نداشت.

یگانه و تنهاست زیرا کسی نبوده تا با او انس گیرد و یا از فقدانش وحشت کند...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان علی خوشتیپ
2 اردیبهشت 91 13:32
ممنون .زیبا بود


خواهش میکنم گلم
فاطیما
2 اردیبهشت 91 14:20

خدا گل دخترت رو برات حفظ کنه


ممنونم مهربونم. انشالله به سلامتی نی نیه گلت رو بغل کنی
تک خاله کوثر جونی
2 اردیبهشت 91 23:58
هان ؟؟؟

مادر و دختر چه جمله های آموزنده و حکیمانه ای با هم رد و بدل میکنن!!!

(بزنم به تخته)


اینم یه جورشه دیگه
مرسی تک خاله
خاله نسرین مامان صدف و سپهر
3 اردیبهشت 91 1:41
از دیده میره اما از دل نمی تونه بره.شاید کمرنگ بشه.اما هر گلی جای خودش رو داره.


گاهی وقتا برای بعضیا از دیده شون که بری از دلشون هم رفتی....
مامان ماهان
3 اردیبهشت 91 16:02
میگن پنجره ی دل آدمای مهربون رو به خدا باز میشه ، از اون پنجره من رو هم دعا کن .



منم محتاج دعای خوبان هستم
بابای دوقلوها
3 اردیبهشت 91 16:45
خیلی زیبا بود

الهی و ربی من لی غیرک


خواهش میکنم
مامی امیرحسین
4 اردیبهشت 91 13:23
ما که ندیده شما رو گوشه قلبمون مهمون کردیم و هیچوقتم از دلمون نمیرین با اینکه هیچوقت در دیده ما نبودین...ولی خیلی زیبا و بجا بود


ممنونم عزیزم. آخه شما بی نظیر هستین
خیلی ها رو در دیده نداشتم اما دوسشون دارم
میدونی چی خیلی بده؟ اینکه از یه نفر چندین بار بخوای که بیاد و نیاد و...
از داشتن دوستانی چون شما بر خود میبالم و آرامشی صد چندان پیدا میکنم