جیگر مادر و بابا

گالری صوتی خاله شادونه

1390/11/27 11:39
نویسنده :
1,195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه نی نی های خوشمل و مامانای مهربون

اگه شما هم آهنگای خاله شادونه رو دوست دارین

میتونین از لینک پایین دانلود کنید

  گالری صوتی خاله شادونه


 

شاد باشید و سلامت

برا کوثر کوچولوی منم دعا کنید. سرما خورده و امروز میبرمش دکتر

بعدا نوشت: دخترمو بردم پیش خانم دکتر و چند تا شربت داد که انشالله کوثرخانم مرتب میخوره و خوب میشه. ممنون از همه مامانای مهربون

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

زهره مامان نیایش
27 بهمن 90 10:43
سلام به مامانی و دختر گلش ان شا الله که حالت زودتر خوب خوب بشه عزیزم ممنون مامانی از این لینک مفید نیایش خیلی خاله شادونه رو دوست داره ممنون استفاده کردم


سلام عزیزم
خواهش میکنم. قابل شما رو نداشت
مامان علي خوشتيپ
27 بهمن 90 11:09
سلام ماماني مهربون.
الهي بميرم براي كوثر جونم.ايشاالله زودتر حالش خوب بشه
ممنون از لينكتون


سلام عزیزم
خواهش میکنم خانمی
ممنونم از لطفت
نگين
27 بهمن 90 11:24
سلام.
آروزي صحت و سلامت رو براي شما و خونواده محترمتون دارم . پست شاد و جذابي گذاشتين دستتون درد نكنه . از اينكه به ما سر ميزنيد و ابراز محبت ميكنيد هم سپاسگذارم. بهترين ها رو براتون آرزو ميكنم.


سلام عزیزم
از لطف شما بسیار سپاسگذارم. ممنونم که همیشه به ما سر میزنید
مامانی شیما وحدیث
27 بهمن 90 13:51
چه خوب اتفاقا دخملی منم شعرای خاله شادونه رو دوست داره .
الهی چی شده خاله
ایشالا که زود زود خوب بشی ..فقط داروهات وزود ب زود بخور .باشه خاله؟!


یه کوچولو سرما خوردم. الان با مادرجونم رفتیم دکتر و خانم دکتر هم شربت داد
چشم خاله داروهامو به موقع میخورم
مامان امیرعلی
27 بهمن 90 14:16
ایشالا خاله زود خوب بشی


مرسی خاله جون
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
27 بهمن 90 15:02
سلام.بلا دوره ایشالله.زود خوب میشی خاله جون.مامانی خیلی نگران نباش.سرما خوردگی مال همه س.اگه مریض نشه که بدنش پادتن نمیسازه.قوی میشه دخملمون.بابت آهنگ خاله شادونه هم ممنون. خصوصی.


سلام عزیزم
مرسی از ذعای خوبتون و حرفای مثه همیشه خوشگل
آهنگ هم قابلی نداره
یاسمین مامان سورنا
27 بهمن 90 16:56
سلام خانوم گل ممنون که به ما سر میزنید
امیدوارم شما هم همیشه شاد و سالم در کنار گل دخترتون باشید
ممنون از گالری صوتی
ایشالا که کوثر جونم زود خوب بشه بوووووووووس برای کوثر کوچولو


سلام عزیزم. خواهش میکنم مامانی
ممنونم از دعای خوبتون و لطف همیشگیتون
بهجت مامان ویستا
27 بهمن 90 18:09
خیلی ممنون مامان جون.امیدوارم کوثر جونم زود خوب بشه .ما هم خانوادگی سما خورده ایم


خواهش میکنم عزیزم
مرسی که اومدین
انشالله شما هم زود خوب بشین
مامان نازی نرگس
28 بهمن 90 1:27
سلام بمیرم شما هم ناراحتی موندم چرا این نی نی بلاگی ها همه با هم مریض میشنکوثرجونم ایشالا که تا حالا خوب خوب شده باشی نازی ما هم سه روز حالش بد بود امروز بهتر بود ایشالا شما گلهای زندگی هیچ وقت مریض نشید و همیشه شاد باشید


سلام عزیزم
خدانکنه مامان مهربون
فصل سرما و ویروس و بیماری هس دیگه
انشالله همه نی نی ها بخصوص نازی نرگس ما زود زود خوب بشن
مامان محمد صدرا
28 بهمن 90 8:09
خاله آهنگها رو دانلود کردیم ممنون!

کوثر جون هم دارو بخوره خو ب بشه ایشالا!


مرسی که اومدین

ممنون از دعای خوشگلتون
مامان ماهان
28 بهمن 90 16:05
ای جاااااااااااااااام الهی که زود زود خوب بشی عزیزم
از لینک مفیدتون هم ممنون


مرسی عزیزم و
خواهش میکنم. بوس بوس
زیبایی
29 بهمن 90 8:01
سلام عزیزم.خوبین دوتایی؟مرسی گلم.منم به یادتم.
با اون دل پاکت دعام کن منم شب عیدی هدیمو تو دلم داشته باشم...سالم و صالح...

به به خوش بحال کوثر خانوم



سلام به روی ماهت عزیزم. ما خوبیم خداروشکر
امیدوارم خدا همه حاجاتت رو به بهترین نحو برآورده کنه
مرسی که اومدی خانمی
هانا
29 بهمن 90 14:08
اخي باسش دعا ميكنم كه زود زود خوب بشه كوثر خانوم
حتما لينكتون ميكنم
ا طرف من كوثر خانومو ببوس
باي


مرسی عزیزدلم
متشکر از لطفتون
ایلیاجون
29 بهمن 90 14:32
سلام عزیزم.ممنونم که بیاد ایلیا کوچولوی ما هستی.خدا بچه های همه رو حفظ کنه انشاءالله


سلام به روی ماهت. خوش اومدی خانمی
انشالله
مامان پریسا
29 بهمن 90 15:39
سلام گلم. ممنون از دعوتتون.ایشالله زودتر کوثر جون خوب خوب بشه. برای ترانه ها هم ممنون دنبالشون بودم.


سلام عزیزم. خوش اومدین
مرسی از دعای خوبت. قابل شما رو نداشت اون آهنگا
یاسمین مامان سورنا
29 بهمن 90 17:05
خدا رو شکر ایشالا کوثر خانوم داروهاشو میخوره و زود خوب میشه


ممنونم مهربونم
زهره مامان نیایش
29 بهمن 90 20:17
سلام عزیزم خوبی
ممنون از نظر لطفت و حضور گرمت کوثر جون بهتره ان شا الله ببوسش از طرف من


سلام بهترین دوست من
خوبم عزیزم. مرسی از لطفت
سمانه مامان پارسا جون
30 بهمن 90 1:18
سلام خانومی ممنون بابت لینک مفید و خوبت استفاده کردم
ایشاا... گل دخترمون هم زود زود خوب بشه
آمین


سلام عزیزم
خواهش میکنم. مرسی که اومدین و ممنون از دعای خوبتون
بابای دوقلوها
30 بهمن 90 10:29
ممنون بابت لینک دانلود


خواهش میکنم
مامی کیانا
30 بهمن 90 11:06
الهی زودتر خوب میشه با پرستاری مامان مهربون حتما خوب خوب میشی عزیزم امروز صبح که بیدار شدم کیا نا هم یک کم تب داشت ولی خدا رو شکر الآن بهتره هوا سرده و باید بیشتر مراقب گوگولی هامون باشیم


ممنونم خاله جون.آخیییی انشالله دختر گل شما هم زود خوب بشه
مامان زهره
30 بهمن 90 14:22
مراقب گل دخترمون باش.بوس بوس برای کوثرجون


مرسی عزیزم
مامان تارا و باربد
1 اسفند 90 8:19
بلا دوره عزیزم


مرسی مهربون
شبنم
3 اسفند 90 14:02
سلااام
ممنون خانومی
واااای چرا عزیزم سرما خوردگی
سید محمدم این سری حسابی سرما خورده بود


سلام سلام
وقتی از مسافرت برگشتیم اولش بی حال بود و تب کرد
و بعدش گلودرد و سرفه. هنوزم سرفه میکنه
خودمم همینجوری شدم