جیگر مادر و بابا

خداجون....

1390/9/29 12:12
نویسنده :
638 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

خدا جون ، کاری بکن ماه توی آسمون باشه

روز که شد ماه قشنگ میون ابرا گم نشه

کاری کن چشم هوا خیس بشه بارون بباره

توی باغچه ی دلامون گل شادی بکاره

کاری کن تا همیشه زلال مثل آب باشیم

مثل دریا ، مثل روشنی آفتاب باشیم

کاری کن که غصه ها از خونه ی دلا بره

همیشه فرشته ی شادی همین دور بره

کاری کن مریضامون خوب بشن خنده کنن

امید زندگی رو تو دلاشون زنده کنن

niniweblog.com


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان نیایش
29 آذر 90 21:41
الهی آمین
نیایش عاشق این شعره وقتی خاله شادونه میخونه بعدش همش دستاشو میگیره بالا و میگه ای خدا کاری بکن شادونه خووووب باشششش
الهی سالم باشید و شاد همیشه


آخیییییییی عزیزم نازی
کوثر منم یه تیکه هایی از این شعرو بلده و همراه با تلویزیون میخونه
شما هم سالم و شاد باشید. مرسی
مامان نیایش
29 آذر 90 21:41
یلدا یعنی بهانه ای برای لحظه ای در کنار هم شاد بودن

و زندگی یعنی همین بهانه های کوچک گذرا.


یلداتان مبارک و زندگیتان پر از بهانه های شاد باد.




مرسی عزیزم
یلدای شما هم مبارک
شبنم
30 آذر 90 12:23
انشاا...


انشالله ...
مرسی عزیزم
مامان رها
30 آذر 90 12:24
سلام عزیزم هندوانه رویاهایتان شیرین ،انار موفقیت هایتان
پر دانه ،پسته خاطراتتان خندان ،قصه زندگیتان خوش و عمرتان چون یلدا بلند باد .یلدای شما مبارک


چه پیام خوشگلی
مرسی عزیزم
یلدای شما هم مبارک
ترنم
30 آذر 90 12:55
مامان کوثر عزیز آرزو میکنم همیشه رویا هاتون به حقیقت بپیونده و غصه برایه همیشه از در خونتون دور بشه عزیزم یلداتم مبارک باشه راستی گلم من شما رو لینک کردم و خیلی دوست داشتم رمز داشتم و همه مطلبتو میخوندم بوسسسسسسسسس


انشالله...
یلدای شما هم مبارک
مرسی منم شما رو لینک کردم
مامان امیر علی
1 دی 90 14:26
ایشاله همه مریضها شفا پیدا کنند ایشاله زودتر امام زمان ظهور کنه که دیگه مریضی در این دنیا نباشه و همه شاد و خوش باشیم ناعدالتیها و غصه ها و بدیها و بی خونگی و اوارگی ها و فقر به یمن ورودش از این دنیا پاک بشه .الهی امین .کد مشابقه ما 120 هست دوست داشتین به ما هم رای بدین مرسی


مرسی از دعاهای زیبا
انشالله ...
چشم. موفق باشید
مریم
16 آبان 91 8:01
عزیزم مادر مهربون کوثر..وبلاگت رو اتفاقی از گوگل پیدا کردم..من مامان بارانم که 26 آذر 88 به دنیا اومده..عزیز دلم وقتی دعا میکنی برای پسر 9ساله من هم دعا کن..اون از 5 سالگی با بیماری دیابت دست وپنجه نرم میکنه..مرسی



خوش اومدین دوستم
اللهم اشف کل مریض...
از آشناییتون خوشبختم