جیگر مادر و بابا

یه عصرونه خوشمزه و فوری برای نی نی ها

1390/7/17 9:04
نویسنده :
577 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام مامانا

بازم عیدتون مبارک


دستور پخت یه کیک عصرونه سریع و خوشمزه رو براتون گذاشتم.

این عکسشه:

 

 

فقط کافیه مواد رو به ترتیب ذکر شده در یک کاسه با قاشق مخلوط کنی


آرد  4 قاشق غذاخوری

شکر  4 قاشق غذاخوری

پودر کاکائو  2 قاشق غذا خوری

بکینگ پودر 1 قاشق چایخوری

تخم مرغ 1 عدد

روغن  3 قاشق غذاخوری

شیر  3 قاشق غذا خوری


مخلوط آماده شد رو توی 5 تا فنجان بریز

و به مدت 10 الی 15 دقیقه با دمای 200 الی 250 درجه سانتیگراد

بذارشون تو فر یا ماکروفر و یا هواپز (شنیدم روی اجاق گاز هم میشه پخت!)


اینم بقیه عکساش! کلیک کن!

فقط نظر یادت نره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نگين
17 مهر 90 10:08
سلام فرخنده ميلاد باسعادت هشتمين ستاره آسمان امامت و ولايت امام مهرباني حضرت رضا عليه السلام رو به شما و خونواده محترمتون تبريك ميگم
مرضيه
17 مهر 90 13:51
روز كودك مبارك
مامان ابوالفضل
17 مهر 90 16:02
مرسی مامانی
مامان رامیلا
18 مهر 90 0:10
سلام گلم
برنده شدن تو مسابقه رو تبریک میگم .


سلام عزیزم
مرسی گلم لطف کردین
مامان پریا
18 مهر 90 0:23
تبریک می گم خانوم کوچولو یه بووووووووووووووس گنده
مامان پریا
18 مهر 90 0:23
تبریک می گم خانوم کوچولو

یه بووووووووووووووس گنده


مرسی عزیزم اما از کجا فهمیدین کوثر من برنده شده؟؟؟
مامان پریا
18 مهر 90 11:06
منم شما رو لیک کردم و از این که کوثر جون دوستی مون رو پذیرفت خیلی خوشحال می شدیم
سودابه
19 مهر 90 21:33
هزار هزار ماشاءالله کوثر ناز وز یبا زنده باشی انشاءالله دسته گل مامان و بابا. این شاخهگل تقدیم تو باد
یاسمین مامان سورنا
27 مهر 90 17:30
دستور جالبی بود عزیزم من عاشق آشپزی و شیرینی پزی ام حتما امتحانش میکنم
مرسی گلم


خواهش میکنم عزیزم. امیدوارم خوشتون بیاد
مامان تربچه
28 مهر 90 15:51
وااااااااای دستت درد نکنه
چه بامزه
یادم باشه رفتیم خونه ی خودمون حتما درستش کنم
البته من هم دست کمی از نی نی ندارم پس خودم میخورمش


خواهش میکنم جیگر
آره حتما درستش کن من هفته ای دوبار درستش میکنم