جیگر مادر و بابا

خداحافظی و تشکر ....

1390/7/5 10:28
نویسنده :
306 بازدید
اشتراک گذاری

 

  "سلام به همه مامانا و دوستای عزیزم"

 

یه خبر دارم براتون:

 قصد دارم بزودی خاطرات کوثرجون، عزیزدلمونو بصورت "رمزدار" بنویسم!

بنابراین به رسم ادب می خوام از صمیم قلب از همه دوستان و عزیزانی که در این مدت باهاشون آشنا شدم

و چیزای زیادی ازشون یاد گرفتم تشکر کنم.

به خاطر وقتی که صرف کردن و اومدن به وبلاگ جیگرمون سر زدن خیلی ازشون ممنونم.

صمیمانه سپاسگذارم از همه کسانی که مایه ی دلگرمی بودن

و ما رو از نظرات خوشگلشون بی نصیب نذاشتن.

اما چون دلم میخواد به نی نی های خوشگل و ناز سر بزنم

و ماجرای بزرگ شدنشونو بخونم، همچنان بهتون سر میزنم...

 

و ای کاش شما هم از طریق سایت "شبکه گسترده" باز هم مایه دلگرمیه ما باشید.

خوشحال میشم آدرس سایتمون رو لینک کنید :

 

http://www.widenet.ir/

 

خداحافظ همین حالا، همین حالا که من تنهام

خداحافظ به شرطی که بفهمی ترشده چشمام

خداحافظ کمی غمگین، به یاد اون همه تردید

به یاد آسمونی که منو از چشم تو می دید

اگه گفتم خداحافظ، نه اینکه رفتنت ساده ست

نه اینکه میشه باور کرد دوباره آخر جاده ست

خداحافظ واسه اینکه نبندی دل به رویاها

بدونی بی تو و با تو، همینه اسم این دنیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان زهرا نازنازی
12 شهریور 90 9:27
سلام

خداحافظی چرا؟؟


سلام مامان باسلیقه.مرسی از رونمایی عکسا.

خب دیگه،دلیلش بماند.میخوام آفلاین بنویسم.
مامان زهرا نازنازی
12 شهریور 90 9:45
انشاالله که خیر باشه البته رمزدار هم می تونید بنویسید و رمز رو فقط به کسانی که دوست دارید بدید

امیدوارم تصمیم تون عوض بشه

براتون آرزوهای خوب خوب دارم


ممنونم
مامان حسین
12 شهریور 90 10:21
سلامممممم خانومی یهو دلم گرفت وقتی گفتی دیگه میخوای ننویسی.اخه چراااااا؟؟؟ به هر حال امیدوارم تو و کوثر جون همیشه سالم و شاد باشید.
مامان زینب
12 شهریور 90 10:24
دلمون تنگ میشه
ولی میدونم که خیره
ایشالا خانواده شاد و سالمی باشین همیشه
راستی ما رو کم و بیش در جریانات بذاریناااا


مرسی. چشم بهتون سر میزنم.
مامان رها
12 شهریور 90 10:28
ای وای غصم گرفت دلمون خیلی براتون تنگ میشه تازه داشتیم صفا میکردیم آخه چرا ؟مامانی

البته صلاح خویش خسروان دانند هرچی هست امیدوارم خیر باشه و موفق باشین با آرزوی روزهای خوب برا همهگیتون به خصوص کوثر جون و محمد طاها


متشکرم عزیزم.خودمم زیاد دوست ندارم برم.
محيا كوچولو
12 شهریور 90 11:03
نه خاله نرو
زهره مامان هلیا
12 شهریور 90 12:17
سلام کوثری مامان چرا تو رو داره از ما دور می کنه ما باهاش قهریم من اون سایتم رفتم ولی سر در نیاوردم دلمون برات تنگ می شه بعد یه غیبت صغری دارین میرین غیبت کبری


باید آفلاین بنویسم عزیزم. اون سایت هم بزودی رونق میگیره
زیبایی
12 شهریور 90 12:36
سلام
خیلی حیف شد داشتیم به کوثر جون عادت میکردیم


سلام عزیزم.مرسی.انشالله بیام خاطرات نی نیه خودتو بخونم.به شبکه گسترده هم حتما بیا.
مامان ماهان عشق ماشین
12 شهریور 90 13:16
اخیش چرا؟دلمون خیلی تنگ میشه.اگر نظرتون عوض شد خبرمون کنین.من آدرستون رو با آدرس شبکه گسترده عوض کردم.


مرسی.حتما به سایتمون سر بزنید.
عماد
12 شهریور 90 15:21
بودین حالا، کجا؟ چرا؟

اگه مطلب نوشتن براتون سخته، من خودم عکس بگیرم و مطلب بذارم، هرچند به خوبی شما نمیشه.


مطلب نوشتنو که خیلی دوست دارم، اصلا هم سخت نیست.
بعدا بهتون علتشو میگم.
زحمت آفلاین کردن سایت هم به عهده شماست.
maman amirali
12 شهریور 90 16:58
vai na hatman taghsireh maneh chon matlabeto didam va goftam be sadegh.mazerat mikham ama man in tor nistam sakht nemigiram.eibi nadareh hamkarha ham bedonan.
donia ro sakht nagir.
be har hal bebakhshid.


نه بابا اصلا اینجوری فکر نکنید.
maman amirali
12 شهریور 90 17:00
kheili narahat shodam .az hamsaretoon ham mazerat khahi konid.ama begin sakht nagirin .
kosar joon ro beboossssssss.be ma sar bezanid.


خواهش میکنم.ممنون.چشم سر میزنم.
کوثر آبجی کیمیا
13 شهریور 90 17:30
سلام. خداحافظی چراآفلاین؟ برای چی؟ دلم براتون تنگ میشه !!!!حتم بهمون سر بزنید
.................................................


سلام.شما هم حتما به شبکه گسترده سر بزنید.
کوثر آبجی کیمیا
13 شهریور 90 17:32
خدای من
بابا من از اون سایت سردر نیاوردم نرید خواهش میکنم ................ انشاللا نظرتون عوض بشه


نظرم که عوض نمیشه اما اون سایت به زودی متحول میشه!
مهرناز مامان امین حسین
14 شهریور 90 9:59
سلام عزیزم چرا خداحافظی دلمون برات تنگ میشه ای کاش رمزدار کنی حتما بهمون سر بزنید



سلام.مرسی منم دلم تنگ میشه.چشم سر میزنم.شما هم به شبکه گسترده سر بزنید.
نازنین نرگس نفس مامان
14 شهریور 90 14:17
سلام زیبا جون هر چند که اصلا دوست ندارم که دوستی با شما و کوثر نانای تموم بشه ولی مطمئنم حتما واسه این کارت دلیل خیلی محکمی داری به سایتتون هم حتما سر میزنم ما امید دوباره به انلایند شدنم این وب داریم و البته دوستتون هم داریم عزیزم دلم واسه کاراش و شیطنتای کوثر و نوشته های شما تنگ میشه


سلام عزیزم.واقعا ممنونم خانمی.حتما به سایتمون سر بزنید.
نازنین نرگس نفس مامان
14 شهریور 90 14:18
راستی خانمی رمز مطلب نی نی رو دوباره لطف کن واسم بفرست
کوثر آبجی کیمیا
14 شهریور 90 17:11
یادمون بدید چجوری بیایم سایت تو قسمت شما !!!!!!! بعد برید ترو خدا


چشم عزیزم هر وقت سایت آپ شد همه چیزو برات توضیح میدم.
مامان حسین
14 شهریور 90 20:32
اگه میشه رمز مطلب نی نی را برام بذار
مامان ماهان
15 شهریور 90 8:57
سلام گلم خیلی ناراحت شدم ولی حتما دلیل محکمی داری که آفلاین میخوای بنویسی
ولی هر جا که هستی الهی موفق باشی


سلام عزیزم. مرسی مامان جون.
کوثر آبجی کیمیا
15 شهریور 90 19:59
خیلی ممنون .......... عشق منو ببوسید
مامان علیرضا
16 شهریور 90 13:38
سلام مامان کوثر ممنون که بهم سرزدی خیلی خوشحال شدم امیدوارم نی نی تو دلتم به خوبی و خوشی سلامتی دنیا بیاد
مهرانه مامان مهرسا
25 مهر 90 9:21
سلام عزيزم مثل اينكه بايد لينكتون رو بردارم چون چيزي براي خوندن نداره. درسته ؟ ميشه آدرس سايت رو لينك كرد؟


سلام خانمی
نه عزیزم. لینک وبلاگ رو برندارید
آره سایت رو لینک کنید.خیلی هم ممنون میشم خانمی