جیگر مادر و بابا

نی نی علی

1390/4/21 10:05
نویسنده :
592 بازدید
اشتراک گذاری

 

 دیروز صبح با مادر جون رفتیم خونه این نی نیه خوشگلماچ

 

 

اسمش علی آقاست و هنوز دو ماهش تموم نشده.

وای قربونش برم دلم براش تنگ شد.

 

 

ببینید چقد نازه.... بقیه عکسای علی جون بامزه رو حتما در ادامه مطلب ببینید.

بعد از مهمونی هم با خاله جون اینا رفتیم فروشگاه شهروند. منو ببینید

 

 

زود زود الان برید سراغ بقیه عکسای علی جون معصوم و خوشمزه

برید به ادامه مطلب

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان سویل
21 تیر 90 17:47
خانمی سلام با اجازه لینکتون کردم اگه شما هم مایل باشیدوبلاگ ما رو لینک کنید ممنون می شم
نیلوفر مامان آوا
22 تیر 90 9:52
سلام مامان و دختر ناز حالتون چطوره؟ ماشالله با این نی نی کوچولوی خوشملتون من که خیلی دوستش دارم مرتب به وبتون سر میزنم تا قصه های این خانم خوشگله رو که مامانش با مهارت و خیلی دلنشین تعریف می کنه بخونم. ازتون خوشم میاد. مواظبتون باشید
مامان ابوالفضل
22 تیر 90 19:30
خدا نگهش داره خیلی بامزه ست کوثر خانوم هم که کلی احساس بزرگی می کنه و تو فروشگاه خودش چرخ و می بره نازگل دختر
مامان امیرعلی
23 تیر 90 12:53
ای جانم هر دوشون خوردنین
مامان ماهان
24 تیر 90 15:22
ای جانم چقدر نازه خدا حفظش کنه کوثر جونم چقدر خوش تیپ شدی عزیزم
مامان ماهان عشق ماشین
28 تیر 90 12:20
سلام کوثر جون.وااااای که چقدر این عکست ماشالا خوشکله.
کوثر
31 تیر 90 20:04
سلام چه عکسای خوشگلی گذاشتید پیش منم بیاین من لینکتون کردم اگه مایل باشید لینکم کنید
یاسمین مامان سورنا
8 مرداد 90 19:29
آخی نازی چه نی نی جیگری مثل خودت نازه عزیزم جیگرتو خاله جون که ماه دوست داری