جیگر مادر و بابا

سرویس کولر

1390/3/23 16:08
نویسنده :
628 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نیا اومدم یه قصه براتون بگم

 

هوا گرم شده بود

بابایی با جعبه ابزارش رفت بالا پشت بوم

 

چند دقیقه بعد من و مادر جون هم رفتیم بالا.

آخ جوووون آزادی

 

مادر جون یه بیسکویت داد دستم

تا کمتر شیطنت کنم و به هر چیزی نتونم دست بزنم

 

 اما من کار خودمو میکردم

 

 

تا بالاخره بابایی کار داد دستم

  ازم خواست که آب بریزم رو پوشال کولر

 

 

چه شیلنگ آب جالبی!

 

 

وای که چقد آب بازی کیف داد!

 

 

نکته: این سومین سالی بود که میرفتم اون بالا!

سال اول تو دل مادر جون بودم

سال دوم هشت ماهه بودم، تو بغل مادر جون

امسال هم که با پای خودم رفتم اون بالا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

شبنم
24 خرداد 90 12:02
باریکلا و ماشاا.. به دختر خوب دست گلت درد نکنه که کمک کردی کولر راه بیافته وگرنه مادر جون باید امسالو گرما میخورد!!!!!
maman rozita
24 خرداد 90 13:29
vay che ghesseye tabestoonie ghashangi nini naaz bashi to
مامان ماهان
25 خرداد 90 0:44
آفرین به دخمل مهندس من که به بابا کمک کردی چه قصه ای قشنگی نوشتی مامان جون
مامان رها
25 خرداد 90 9:19
صد آفرین به این دخمل زرنگ و کاری ناز بشی دختر
زهره مامان هلیا
26 خرداد 90 0:01
سلام جوجو چه کارا که نمی کنی آفرین دیگه مامان خوش به حالش میشه
مامان ابوالفضل
26 خرداد 90 19:06
آفرین به این دختره خوب که بابا رو تو هیچ شرایطی تنها نمیذاره آفرین به مامان این دختره خوب که ذوق داشته و این لحظاته شیرینو ثبت کرده
عماد
27 خرداد 90 15:54
خیلی غصه باحالی بود دوست داشتم.
مامان آوا
1 تیر 90 15:33
قربون دخمل پرکار و فعال بشم من الهی. تا میتونی از این موقعیت ها استفاده و شیطونی کن عزیز دلم. الهی همیشه شاد و سلامت باشی و دلگرمی مامان و بابای خوبت.
بوس


ممنون مهربون
مامان آوا
1 تیر 90 15:36
بیان شیرین و دلنشینی در قصه گویی داری. خوشم میاد. منو میکشونه به دوران بچگی چه برسه به بچه ها. توصیه می کنم قصه های ساده ولی شیرینتو کتاب کنی. خیلی حس خوب منتقل می کنن.
موفق باشین


وای مرسی از لطفت عزیزم!
mamane amir ali
1 تیر 90 22:52
che jaleb bood azizam .hatman mohandes misheh .omidvaram mova fagh bashi.
تک خاله کوثر جونی
4 اردیبهشت 91 0:01
بله دیگه ...ارث از خاله جون بردی دیگه ... یه پا مهندسی واسه خودت !!!

مگه نه ؟


مادرجون مهندسه تو که خاله جونی
مامان پریسا
21 خرداد 91 17:38
خوش بگذره کوثر خانم


مرسی مامانی
ستاره زندگی
21 خرداد 91 18:01
خب مثل مامانش باهوش وکنجکاو هست..
انشالله همیشه سالم باشه


ممنون از لطفت
شما هم سلامت و شاد باشید