جیگر مادر و بابا

اینم یه مدلشه دیگه!

1390/2/31 19:33
نویسنده :
373 بازدید
اشتراک گذاری

شما هم حدس بزنید که این چیه؟نیشخند

 

 

مژهمادر جون من همه چیزو با هم قاطی پاتی میکنه و بعدشم اسمشو میذاره غذای جدید!

اسم این غذای جدید هم پیتزای گوشت و سبزیجاته!!!متفکر

مواد مورد نیاز:

گوشت چرخکرده

فلفل دلمه

قارچ

نگران کدو

نخود فرنگی تعجب

ابرو گوجه

زیتون

پنیر پیتزا و خمیر پیتزا

اما اگه راستشو بخواید خیــــــــــــــــــــــــــــــــلـی خوشمزه بودخوشمزه

شما هم درست کنیدعینک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ابوالفضل
31 اردیبهشت 90 21:50
به به منم می خوام
مامان امیرعلی
31 اردیبهشت 90 22:22
از قیافه پیتزاهه معلومه که خوشمزه است.مامانه منم همیشه از این غذاهایه من در آوردی درست میکنه
مامان آوا
31 اردیبهشت 90 22:54
سلام عزیزم نوش جونتون معلومه که خوش مزه است
شبنم
1 خرداد 90 9:03
سلام کوثر جون تازه نمیدونی خودم میدونستم مامانت چقدر هنرمنده نوش جونت
سارا
1 خرداد 90 11:03
وای به به فکر کنم خیلی خوشمزه باشه دستت درد نکنه مامانی گل
مدرسه مامان ها
1 خرداد 90 12:19
با سلام مدرسه ی مامان ها برای نوگل زیبای شما هدیه ای ناقابل دارد برای مشاهده می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید: http://www.pic.iran-forum.ir/images/m0pnj0q4ttfcb12b8t.jpg
نازنین نرگس نفس مامان
1 خرداد 90 14:25
مامان کوثر جون من که فهمیدم پیتزایه اخه مامانم هم همین طوری درست میکنه فقط کدو نمیذاره تازه مامانم خیارشور هم میذاره اگه اویشن هم بذاری خوش مزه میشه هاالبته کم


جدی؟چه خوب.آره عزیزم آویشن هم میزنم.
نازنین نرگس نفس مامان
1 خرداد 90 14:27
نوش جون کوثر جون با مامان وبابا خوبی هستی که پیتزای خونگی خوشمزه درست میکنی کانون زندگیتان همیشه گرم گرم


متشکرم خانمی
مامان ماهان
1 خرداد 90 22:20
دوست جونم ظاهرش که خیلی خوشمزه اس راستی تکلیف ما که دلمون خواسته چیه حالا اونا که نی نی تو دلشون دارن بماند
نازنین نرگس نفس مامان
2 خرداد 90 1:52
من دوباره اومدم سر زدم حالا خیلی هم گرسنه ام چه دلبری میکنن این پیتزاها
مامان زهرا نازنازی
2 خرداد 90 3:33
سلام نوش جان
سارا
2 خرداد 90 12:00
سلام عزیزممممممممم روزت مبارکککککککککککککککک