جیگر مادر و بابا

چرا وبلاگمو دوست دارم؟

1391/11/28 10:43
نویسنده :
367 بازدید
اشتراک گذاری

با تشکر از دعوت

مامان الینا جون از وبلاگ "الینا فرشته آسمونی" و مامان تارا جون از وبلاگ "دخترم تارا"

برای شرکت در بازی وبلاگی "چرا وبلاگمو دوست دارم؟"،

باید بگم که:

 

هر وبلاگ نویسی پیوند عاطفی خاصی برقرار می کنه با دست نوشته هاش.

چون چیزایی رو می نویسه که در نظرش زیباست و بهشون اعتقاد داره،

پس ناخودآگاه دوستش داره.

اولین بار که یه بنده خدایی ازم خواست براش وبلاگ بسازم و چند تا پست هم بذارم،

فکر می کردم وبلاگ داشتن خیلی سخته اما

درخواست اون بنده خدا سبب خیر شد که اینجا رو با شجاعت، برای دخترم ایجاد کنم.

اوایل فقط از کوثر جون می نوشتم اما بتدریج مناسبت های روز و دلنوشته ها هم اضافه شد

همونطور که دوستان و ارتباط های بیشتر هم اضافه شد.

ورای دوست داشتن،

اینجا خونه ی مجازیه ماست و یه جورایی نسبت بهش تعهد و دلبستگی داریم.

 

طبق قانون بازی،

این مامانی ها رو از وبلاگ های زیر دعوت می کنم که

ادامه بدن و بگن چرا وبلاگشونو دوست دارن:

***ستاره زندگی***

***باران مامان و بابا***

***هبه ی پروردگار...***

 

 

پی نوشت 1 : دوستان زیادی درخواست کردن که نظرات با تایید نویسنده ثبت بشه و همین جا هم پاسخ داده بشه اما این روزها شرایط جوریه که نمی تونم درخواست این دوستان رو اجابت کنم. ببخشید، جبران می کنم در آینده! قلب

پی نوشت 2 : سکوت می کنم، به احترامِ آن همه حرف که در دلم مُرد... خنثی

پی نوشت 3 : بای بای


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (52)

محبوبه مامان الینا
28 بهمن 91 10:57
زیبا نوشتی عزیزم
نگرانمون کردی چرا حرفهای نزده؟!!!! چرا خداحافظی؟!!!


مرسی
نگران نباش
ما اینجا رو ترک نمیکنیم
محبوبه مامان الینا
28 بهمن 91 11:07
خصوصی
مامان آینده یه فسقلی و تک خاله کوثر جووونی
28 بهمن 91 11:11
اوووو .... چقدر باکلاس نوشتی خانوووووم باشجاعت

همسری یادش رفته سیم کارت رو ببره، منم با کله اومدم اینجا



فدای تووووووووووووووووو
برو دختر مگه کار نداری؟!
من که دارم میمیرم از استرس و شلوغی
محبوبه مامان الینا
28 بهمن 91 11:18
موفق باشی بیصبرانه منتظر بازگشتتون هستیم
mamanebaran
28 بهمن 91 11:57
گاهی دلت می خواهد خیلی خوب بنویسی،گاهی دلت می خواهد خیلی لفظ قلم بنویسی،گاهی دلت می خواهد تمام احساسی را که برای پیش آمدن یک اتفاق خوشایند داری روی کاغذ که نه!تایپ کنی روی سفیدی این صفحه دوست داشتنی که یک روز زيباي بهاري شد همه زندگيت،شد جایی برای گفتن شادی ها و غم ها، صفحه سفیدی که محل نوشتن دنياي شيرين كودكانه توست .صفحه سفیدی که هر بار بازش کردی سریع رفتی و کامنت های دوستانه را دیدي و دلت لرزید برای دوست هایی که تا بحال آنها را از نزديك نديدي، اما همان هایی را که ندیدی شدند برایت خاطره.خاطره های دوست داشتنی.همین فضای مجازی انقدر فاصله ها را بین دل ها کم کرد ، كه هروز از شيطنت كودكانه فرشته از هم پرس و جو مي كنيم ، همین صفحه سفید شد محلی برای نوشتن از موجودی زیبا و دوست داشتنی به نام باران که توی یکي از روزهاي بهار مهمان همیشگی من و پدرش شد و چه قدر لذت بخش بود نوشتن خاطرات اولین لحظه ها و دقیقه ها و روزهای مادر بودن.

صفحه دوست داشنی من ، تو را بعد از وجود باران پیدا کردم ، تو اولین دوست من توی این دنیای مجازی بودی، تو را با تمام آن چه که امروز هستی دوست دارم، با تمام خبرهای خوب و بد و تلخ و شیرین، شیرین ترین اتفاق زندگی من منصور عزيزم و باران مهربانم هستند ، و دومين اتفاق شيرين زندگيم آشنايي با دنياي مجازي تو بود ، صفحه سفيد من چه دوستانه برای هر خاطره شیرین من لبخند زدی،صفحه دوست داشتنی من، با من بمان.همینطور صبور باش و مهربان و حتي اگر روزها سراغت نیامدم تو مرا فراموش نکن.

دوست عزيزم ممنون كه منو به اين بازي دعوت كردي ، اين يكي از پستاي قديمي وبلاگم بود ، دقيقاً مربوط به پست جديد وبلاگت ميشه ، من اين صفحه مجازي و اين دنياي شيرين رو اينطور توصيف كردم ، كوثر نازنينمو ببوس

ستاره زندگی
28 بهمن 91 13:44
سلام مامانی ممنون از دعوتت ولی من قبلا توسط یکی از این دوستان دعوت شدم
خواهر فرناز
28 بهمن 91 13:46
سلام
دیدین دعوت من را قبول نکردین
ومن که اعتراض نوشتم تو وبلاگ همتون گفتین چرا
دلیلش همین کاراست دیگه
من که قبل از همه شما را دعوت کرده بودم


سلام عزیزم
شرمنده
متوجه نشده بودم
مامان تسنیم سادات
28 بهمن 91 14:15
من که امروز اومدم اینجا گریه کنم ....
برای چی سکوت میکنی.....
اون عکس بابای رو گذاشتی ...
من چـــــــــــــــــــــــی کار کنم خووووووب
گریههههههههههههه .... با صدای بلند
زود بیایناااااااا .....
منتظــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم توی .....جدید
و برای بار آخر ....
نری تا بعد از عید بیاینااااااا


عزیزممممممممممممممممم
من فدای مهربونیات
مرسی از محبتت
مامان تسنیم سادات
28 بهمن 91 14:16
بای بای رو اشتباه نوشتم .....
مامان سيد محمد سپهر
28 بهمن 91 14:31
سلام آبي تر از آبي خوب نوشتي!
مامان تسنیم سادات
28 بهمن 91 15:17
اول فکر کردم جدی میگگگگگگی ....
مواظب خودتون باشــــــــــــــــــــــــــــــــید کوثر جونم مامانتو ده تا ببوس ....
زود بیاین

دلم خییییییییییییییییییییییییییییلی تنگ میشه



ما هم
زهرا(✿◠‿◠)
28 بهمن 91 17:39
کجا دارین میرین مگه؟؟؟ پ . این کامنتا چیه؟؟
زهرا(✿◠‿◠)
28 بهمن 91 17:40
ممنون عزیزم از دعوتت... قبل از شمام 2 تا دوست دیگه م هم دعوتم کردن... چشـــــــم....ان شالا...
مامان آینده یه فسقلی و تک خاله کوثر جووونی
29 بهمن 91 10:06
♥ ⊙ ♡ ¤ ■ ● □ ○ اینا تو تبلت بودن ، ، ، می خواستم ببینم چه شکلی می شند؟!
آزاده
29 بهمن 91 13:05
مامان تسنیم سادات
29 بهمن 91 13:49
دست ......جیغ ...... هوووووورا ....
مامان نیایش
29 بهمن 91 17:58
عزیزم ایشالا که همیشه پا بر جا باشه این خونه ی عشقتون خیلی قشنگ نوشتی برات آرزوی شادی وموفقیت دارم همیشه دوست گلم کوثر نازم رو ببوس که دلم براش خیلی تنگ شده
مامان سيد محمد سپهر
30 بهمن 91 8:52
سلام اي بابا ما كه خيلي وقته مي دونستيم دوست صميمي نيستيم عزيزم به روزيم راستي بهتر شدين؟روي گل كوثري را ببوسين! اين گلها همش مال كوثريه! نچه بخواي چه نخواي توقلب ماءين! ____*##########* __*############## __################ _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________=########################## __________######################## ___________*##################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________=#######* _________________###### __________________#### __________________### ___________________#
ستاره زمینی
30 بهمن 91 15:43
کجا اون وقت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان تارا
30 بهمن 91 22:31
ممنون ازاینکه دعوتمون رو اجابت کردین خانوم گل
مامان تارا
30 بهمن 91 22:31
___****__________**** ___***____***____***___*** __***________****_______*** _***__________**_________*** ***__________*__________***_ _***___من آپم______________*** _***_____مشتاق نيم نگاهي__*** __***______هرچند گذرا_____ *** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___***
مامان فتانه
1 اسفند 91 11:52
خانمی ما اپ کردیم
خواهر فرناز
1 اسفند 91 13:54
سلام یه وبلاگ جدید درست کدم لطفا بیا اونجا برام نظر بندیسید ممنونم ومنتظر نگاه گرمتون هستم بووووووووووووس به دوست جونم اینم ادرسش http://namazrahekhoda.blogfa.com/
مامان علی خوشتیپ
1 اسفند 91 14:24
سلام مامانی چه خوشگل هدفتو نوشتی.ایشاالله وبت همچنان ادامه داشته باشه و توش متنهای پراز امید و شادمانی بنویسی
مامان ماهان
1 اسفند 91 16:38
سلام خانمی.ایشالله به اهداف خوشکلت برسی.ممنون که وبلاگ ساختین تا ما هم شریک دانسته ها و مهربونیاتون بشیم. موفق باشید. پی نوشت 2 رو بگردم. مطمئنا اون حرفا تو دلتون مونده و هنوز نمرده خواهری.اگه خیلی آزارتون میده از دلتون بیرونشون کنید.بریزید بیرون بره.عید نزدیکه ها.بتکون خواهر.بتکون.
مامان تسنیم سادات
1 اسفند 91 21:57
به به ....چقدر اینجاها قشنگه ..... مبارک باشه ولی هنوز به هم ریخته سااااااا .... زود تمیز کن بیا
مامان تسنیم سادات
1 اسفند 91 22:16
دلم برات تنگ شده خوبی کوثر خوبه ولی خوش به حالت دیگه راحت میشی
خواهر فرناز
2 اسفند 91 8:45
سلام من مثل قبلا هر روز میام به امید مطلب جدید از کوثر جون یا حتی مطالب جالبه بدانید ولی شما نیستید مشکلی پیش اومده یا اینکه مثل بقیه دوستامون سر گرم خانه تکانی و خرید عید هستین؟
مامان فتانه
2 اسفند 91 13:09
´سلام ´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´ ´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´ ´´´´¶´´´´بدو بيا آپـــــم´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´ ´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´ ´¶¶¶´´´´´¶´´´´دير نكني´´´´´´´¶´´ ´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´ ´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´ ´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´ ´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´ ´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´ ´´¶´´نظـــر´´¶¶¶¶¶¶¶¶´يادت نره ¶´´ ´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´
مامان فتانه
2 اسفند 91 13:10
خسلس قشنگ نوشتی خانمی
مهسا
2 اسفند 91 15:53
سلام دلم براتون تنگ شده بود میبوسمتون
مامان نیایش
2 اسفند 91 20:51
سلام خسته نباشی عزیزم ان شا الله که کارا رو به راهه دلمون براتون حسابی تنگ شده ببوس کوثرم رو
مامان تسنيم سادات
2 اسفند 91 23:31
به افتخار رئيس بزرگ و دختر نازش
یاس
4 اسفند 91 2:11
مامان تسنيم سادات
4 اسفند 91 11:27
من اومددددددددددددم ....... خونتون.....
ستاره زمینی
4 اسفند 91 15:17
خدایی نکرده ازمون ناراحتید که سر نمیزنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خواهر فرناز
4 اسفند 91 16:14
کجا میرین مامانی شما 2 تا خواهر چیکار میکنید؟ ما که هم چنان منتظر جواب از طرف شما هستیم بیاین بهمون بگین چه خبره؟ کوثر جونم دلمون برات تنگ شده اینم برای مامانی
فهیمه مامان سینا
4 اسفند 91 17:53
کجا میخواین برین
مامان الیناجونی
4 اسفند 91 20:17
از اینکه بهمون سرزدید ممنون
مامان تسنيم سادات
5 اسفند 91 0:12
كار از اين سختر نبود به من بدين مامانى كوثر خانمى؟؟؟؟؟؟ من كه اين دور و برا هى ميچرخم راستى از خواهرى چه خبر؟؟؟؟ كاراتون هنوز خيلى مونده ؟؟؟؟ هيچ كى كمكتون نيست .....؟؟ دوستى آشنايى كارگرى إنسانى بشرى چيزى .....؟
محيا كوچولو
5 اسفند 91 1:09
اينجا خونه دوم همه مامانا و ني ني هاست ايشالله اين خونه شما هميشه گرم و با صفا بمونه و حرفهاي نزده هم نداشته باشيد
محبوبه مامان الینا
5 اسفند 91 8:23
دلتنگتونیم
ستاره زندگی
5 اسفند 91 11:05
سلام مامانی نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟دلمون برای کوثر خانم تنگ شده دوباره مریضی برگشته من بهتون گفتم که خوب میشی ولی متاسفانه دوباره برمیگرده.فقط استراحت کن تا خوب خوب بشی.
مامان تسنیم سادات
5 اسفند 91 15:04
سلام ... سلام .... کسی خونه نیست ... ما اومدیم .... بدون شما که اینجا صفا نداره .... باز دوباره صدا می پیچه حرف میزنم .... ههههههه.....
شبنم
6 اسفند 91 12:14
سلام بهتون سر می زنم ولی اینقدر شلوغم که حتی لحظه ای وقت برای نظر ندارم همین که بدونم خوبین و سالم دلم آروم میشه و می رم به کرام برسم!! نمی دونم این وابستگی و دلبستگی مجازی چیه که اینجوری من رو در موردتون به دلشوره می ندازه هر وقت چند روزی ازتون خبر نداشته باشم!! خانوم طلا رو ببوس
مامان تسنیم سادات
6 اسفند 91 16:17
خوبید مامانی ؟؟ بهتر شدین؟؟ کوثر جونم چی کار میکنه ایتنم به افتخارت
مامان فتانه
6 اسفند 91 16:38
ما اومدیم با کلی عکس تولد....منتظرییم
مامانی شیما وحدیث
6 اسفند 91 19:58
سلام مامانی کوثرجون خوشکل وناز شرمنده که من دیرسرزدم ولی حالاکه اومدم چرا خداحافظی من که باورم نمیشه شاید حالا مشغولی و نمیتونی .من که منتظرت میمونم تادوباره بیای پستای قبلی رو هم که نخونده بود خوندم .خیلی باحال بودن چون باورم نمیشه که نیستی پس پیش ماهم بیا
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
7 اسفند 91 11:39
سلام دوست گلم با چند تا پست جدید بروزیم و منتظر شما
سودابه
8 اسفند 91 22:59
سلام عزیزم خوبین؟با عکسهای محمدمانی ومحمد متین به روزم.قدم رنجه کنید خوشحال می شم
محبوبه مامان الینا
10 اسفند 91 7:42
منتظریم همچنان
مامان النا
26 اسفند 91 11:22
اوه خدای من چه بااحساس چه کارجدیدی ... چه حوصله ای چقدربادقت وباظرافت دیگه نمیدونم چی بگم چقدرچقدرچقدر خوبی وخوب نوشتی عزیزم انشاا... دوستهای خوبی واسه هم بمونیم سال خوبی داشته باشین