جیگر مادر و بابا

به سراغ من اگر می آئید؛ پشتِ هیچستانم ...

1391/10/4 7:06
نویسنده :
389 بازدید
اشتراک گذاری

جمله ای زیبا از خدا:

قبل از خواب دیگران را ببخش

و من قبل از این که بیدار شوید، شما را بخشیده ام ...

 

 

نوروز 90 و کوثر جون 18 ماهه و نوپا

 


 

پی نوشت: درسته که این جا در ظاهر یه وبلاگ کودکانه است اما من مسلمانم و از مذهبم جدا نیستم و به خاطر آینده دخترم و اعتقاد و علاقه ای که به دینم دارم، مذهبی هم می نویسم، هرچند که به مذاق عده ای خوش نیاد.

خدا رحمت کند مرحوم دولابی را که فرمودند: هر جا حدیثی، آیه ‌ای، دعایی به دلت خورد، بایست؛ مبادا یک وقت بگذاری و بروی، صبر کن؛ رزقِ معنوی خیلی مخفی ‌تر از رزقِ مادی است؛ یک نفر  از دری، دیواری می‌گوید و او در حقیقت خداست که با زبان دیگران با شما حرف می‌ زند.

 

 

فرداش نوشت 1: از ابراز لطف و محبت همه ی دوستان خوبم ممنونم. قلب انشالله هم چنان توفیق نوشتن عارفانه و عاشقانه با خدا رو داشته باشم.

فرداش نوشت 2: ادامه مطلب پست پایینی، "بهتر از کیمیا "، به لطف خاله باران تکمیل شده و منتظر دیدگان فطرت جوی شماست. ممنونم. تشویق

تبریک نوشت: میلاد حضرت عیسی مسیح علیه السلام پیامبر مهر و محبت مبارک. لبخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

آزاده
4 دی 91 8:50
سلام دوستم
ممنون که هر روز صبح ما رو با یه متن زیبا و بامعنی سرحال میاری.

یه سوال: چرا عسک قدیمی عزیز خاله رو گذاشتی؟


سلام دوست قدیمی
خوش اومدی
میدونستی تو و شبنم اولین دوستای مجازی منید!
هر دوتاتون هم با محبت و وفادار
دوستتون دارم

و جواب: دنبال یه عکس دیگه بودم و اینو دیدم و کلی بهم مزه داد و گذاشتمش اینجا تا باز خاله باران نگه پس کوثرش کو؟!
مامان یاشار
4 دی 91 10:05
من یه نفر که همیشه از خوندنت لذت میبرم. موفق باشی خانوم گل


متشکرمممممممممممممممممم
مامان تسنیم سادات
4 دی 91 10:07
مرحّبـــــــــــــــــــــا بر غیرتت مادری جان .....
به داشتن چنین دوست عزیز و با غیرتی افتخار میکنم ....



مرسی عزیزممممممممم
باید جوابشو میدادم
mamanebaran
4 دی 91 10:34
قربون دلت برم كه انقدر صادقانه مي نويسي ، عاشق نوشته هاتم ، فداي كوثر نازنينم كه مثل عروسكه ، الهي


خدانکنه عزیزمممممممممم
نوشته های ما به پای دلنوشته های جذاب شما که نمیرسه
ممنون از محبت و حضورتون
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
4 دی 91 10:57
سلام خانمی
من عاشق دستنوشته های شما هستم
از اینکه اینقدر معلومات دینی بالایی دارید
من همیشه با دقت پست های شما را می خونم
همیشه پابرجا بمانید


سلام عزیزم
متشکر از حضور و لطفتون
سلامت باشید
مامان نیایش
4 دی 91 11:02
قربون این کوثر گل 18 ماهه بشم من که اینقدر ملوس و خوردنیه فداشچند روز پیش هم یه سی دی به دستمون رسید که عکس های یک سالگی نیاش هم توش بود که یکی از دوستای بابایی گرفته بود اگه فرصت بشه حتما میذارم چه قدر لذت داره هر از چندی یادی از گذشته های شیرین چه قد راین ورووجک ها شیرین و خوردنی بودن البته الانم هستم فقط مدلش فرق کرده


ممنون از نگاهتون مامانی
آره دقیقا به همین خاطر اینو گذاشتم...یادآوری خاطرات شیرین
حتما منتظر دیدن عکسای نیایش جونمون هستیییییییییییییم
مامان نیایش
4 دی 91 11:04
خیلی هم خوبه مامان جونی خیلی هم قشنگه حافظه ی ما هر چه قد رهم که براش یاداوری کنی بعضی چیزا رو بازم کمه بازم بنویس هر چی دوست داری بنویس جمله ی اول پست هم عالی بود و جالب و همین طور این جمله : رزقِ معنوی خیلی مخفی ‌تر از رزقِ مادی است؛


ممنونم عزیزمممممممممم
شما که نمونه ای مهربون مامانی
خوشحالم که خوشت اومده
ما رو هم دعا کن
دوگل زندگی
4 دی 91 11:35
دست مامانی درد نکنه،
ما که استفاده می کنیم


ممنونم دوست خوبم
شما لطف دارید
مامان علي خوشتيپ
4 دی 91 11:56
اي جانم چقدر ناز بوده
با پينوشتتون كاملا موافقم
و يه پينوشت ديگه اضافه كنيد كه اينجا خونه مجازيمونه ،هرجوري دوست داشته باشيم مينويسيم...چهار ديواري اختياري


ممنون از نگاه زیباتون مامانی
چهاردیواری اختیاری...اینم نکته ای هس برا خودش


باران
4 دی 91 14:57
سلام
جمله ای از خدا خیلی زیبا بود... و بسیار کار قشنگی کردین که اینجا آوردینش...
توصیه مرحوم دولابی هم همینطور. خیر ببینید.
شاید بعضیا اینطوری براشون جا افتاده باشه که، دین ما از عالم کودکی جداست، شاید فک کنن که دین و مذهب فقط یعنی سجاده، بهشون احترام میذاریم اما استنباطشون از ریشه اشتباهه.در این باره صحبت زیاده اما بدونید که وجود آثار با ارزشی همچون این وبلاگ هس که میتونه ذهنیت غبار گرفته اون بعضیا رو در مورد اسلام شفاف کنه. البته نباید همه تقصیرها رو گردن اونا انداخت راستش خیلیهاشون مقصر نیستن، مقصر کسانی هستن که اسلام و تعالیم والاشو خواسته یا ناخواسته تفسیر به رای میکردن و یا میکنن و دود و گرد شبهات رو به چشم و ذهن حساس جامعه وارد میکنن.خدا رو شکر که شما در راستای شفاف سازی و انتشار فرهنگ اصیل اسلامی تلاش میکنید.خیر ببینید.


سلام
ممنون از حضور و توجه دقیق شما مثه همیشه!
از حسن نظرتون هم سپاسگذارم
به خوبی و زیبایی به همه ی عوامل موثر اشاره کردید
انشالله از اون دسته افرادی نباشیم که فقط قسمتی از قرآن رو قبول دارن...به نظرم اینم نکته ی مهمیه و کارگشاست!

مامان ماهان
4 دی 91 15:13
ای جان چقدر ناناززززززززززززززززززززززززی تو میبوسمت گلم
خیلی زیبا نوشتی عزیزم


ممنونم مهربونمممممممم
لطف دارید شما
متین مامی ایلیا
4 دی 91 16:09
اتفاقا خیلی هم زیبا مینویسی عزیزم، تازشم اختیار وبت و داری هر کی دوست نداره نیاد پیشتون


ممنون از لطف و محبتت دوست من
باراز سلام
4 دی 91 22:28
سلام بروزم با قسمت دوم
مختصات عشق و عاشق و معشوق
منتظر نظر قشنگت هستم .



سلام
متشکر از حضورتون
اما کاش نگاهی هم به پست های ما می انداختید!
محيا كوچولو
4 دی 91 23:40
آخي اين عكسه يعني هم سن امروز من بوده


عزیزممممممممممممممممم
ماشالله
محبوبه مامان الینا
5 دی 91 8:09
اتفاقا شخص من همیشه واسه گرفتن روحیه و یادآوری خیلی چیزها به خودم به وبلاگت سر میزنم و حتی نوشته های پیشین رو مرور میکنم واسه دل خودم
ممنون



خوشحالم که مورد استفاده شماست
موفق باشید
آزاده
5 دی 91 8:41
مامان کوثر جونم تو هم اولین دوست مجاز منی.........میگن همیشه اولین ها بهترینن


عزیزمیییییییییییییییییی
مامان سيد محمد سپهر
5 دی 91 10:44
عزيزم من براي همه علايقت وقت مي ذارم ، شما چطور براي بچه تون وقت مي ذارين؟


میام انشالله....
بازم شبنم
5 دی 91 10:57
ببخش قبلی خالی اومد!!!
راستی آزاده خانوم از دوستای کلوپن یا نه ؟؟ من می شناسم یا نه؟؟
من به وبلاگ دادا جان هم بعضی موقع ها سر میزنم یه مدته که پیداش کردم!!!
راستی یادته کی اولین بار تبریک اومدن کوثر جون توی دلت رو بهت گفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اونم با قطعیت!!!


خواهش عزیزممممم
آره از همون کلوپی هاست.اون موقع فقط متین رو داشت و بعدش مبین اومد. راستی مسی رو یادت میاد؟ گمش کردم. همون موقع برا تبریک حضور کوثر تو دلم تاپیک زده بود!
آدرس وب داداجان رو برام بذار دلم تنگ شده براش
فک کنم شما اول تبریک گفتی نه؟....


خواهر فرنازجان
5 دی 91 11:13
وای عزیزم شما چه قلب رئوف ومهربانی دارین
خدا شما را حفظ کنه
راستی منم دعا را داخل سجاده ام گذاشتم تا بعد از نماز بخوانم
انشاله خدا توفیق به همه ما بدهد
ممنون ازتون


ممنون از لطفتون دوست من
انشالله
مامان گلها
5 دی 91 11:36
سلام.
نوشته ها ونکته های مذهبیتون عالیه هم به درد خواننده های وبتون می خوره وهم انشالله در آینده برای کوثر چون مفیده
از کامنت خاله باران هم استفاده کردیم دستش درد نکنه
ما هم میلاد رو به شما تبریک میگیم


سلام عزیزم
ممنون از حضورو تبریکتون
مرسی که اونم خوندید
ستاره زندگی
5 دی 91 12:45
دوست داری بدونی ستاره در آذر ماه چندبار کیک خورده؟؟


میام عزیزم
مامان تسنیم سادات
5 دی 91 14:26




عزیزمیییییییییییییییییییی
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
5 دی 91 18:33
سلام گلم اتفاقا کار خیلی جالبی میکنی دستت درد نکنه


سلام مامانی
ممنونم
مامان تارا
5 دی 91 18:45
بنویس بنویس همیشه بنویس مامانی عزیز
هرچه از عشق به خدا میدونی بنویس منکه تشنه خدایم / همیشه دنبال مطالب روح نواز الهی هستم و برای همین هم به شما سر میزنم احساس میکنم دلت ،روحت وخونه تون پراز خداست


متشکرم از دلگرمی هات
موفق باشی عزیزم
مرسی از لطفت
زهرا (✿◠‿◠)
5 دی 91 19:06
یعنی می خواستم بیام واست حرف دلم و بنویسم که.....
حرف دلم و توو کامنت خاله باران گل(4دی/ 14:57!) و البته جواب کامنت شما دیدم!!!!
عالی بود....دیگه چی بگم!!!

من عاشق پستاتم!


عزیزم
متشکر از لطف و نگاه خوبت
اما این باران که شما به نظرش اشاره میکنید خاله باران نیستنا
مرسی از حضورت
گلاویژ
5 دی 91 22:10



به به زیارت قبول
اومدمممممممممممممممممممممم
ستاره زندگی
5 دی 91 22:12
ممنون از اینکه مطالبت رو کامل مینویسید
میلاد حضرت مسیح بر شما هم مبارک


خواهش میکنم مامانی
ممنون بر شما هم مبارک
فهیمه مامان سینا
5 دی 91 23:46
اولا جمله خدایی خیلی قشنگ و زیبا بود ...واقعیت هم همین طوره..
دوما...عکس چه بانمکه ...انگاری داره نوشته هارو نیگا میکنه
سوما کی جرات کرده همچین چیزی یگه



ممنون از حضور و نگاه قشنگتون
یه بنده خدایی گفته دیگه...مهم نیست
تــــــــک خـــاله کــوثر جــونـــی
5 دی 91 23:53
آفــــــــــــــرین! حق با شماست ...


ممنونم خواهر گلم
زهرا (✿◠‿◠)
6 دی 91 7:07
آره....
دوباره دیدم...
هیچ فرقی نمی کنه عزیزم...
در هر صورت که حرف دلم و زده....
************************
ببوس اون کوثریه ناز قبلا نو پا رو!!!!(جمله رو داشتی؟!!!)


ممنون که اومدی مهربونم

مرسی از لطفتت. جمله ی خلاقانه ای بود
مامان تسنیم سادات
6 دی 91 9:13

دوست جونم پس کجایی ....؟؟؟؟؟


عزیزمممممممممممم
امروز صبح مشغول سرچ بودم ولی چشم میام
ستاره زمینی
6 دی 91 16:34


زیباست


ممنون از نگاهتون
عمه اریسا کوشمولو
6 دی 91 21:34
چقدر کوشمولو بودی عزیزدلم همینطور نازو خوشگل بزرگ شدی


مرسییییییییییییییییییی
مامان نیروانا
7 دی 91 7:30
ثابت قدم باشی کوثر قشنگم با این قدمای خوشگلت خاله
کاشکی همه بتونیم راحت ببخشیم عزیزم. میبوسمتون


چه آرزوهای قشنگی
مامان ماهان
7 دی 91 8:30
اتفاقا خواهر جونم بسیار عالی مینویسین.اینکه فقط قرارباشه بنویسیم که چی خوردیم کجا رفتیم و چی خریدیم که یه روزنگار بی معنی میش که حوصله خودمون رو هم سر میبره.کوثر جونم وقتی بزرگ بشه و کارهای خودش براش یادآوری بشه فقط یه لبخند کوچولو ممکنه بزنه.یا نهایتا یه وقتایی هم خنده کوتاهی داشته باشه.اما اون چیزی که براش موندگارتره و به فکر میندازتش همین یادداشتهای لابلای خاطراتشه.
حالا هر مادری ممکنه یه جور یادداشت لابلای خاطرات جا بذاره.یکی مذهبی مینویسه یکی از کارش یکی از دل خودش یکی از اطرافیانشو یکی....
غلط یا درستش رو نمیدونم اما برای من به عنوان یه خواننده نوشته های همه مادرا احترام داره.آدما متفاوتند بنابراین یادگاریهای متفاوتی برای بچه هاشون کنار میذارن.هیچکدوم بهتر یا بدتر نیستند.


عالی بود عزیزم
به داشتن دوستی چون شما افتخار میکنم
عمو عماد
9 دی 91 1:29
زیبا، دوست داشتنی و خواندنی، مثل همیشه


ممنون عمو عماد
مامان فاطمه
17 دی 91 18:53
از وبتون خیلی خوشم اومده .
مطالب زیبایی می نویسی .
کوثر جون رو ببوس


متشکر از حسن نظر و لطفتون
تــــــــک خـــاله کــوثر جــونـــی
27 دی 91 12:22
تو وجودت واسه من یه معجزه ست ...

مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه

روز میلاد قشنگت می مونه

توی تقویم دلم تا همیشه

تولد تولد تولدت مبارک ... دوستت دارم تـــــــک خواهر خوبم. 27 دی


ممنونم عزیزم
این گل بوسه ها تقدیم به تو