جیگر مادر و بابا

بوی کربلا

1391/8/26 21:06
نویسنده :
387 بازدید
اشتراک گذاری

بر مشامم می رسد هر لحظه بوی کربلا              بر دلم ترسم بماند آرزوی کربلا

 

سلام آقا جان! منم، شرمنده نگاه مهربانتان ... قمر محرم طلوع کرد و غم های عالم باز به دلم نشست. کاش به پابوسی می طلبیدی که عقده دل بگشایم. هرچند که می دانم هنوز لایق نیستم اما دلم هوایی آن سرزمین شده ... . محرم است و حس غم و دلتنگی و شرمساری ... آقا جانم تو را به جان علی اصغر شش ماههگریه... تو را به جان رقیه سه ساله...گریه

دل را خوش می کنم به فرموده ی امام هادی (ع) که: «بدان که اگر قبر عبدالعظیم را در شهر خودتان زیارت کنی، مانند کسی هستی که حسین بن علی (ع) را زیارت کرده باشد.»

و روز اول محرم، اذن دخول بر لب و زیارتنامه به دست، حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را زیارت و با حس و حالی متفاوت زیارت عاشورا را زمزمه می کنم... نمی دانم حکمت این برابری چیست اما خوب می دانم که ایشان باید از خصوصیات و مقامی برخوردار باشد که از مرقد مطهرش نور حرم حسینی ساطع شود و شمیم دل‌انگیز سیدالشهدا از آن استشمام شود.

 

روز اول محرم و حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

 

 

پی نوشت 1: نائب الزیاره و دعای گوی همه ی دوستان بودم.

پی نوشت 2: این روزها سوره ‏ى مباركه ‏ى فجر را بسیار بخوانید. زیرا این سوره ى مباركه در شأن امام حسین علیه السلام است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامانی
26 آبان 91 21:49
زیارتتون قبول

التماس دعا دارم


ممنونم عزیزم
مامان روژینا
26 آبان 91 23:11
واییییییییییی که چقدر دلم هوای حرم عبدالعظیم و کرد حیف که راهم دوره و دخملی کوچیک ولی نزدیک امامزاده صالحم اگه بتونم حتما تو این چند روزه میرم زیارت در ضمن زیارتتون قبول توی این روزا ما رو هم از دعاتون بی نصیب نزارین جیگر طلای منو ببوسسسسسسسسسسسسس


عزیزمممممممممممم
انشالله زیارت کربلا نصیبت بشه
شما هم ما رو دعا کنید
محبوبه مامان الینا
27 آبان 91 8:38
محرم آمد و دوباره اون حال و هوای عجیبش
السلام علیک یا ابا عبداله الحسین


دعامون کنید
آزاده
27 آبان 91 8:39
التماس دعا.

خوش به حالت. منم خیلی دلم برا اونجا تنگ شده


چشم. شما هم ما رو دعا کنید
انشالله که بزودی بری زیارت
مامان سيد محمد سپهر
27 آبان 91 9:23
عزيزم التماس دعا ما هم پنج شنبه اي رفتيم امامزاده پنج تن و يه دل سير عاشورا خوانديم حتما اگه بابايي بود ما هم شهر ري مي آمديم حتما سوره فجر را مي خوانم .ممنون كه ياد آوري كرديد.


زیارت قبول مامانی
خواهش میکنم دوست من
زهرا (✿◠‿◠)
27 آبان 91 10:01
عزیزممممممممممممممممم...

زیارتتون قبول باشه!
این روزا فراموشم نکن!


متشکر دوست خوبم
چشمممممممم
شما هم ما رو دعا کنید
مامان تسنیم سادات
27 آبان 91 11:19
السلام علیک یا ابا عبد الله ....
التماس دعا


ما رو هم دعا کنید
ستاره زندگی
27 آبان 91 12:11
زیارت قبول
ممنون از یادآوری برای خوندن سوره فجر


ممنونم عزیزم
خوشحالم که استفاده میکنی
مامان سيد محمد سپهر
27 آبان 91 14:37
چه جالب اينم خودش سعادتي هست كه نصيب شده.مي دونم تو اهل قرار هيچي نيستي!
خوبه كه بابا ها زودتر دوست مي شن تا مامان ها!
اينم از اون حرفها بود!


تعریف بود یا تیکه؟!
باید بیام وبت بازم توضیح بدم
مامان سيد محمد سپهر
27 آبان 91 14:38
بعله همه پست را خواندم اميدوارم خوش گذشته باشه


ممنونم مامانی
ترانه
27 آبان 91 15:21
سلام
به به... خوش بحالتون. خوشا به سعادتتون...زیاراتتون قبول باشه. خدا رو شکر که مشرف شدین به زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی و از اونجا آقا اباعبدالله رو زیارت کردین..وخدا رو شکر که به نیابت از ماها هم زیارت کردین. خدا خیرتون بده.ایشالله مشرف بشید کربلا و نجف.واقعا" خوش بحالتون که هر چن وقت یه بار توفیق زیارت یکی از حرمهای متبرکه و شریفه نصیبتون میشه...این سعادت خیلی بزرگی هس که نصیب انسانهای انگشت شمار میشه و به قول یه بنده خدا از نشانه های موءمن میشه به این اشاره کرد..
نکته خیلی خوبی در مورد سوره فجر اشاره کردین، خیر ببینید


سلام
ممنونم از لطفتون...
طاعات و عبادات شما هم قبول باشه
انشالله زیارت کربلا و نجف نصیب همه ی مشتاقین بشه
در این شب و روزهای خاص، ما رو هم دعا کنید.
متشکر از حضورتون
(4 تا سوال:
1-امکانات جدیدمون رو دیدید؟
2- به شبکه گسترده هم سر میزنید؟
3- میشه بدونم سالروز فوت پدر همسرتون کی هست؟
4- ... بی خیال شدم!)
ستاره زندگی
27 آبان 91 16:31
فاصله ها زیاد و رفت وآمد هم کم.
من برای درست کردن وب سایت اهداف متعددی داشتم ولی
یکی از اهداف من از وب همین که بیشتر از احوالات ومناسبت های هم با خبر باشیم.
بعضی از دوستان قدیمی ام هم شهرستان هستن واینطوری راحت تر از هم باخبریم



آفرین به این اهداف عالی
از وقتی شما اومدید بیشتر از قبل از حال همدیگه با خبریم
ممنون مامانی
ترانه
27 آبان 91 16:41
ممنونم از تایید.چشم دعا میکنیم و به دعای خیرتون هم خیلی نیاز داریم..
جواب سوال اول:الان که فرمودین، سلام بسیار زیبایی رو که گذاشتین دیدم باید بگم که روح معنوی خاصی همراه خودش داره...واقعا" کفمان را برش کاری فرمودید
2) خیلی وقته که به شبکه گسترده سر نزدم مگر اینکه از اینجا لینک داده باشین که رفتم و دیدم راستش دیفالتم اینطوری هس که اگه لازم باشه برم اونجا پس لینکش رو اینجا میبینم

3)سالروز فوت ایشون رو توی شهریور ماه گرفتن
4)مطمئنید که بیخیال شدید؟؟؟

یه سوال:
جوابا رو برا چی میخواین؟
جواب این یه سوال من حداقل سه پاسخه...ها هاها


خواهش میکنم
همیشه دعاگوی دوستان هستیم!اگر لایق باشیم.
خداروشکر که دیدین و چه خوب که معنویتش منتقل شده!پست ثابت؟ آهنگ؟ اینا هم مثلا امکانات جدیدمونه ها!
دیفالتتون دیزلی شده! تعویضش کنید محض رضای خدا
مثلا لینک میدیم که پاتون به اونجا هم باز بشه، نه اینکه بشینین تا لینک بدیم بعد سر بزنید. به هر حال اگه برید و نظر بدید خوشحال میشیم. فک کنم یک سالی هست منتظریم که نظرتون رو درباره اونجا بشنویم. یا صبور و یا حلیم!
در مورد پدر همسرتون بازم متاسفم
آره مطمئنم که بیخیال شدم. گزینه چهارم برای ...نمیگم
جوابا رو میخوام که بذارم جلو سوالام!!!
فک کنم به اندازه 5 تا سوال توضیح دادم.
کوثر آبجی کیمیا
27 آبان 91 16:55
چه جالب!!!!! به بلاگفام پیشنهاد میدم بذاره....

آهاندارین دیگه؟ اینو نشنیدین مگه ؟ " درهر خانه ای که یک تلویزیون هست ، 7-8 تا تلتکست هست " شبک2،3،4،5،شبکه قرآن و اونیکی هارم ندیدم امروز فرداس که شبکه شمام یکی بذاره!!!



وبگذرت راه بیوفته آمار دقیق رفت و آمدهای همه میاد دستت (خبیث شدم )
خب ما این مدلی هستیم دیگه
کوثر آبجی کیمیا
27 آبان 91 16:56
خاله شما اسمتون چیه؟ دیگه اینکه تهرونین مگه؟


اسمم؟ میخوای چیکار؟
اسمم همون مادر کوثره
آره تهرانیم عزیزم
ترانه
27 آبان 91 17:17
ممنونم از دعای خیر...
ببخشیدا نباید اتفاق میفتاد اما کلی از تیکه "پست ثابت؟ آهنگ؟ اینا هم مثلا امکانات جدیدمونه ها!" کلی خندیدیم
امروز از صبح صدای سیستم رو بسته بودم و همین الان که گفتید سریع بازش کردم بسیار بسیار عالی هس و همینطور دارم گوشش میدم آفرین...و اما پست ثابت رو بعد از نماز توضیحشو میدم التماس دعا


قبول باشه طاعاتتون
خواهش میکنم، متشکر از حضورتون
تیکه؟! خدانکنه ما به شما تیکه بندازیم! غذرخواهی میکنم...
خوب شد گفتیم که شنیدید!
ممنونم. منتظریم
ترانه
27 آبان 91 18:02
سلام طاعات شما هم قبول باشه..
اصلاح میکنم : تیکه= قسمت، عبارت
بله خوب شد که گفتید و ممنونم که گفتید و خدا رو شکر که ما هم شنیدیم..
این از آهنگ، واما پست بسیار بسیار عالی ثابت وبلاگ و روز شمار محرم...
اول اینکه من به گمان خودم آنچه که در ستون سمت راست صفحه وبلاگ در زیر تیتر " امکانات وبلاگ" قرار میگیره رو میگن امکانات وبلاگ ولاغیر، پست ثابت رو هم دیدم و خیلی هم لذت بردم و از همه بابت عالیه اما نگاه من بهش به عنوان یه پست بود نه امکان، لذا هدفم این بود که در جای خودش به او پست نظر بدم، که دیدم مثه اینکه نمیشه این کار رو کرد که با خودم گفتم احتمالا" مشغول آپ کردنش هستید.پس اگه اجازه بدین همونجا در صورتی که توفیق داشته باشم نظر بذارم.ممنونم و خیر ببینید.
دیفالتمون هم با کمال میل و اتوماتیک از حالت گازوییلی خارج شد،پاسختون به سوال من خیلی با حال بود، بقیه اش هم خصوصی...ممنون


سلام. ممنونم
شما لطف دارید
به نظر من پست ثابت هم یه امکان جدیده!شما هر پست و یا حتی ادامه اش رو باز کنید این پست ثابت دیده میشه! درست مثل آهنگ و یا گزینه های منوی امکانات وبلاگ. این از این!
شما هیچوقت نمیتونید برای پست ثابت نظر بذارید. یعنی این امکان اصلا براش تعریف نشده.چون یه منوی مستقل از مطلب جدید هس. ولی حدستون درست بود داشتم آپش میکردم. البته تا یه پست رو کامل نکردم معمولا ارسالش نمیکنم و اینجوری نیست که سیستم نظردهیش رو غیرفعال کنم.
آخر نفهمیدیم دیزلی یا گازوئیلی؟! شایدم زغالی
خداروشکر که بروز شد!

(مرسی.از بابت همسرتون خداروشکر.اما من همش فکر میکردم پدرشون آذرماه فوت شدن. خدابیامرزتشون...)
ترانه
27 آبان 91 18:18
آها
ممنونم از توضیح شیوا در باره پست ثابت و تعریف امکان، کاملا" موضوع حل شد..
واما دیزلی مساویست با گازوییلی.اینا به موتوری که با گازوییل کار میکنه میگن دیزلی


آهان
ممنونم از توضیح شیوا در باره دیزلی و گازوئیلی، کاملا" موضوع حل شد..
و به اطلاعات عمومیمون اضافه شد
ممنون
ترانه
27 آبان 91 18:28
" روز سوم " رو دیدم و خیلی برام جالب هس، در حدی که باید برم سراغ چنتا کتاب
خدا خیرتون بده خیلی عالی هس
100 حیف که با آپ شدن پست ثابت، مطلب قبلی حذف میشه... بنظر من اگه مطالب قبل باشن خیلی بهتره، بیشتر استفاده میشه از مطالب ودر نتیجه دستیابی به هدف اصلی که اشاعه فرهنگ غنی اسلام و اهل بیت هس بیشتر تحقق پیدا میکنه


خوشحالم که دیدید و استفاده کردید!
البته من خلاصه اش رو گذاشتم
متن کاملش رو میتونید از قسمت" پیوندهای روزانه" (منوی سمت چپ)لینک "روز شمار محرم"مطالعه بفرمایید.
هدف اصلی رو همیشه مدنظر دارم اما باید نحوه بکارگیریشون هم منطقی و پذیرنده باشه.
تا جایی که من تجربه کردم، محیط اینجا جوری نیست که بشه مطالبی از این دست رو به اون وسعتی که شایسته هست و مدنظر شماست قرار داد.
برای رسیدن به این هدف من از شبکه گسترده استفاده میکنم.مطالب بسیار مفید و متنوع و زیبایی هست که در اونجا میذارم. از جمله روزشمار کامل دهه محرم رو که اونجا گذاشتم.
بازدید کننده های اونجا خاص نیستن. اما اینجا قوانین مخصوص به خودش رو داره.
متشکر از پیشنهادتون! پست ثابت اصلاح شد!
مامان تارا
27 آبان 91 19:14
زیارتتون قبول / التماس دعا


ممنونم
و همچنین شما
ترانه
28 آبان 91 8:27
سلام
ممنونم از توضیحات واضح و بسیار مفید...بله باهاتون در مورد جو خاص حاکم بر این محیط کاملا" موافقم و حق با شماس..و چه خوب شد شبکه گسترده رو پیشنهاد دادید، نمیدونستم اونجا هم با پتانسیل بالا فعالیت میکنید، اما اینطور که پیداس، مثه اینکه فعالیت اصلیتون اونجاس
خدا خیرتون بده. میرم اونجا


سلام
خواهش میکنم. متشکر از حضورتون
ممنونم که تصمیم گرفتید به اونجا هم سر بزنید.
خیلی وقته که اونجا مطلب میذارم. مدیریت و ارسال مطلبش هم خیلی پیچیده تره. و همه ی منوهای بالا و پایین و راست و چپش رو میشه تغییرداد اضافه و یا کم کرد.
منتظر حضور و نظرات مفید و سازنده شما هستیم
هم در مورد مطالب و هم ظاهر سایت و چیدمان منوها
ممنونم

مامان پریسا
28 آبان 91 10:05
سلام
من هم شهادت اقا را تسلیت میگم.


سلام
ممنونم مامانی
مامان نیایش
28 آبان 91 10:21
سلام عزیزم خیلی ممنونم اول از حضور گرم و پر مهرت هم خودت هم خواهر گلت و ببخش که نظرات رو بدون پاسخ تایید کردم گفتم به هر حال اگه بتونم و وقت کنم بیام خونه هاتون خیلی بهتره که اونجا فقط جواب داده باشم بازم ممنونم عزیزای دل


سلام عزیزم
ممنون از لطف و حضورت

دوستون دارم
مامان نیایش
28 آبان 91 10:22
بعدشم بگم خیلی پست های خوبی گذاشتی مفید و آموزنده روز شمار محرم رو خیلی دوست داشتم ممنونم


خواهش میکنم عزیزم
متشکرم از لطفت
مامان نیایش
28 آبان 91 10:22
زیارت قبول کوثر نازم برای منم دعا کن خاله


متشکرم مامانی
چشمممممممممم
مامان علی خوشتیپ
29 آبان 91 10:17
پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر
چون شیشه عطری که سرش گم شده باشد...
سلام بر حسین(ع)
التماس دعا


چه شعر زیبا و غمناکی
ممنونم مامانی
مرسی از حضورتون
مریم مامان عسل
29 آبان 91 19:07
زیارت قبول
التماس دعا
مارو در این روزها فراموش نکنید.


ممنونم عزیزم
چشم
تــــــــک خـــاله کــوثر جــونـــی
30 آبان 91 23:06
زیارتتون با چند رو تاخیــــــــــــــــــــر قبول...











ممنونم عزیزم
ماهی رو هر وقت از آب بگیری میمیره! نه ببخشید تازه است