جیگر مادر و بابا

همه کودکان تیز هوشند اگر....

1390/2/26 18:03
نویسنده :
649 بازدید
اشتراک گذاری

این کتاب رو خاله جون از نمایشگاه کتاب به سفارش مادر جون، واسمون خریده

مرسی خاله جوووووووووون

 

 

میدونید این کتاب چه اسباب بازیهایی رو مناسب سن من (18 ماه تا 2 سال) معرفی کرده؟؟

خب مادر جون منم نمیدونست و تازه فهمیده که اینا هستن:

 1-عروسک: عروسکی که بتونم لباساشو خودم عوض کنم و ببرمش حمام (البته قبلا چند باری سعی کردم که لباسای خودمو تن "عر عر" کنم)

2-اسباب بازی های جور کردنی: همونایی که قطعه هایی با شکلهای مختلف باید در جای مناسب قرار داده بشن. برای تقویت مهارتهای دستی (اینا تو عکس ماشینم مشخصه. عمه جونم بهم کادو داده ها)

3-اسباب بازیهای چرخدار یا کشیدنی (بازم ماشینمو ببینید)

4-اسباب بازیهای موزیکال (مثه این که خاله جون واسم خریده. بوس بوس برا خاله جونم که صداش میکنم اِخ اِخ )

5- تلفن اسباب بازی: برای رفع نیاز من به گفتگو و بازیهای لغوی (مادر جون خسته شد از بس که من گوشیه تلفن رو از روی میز برداشتم و فرار کردم)

6- خمیر بازی: برای رشد مهارتهای هنری متنوع من (مادر جونم میخواد واسم بخره. آخ جوووووون)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

pari(khale nazi
27 اردیبهشت 90 11:20
سلام به شما و به روی ماه کوثرجون چه جیگریه کوثر شما!زنده باشه ممنون که به نازی ما سر زدین
مامان ابوالفضل
27 اردیبهشت 90 17:05
سلام به مامان کوثر جون و خود کوثر جون خیلی خوبه مادرها به فکر اسباب بازیهای مناسب سن کودک خود باشن تبریک می گم
نازنین نرگس نفس مامان
28 اردیبهشت 90 1:50
افرین به کوثر باهوش افرین به خال جون
مامان ماهان
28 اردیبهشت 90 14:54
آفرین به خاله جون خاله ها همه مهربونن کتاب خیلی خوبیه منم دارم
مامان رها
29 اردیبهشت 90 9:30
آفرین به مامان و دخمل کتاب خون
زينب عشق مامان و بابا
29 اردیبهشت 90 11:35
سلام
مامان ماهان
30 اردیبهشت 90 23:27
خاطرم نيست توازباراني...ياکه ازنسل نسيم ...هرچه هستي گذرانيست هوايت،بويت...تومنو يادکني ، يا نکني ،من به يادت هستم
تک خاله کوثر جونی
26 مرداد 91 22:31
"این کتاب رو خاله جون از نمایشگاه کتاب به سفارش مادر جون، واسمون خریده مرسی خاله جوووووووووون" - خواهش میکنم... چیکار کنیم دیگه ؟! تک خاله بودن و هزار مسئولیت...!