جیگر مادر و بابا

جشن شكوفایی ایمان و یقین

1391/8/4 10:20
نویسنده :
474 بازدید
اشتراک گذاری

عید قربان،

    عید سر سپردگی و بندگی،

       عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش،

                      عید نزدیک شدن دلهایی که به قرب الهی رسیده اند،

                                                                                         بر همگی مبارک لبخند



 

 

 باز ای دل بوی توفان می دهی، بوی دلتنگی باران می دهی، آه ای غوغای پنهان در دلم، کیستی ای زخم هجران بر دلم، کهنه شد زخم فراقت ای دریغ، کشتی م از اشتیاقت ای دریغ، آه ای امید فردا بازگرد، بازگرد ای داغ دل ها باز گرد، آخرین صحرا نشین خیمه دوش، آخرین شرح بیان کربلا، آخرین مرثیه خوان کربلا، کربلایی اشک می بارد بیا، کربلایی اشک می بارد بیا، علقمه بوی تو را دارد بیا، بیا ای گل نرگس بیا...گریه

" لینک دانلود "

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

خاله باران
4 آبان 91 10:25
سلام...
جالبه امدم وبت خواستم بنویسم کوثر لالایی خونده نیامدی وبت؟دیدم نه داشتی می نوشتی...
می بینم که شعر را هم نوشتی ممنون از محبت هات...
ان شالله امروز بتونیم دست پر برگردیم...

تو این حس و حال عجیب و غریب
دوتا بال می خوای که رو شونته...


دعا میکنم تا اجابت بشه...دعا می کنم تا اجابت بشه...

من از عشق دریا به بارون زدم...
به بارون و به اسمون دعوتیم...
چه مهمونی با شکوهی شده
تو این لحظه ها که هم صحبتیم...

حتما به یادتم...
به فرشته کوچولو هم بگو دعای بارون برای این سرزمین بکنه...



سلام عزیزم
با اینکه خیلی کار داشتم ولی بودنت رو تونستم حس کنم
انگار داشتی دستمو میکشیدی و میگفتی بیا پای نت

چقد خوشگل و با احساس نوشتی

شعرت هم عالیه...دوسش دارم

به خانم خانما هم میگم دستای کوچولوش رو به آسمون بلند کنه

به یادتم خیلی زیاد
خاله باران
4 آبان 91 10:27
خصوصی


عزیزمییییییییییی
باران
4 آبان 91 11:29
نفهمیدم منظورت را؟


عزیزم تو وبلاگت توضیح دادم دوست خوبم
مریم مامان عسل
4 آبان 91 13:02
به به چه روزای خوبیه این روزها!
ایشالا که به همه مبارک باشه این اعیاد.
مرسی از پستهای خوبت عزیزم.


ممنون از لطف و حضور و نگاهت
مامان تسنیم سادات
4 آبان 91 13:49
پیشیش عیدتان مبارک....


ستاره زمینی
4 آبان 91 14:43
سلام
عیدتان مبارک
بار چندمه هی میپره !!!!!!!!!!!!!!!!!



سلام عزیزم
عید شما هم مبارک

مگه بازم نظرتون ثبت نشده؟؟؟؟؟
سمانه مامان پارسا جون
4 آبان 91 18:13
سلام خانومی
عیدتون مبارک


سلام عزیزممممممممم
عید شما هم مبارک
خاله باران
4 آبان 91 18:44
خاك عرفات را، آب زمزم را ،كوه حرا را،جرات ابراهيم را ، طاقت اسماعيل را ،وصال معشوق را صاحب كعبه نصيبت كند-عيدتان مبارك


مرسی عزیزمممممممممممم
عید شما هم مبارک
مامانی
5 آبان 91 0:30
سلام عزیزم خوبی؟ عیدت مبارک
بروزم منتطرتم



سلام دوستمممممممم
خوبیم ممنون. عید شما هم مبارک
چشمممممممممم
سودابه
5 آبان 91 11:44
به هر عیدی که آمد زنده باشی

به انوار خدا تاینده باشی

روا حاجت در این عید خدایی

همیشه خرم و فرخنده باشی

عید شما مبارک


ممنون از شعر زیبایی که نوشتید
عید شما هم مبارک
خاله باران
5 آبان 91 12:46
صلواتهای وبت 1300 بود من هر چی فرستادم زیاد نشد...


عزیزدلمممممممممم
خب حتما اون لحظه سرعت نت پایین بوده و یا یکی دیگه تو یه وب دیگه هم داشته صلوات می فرستاده

خودم رسونده بودمش به 1300
خاله باران
5 آبان 91 12:46
دید شکایتش را کردم یهوییییییییییی زیاد شد...


فدای تو...
یهو به خودش اومده
تبریک
6 آبان 91 9:12
به به به
خداییش خیلی تعریف زیبا و جذابی از عید قربان کردید و تبریکتون خیلی قشنگ و امیدوار کننده و پر انرژی هس
این از این
شعری که آوردید هم بنظر من خیلی جانسوز و قشنگ هس و از همه زیباتر،جمع بین این دو مطلب هس که با وجود شاد بودن و مسرت بخش بودن قسمت اول و غمناک بودن و سوزناک بودن قسمت دوم (با وجود این تضاد)، هیچکدوم یکی دیگه رو نقض که نمیکنه هیچ، بلکه هر دو تداعی کننده وجوه مشترک خیلی زیبایی هم هستن(حا اقل برا من) در ضمن اون خورشید حدفاصل این دو مطلب زیبا هم خیلی خیلی بجا و زیبا هس.در کل بسیار عالیه


ممنون از این نگاه زیبا و متفاوت...
البته چیزهایی رو که موقع ایجاد این پست در نظر داشتم و بهشون دقت کردم رو بیان کردید

از اونجایی که در مورد روز عرفه حدیث قدسی داریم که خداوند همه ی بندگانی که به درگاهشون میان رو می آمرزند پس این بندگان از مرحله شناخت به مرحله شعور و آگاهی و قربانی کردن نفس وارد شدن...و این تبریک رو زیباترین دیدم

و حالا شرح اون تضاد:

آقامون صاحب الزمان هم در روز عرفه، در عرفات تشریف داشتن (آه ای امید فردا بازگرد، بازگرد ای داغ دل ها باز گرد،)
و دعای زیبای امام حسین (ع) رو با همان شور میخوندند(آخرین صحرا نشین خیمه دوش، آخرین شرح بیان کربلا، آخرین مرثیه خوان کربلا)...
و ای کاش در روز عید قربان شاهد ظهورشون بودیم...(کربلایی اشک می بارد بیا، کربلایی اشک می بارد بیا، علقمه بوی تو را دارد بیا، بیا ای گل نرگس بیا...)
اللهم عجل لولیک الفرج

راستی بزودی فایل صوتی یا لینک دانلود همین مناجات زیبا و دلنشین با آقامون رو میذارم تو وبلاگ

ببخشید طولانی شد و ممنون از حوصله و حضورتون
تبریک
6 آبان 91 9:38
مرسی از این تأیید عالی و توضیحات بسیار جامع و عالی تر...ممنون
با تمام وجود منتظر دیدن لینک دانلود فایل صوتی اون مناجات هستیم
خدا خیرتون بده


خواهش میکنم...
منم ممنونم از این حضور فعالتون
(هر چند که میدونستم اینجایید)
چشم. انشالله اونم میذارم
سلامت باشید و شاد

راستی
پست لالایی ... رو شنیدید؟؟
ستاره زندگی
6 آبان 91 21:44
سلام سلام
عیدتون مبارک


سلام عزیزم
عید شما هم مبارک
تبریک
8 آبان 91 19:10
بازم سلام

عالی بوووووووووووووووووود
مناجات با امام زمان رو میگم
خیر ببینید حرف نداشت
شعرش یه جورایی رنگ و بوی اشعار مرحوم آقاسی (ره) رو میده،کاش میدونستم شاعرش کیه..خدا رحمت کنه مرحوم آقاسی رو.
تشکر


سلام
خواهش میکنم
خداروشکر که دانلود کردید و خوشتون اومده!
به این موضوع دقت نکرده بودم. خدا بیامرزتشون..
در مورد شاعرش دیگه باید با حاج محمود کریمی صحبت کنید