جیگر مادر و بابا

هر چه می خواهد دل تنگت بخواه!!!

1391/8/3 8:58
نویسنده :
308 بازدید
اشتراک گذاری

امشب، شب نهم ذی الحجه:

از شبهاى پر بركت و شب مناجات با خدا، برآورنده حاجات، است‏

و توبه در این شب پذيرفته و دعا در آن مستجاب است.

 

فردا، روز عید عرفه:

عرفه یک هدیه است از طرف خدا برای بنده های دلتنگش.

برای آن هایی که خیلی شرمنده هستند،

آن هایی که مدت هاست در تنهایی و سرگردانی دنبال یک روزنه امید بودند

تا آرام و بی صدا اشک بریزند

و به خدا بگویند که چقدر دنیا بر آنها سخت گرفته،

که چقدر دلشان شکسته و چقدر تنها هستند

و چقدر سپاسگزارند که تا "عرفه"، روز خوب خدا دوام آورده اند.


 

عرفه ، غایت آمال عارفین (کلیک کنید)

 

وقتی باران اشک از ابر چشم ها در بهار عرفه جاری شد ما هم سعی کنیم خودمان را در آن هوای نمناک عاشقی و شور و شرمندگی یک شستشویی دهیم، سعی کنیم جا نمانیم، اگر عرفه هم گذشت و بخشیده نشدیم؟ اگر باز جا ماندیم؟ از کجا معلوم که به شب های قدر برسیم از کجا معلوم فرشته مرگ نیاید و تا رسیدن آن شبهای با عظمت ما را با خود نبرد؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان تسنیم سادات
3 آبان 91 9:03
مامانی جونم خیلی التماس دعا در این ایام عزیز...


چشم به یاد همه ی دوستان هستم
منم محتاج دعای خیر شمام
مامان زهرا
3 آبان 91 9:05
«لا اِللّه‏ اِلاّ اَنْتَ
سُبْحانَکَ اِنّی کُنْتُ مِنَ المُوَحِّدینَ»



«اَنَا یا اِلهی الْمُعْتَرِفُ بِذُنُوبی، فَاغْفِرْ هالِی



آمین




مامان تربچه
3 آبان 91 9:08
عزیزم
توی این روز بزرگ
ما رو از دعا فراموش نکن


چشم مهربونم
شما هم ما رو دعا کنید
مامان علی خوشتیپ
3 آبان 91 10:39
وای ممنون چه یادآوریه خوب و به جایی
التماس دعا داریم فراوون


خواهش میکنم مامانیه گل
چشممممممممم. شما هم ما رو دعا بفرمایید. بوس
مامانی
3 آبان 91 12:15
چه روزای قشنگی داریم

مامانی التماس دعا دارم


واقعا روزای خاصی هستن

چشمممممممممممممممممم
خاله باران
3 آبان 91 13:52
ممنون مهربونم.تازه اگر بگم یاد چی افتادم و روزه را بهت قبول باشه گفتم؟؟؟؟وقتی داشتم می نوشتم یاد اون روزی افتادم که آش افطار پختی.یادته؟یهو اس دادی همسری نمیاد من اعصابم خورده.امدیم بعد افطار نت.جالبه که همسرت هم نیامده بود دیشب...


خواهش عزیزمممممممممم
واااااااااااااای عجب ارتباطمون قوی شدههههههه
چون خودمم سر افطار به همون روز و تنهایی خودم فکر میکردمممممممم.
فقط آش رو یادم نبود
خاله باران
3 آبان 91 13:52
وای من انجایی که یا رازق الطفل صغیر را می گه خیلی دوست دارم...


منم دوست دارم...
پارسال علی تو بغلم بود و دستم روی قلبش و...
خاله باران
3 آبان 91 13:55
چشم خانومی حتما به یادت هستم.تو هم به یاد من باش...دررابطه با قرار5 شنبه ها امیدوارم بتونم شرکت کنم.اتفاقا محل قرار خاصه.یه روز برات می گم...دعا کن بتونم.


ممنونم گلم. مطمئنم که به یادمی
واااااااااای چه عاااااااااالی
منتظرم که حتما بشنوم
خاله باران
3 آبان 91 13:57
برای این مردم این سرزمین خیلییییییییییییییی دعا کن...رزویه که سطح انرژی خیلی بالاست..یادته راجع بهش حرف زدیم...الهی من دارم لالای را گوش می دم...


همیشه همه رو دعا میکنم...الجار ثم الدار...
آره راست میگی به انرژی ها فکر نکرده بودم. خوب شد گفتی
عزیزممممممممم فدای مهربونیات
مامان محمد سپهر
3 آبان 91 14:09
عزيزم خيلي التماس دعا! براي بچه هامون دعا كنيم


چشم مامانی..
شما هم ما رو از دعای خیرتون بی نصیب نذارید
باراز سلام
3 آبان 91 16:15
سلام
منم خیلی غبطه شون را خوردم
راست میگی از ما که گذشت


سلام
انشالله خوشبخت بشن!
مام پارسا
3 آبان 91 17:10
خانومی ممنون از لینکت
به یاد ما هم باش...التماس دعا


خواهش میکنم عزیزم
چشمممممممممم به یاد همه هستم
خاله باران
3 آبان 91 19:17
ممنون.خوشم امد.ولی تو حس نبودم که بتونم درست گوش کنم.می ذارم تو خلوتم که گوش کردم حس دقیقم را می گم.ولی خیلییییییییییییییییییییییییی ممنون که تو حس خوبت منو سهیم کردی...دیگه هم برای علی جون می دونی که متاسفم.و فقط می تونم بگم یادش به خیر.الهی خودت و همسرت همیشه سالم و سرحال باشید و سایه تون بالای سر کوثر جونم...


خواهش میکنم دوست خوبمممممممممم
انشالله جوری که دلت میخواد گوش کنی و بری تو حس خوب
قابل تو رو نداشت
ممنون از دعاهای خوبت....انشالله
مامان یاشار
3 آبان 91 19:39
وای خانومی چه لطیف نوشته بودی. التماس دعا ، من و یاشار رو هم تو دعاهاتون جا بدین.


ممنون از نگاه لطیفت. بوس
چشم به یاد همه ی دوستان هستم
شما هم ما رو از دعای خیرتون بی نصیب نذارید
محيا كوچولو
3 آبان 91 21:50
حتما براي ماهم دعا كنيد
عرفه روز آشنايي من و ماماني و باباييه


چشم به یاد همه ی نی نی ها هستم
آخیییییییییییی چه باحال
مامانی شیما وحدیث
3 آبان 91 22:13
سلام مامانی فرشته خانم
خیلی پست قشنگ وزیبایی بود.فردا ازطرفتون تو صحن حرم حضرت معصومه (س)دعا گوتون هستم .
ممنون که سرزدی


سلام عزیزم
متشکر از لطفتون و خوشا به سعادتتون
مامان نیایش
4 آبان 91 9:47
سلام عزیزم التماس دعای مخصوص
عیدتون هم مبارک


سلام عزیزم
چشم حتما به یاد دوستان خوبم هستم. عید شما هم مبارک
مامان نازنین زهرا
4 آبان 91 10:22
توی این روز قشنگ خیلی التماس دعا دارم.


چشم به یادتون هستم
مریم مامان عسل
4 آبان 91 13:02
التماس دعا


چشمممممممممم
ما هم محتاجیم به دعای خوبان
ستاره زمینی
4 آبان 91 14:45
التماس دعا در این روزهای قشنگ


چشمممممممممممم
به یاد همه ی دوستان هستم
تبریک
6 آبان 91 8:48
سلام
عیدتون مبارک و طاعاتتون قبول و پانداتون پیدا
خدا بهتون خیر بده ایشالله و قلمهاتون همیشه برا بیان ارزشها فعال و فعالتر باشه...این پست هم برا ما منشاء خیر و برکت بود..خیر ببینید



سلام
عید شما هم مبارک
طاعات و عبادات شما هم قبول درگاه احدیت
ممنون از لطف و دعای خیرتون...
خداروشکر که استفاده کردید.

واما...
وای از این خرس پاندا! هنوز پیدا نشده که
حالا یه چند روز دیگه صداش در میاد که کوثر خانم کجا قایمش کرده که یادش نیست الان!