جیگر مادر و بابا

باران و روزهای پایانی ماه شعبان

1391/4/26 9:36
نویسنده :
307 بازدید
اشتراک گذاری

 اَللّهُمَّ اِنْ لَمْ تَکُنْ غَفَرْتَ لَنا فیما مَضى مِنْ شَعْبانَ فَاغْفِرْ لَنا فیما بَقِىَ مِنْهُ


خدایا اگر در آنچه از ماه شعبان گذشته ما را نیامرزیده اى

در آن قسمت باقی مانده از این ماه، ما را بیامرز

 

 

چه زیباست بارش باران

و پاک شدن طبیعت و روح آدم ها

چه هوای لطیفی

خنکای نسیم بعد از باران نوازش می دهد پوست و جانم را

و چه لذت بخش است دیدن این همه رحمت

دوستش دارم و دعا کردم

از همان دیشب تا همین لحظه که ادامه دارد....

آری

این حال و هوای اکنون اینجاست!

 الحمدالله رب العالمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ياس
26 تیر 91 15:36
اينقدر پاک نوشتي که چشمام پر از اشک شد.
اين اشک من هميشه دم مشکه.
اميدوارم هميشه سالم و سلامت و تن درست باشيد
بوووووووووس


ممنونم عزیزم
قدر این اشکا رو بدون و با وضو بشورشون
شما هم همیشه شاد و سلامت باشید
بوسسسسسسس

مامان یاشار
26 تیر 91 15:46
الحمدالله رب العالمین. واقعاً زیبا و باشکوه. خدارو صد هزار بار شکر


آره واقعا زیباست. نمیدونی گنجشکا چه جیک جیکی راه انداختن الان (ساعت 7صبح)
سمانه مامان پارسا جون
26 تیر 91 17:04



ممنونم عزیزممممممممممممم
مامان نیایش
27 تیر 91 11:26
خوش به حالتون که توی تابستون بارون زیبایی رو دیدید ما هم دلمون می خواد خدا کنه اینجا هم بباره با دل پاکت برای ما هم دعا کن توی این روزای عزیز در آستانه ی ماه عزیز تر


آره واقعا دلنشین بود
تقریبا سه روزه که کولر روشن نکردیم!
چشم همیشه به یاد همه ی خوبان هستم.شما هم ما رو دعا کنید
عمویی مصطفی
28 تیر 91 1:26
جالبناک بود.


خواهش میکنم
ستاره زندگی
28 تیر 91 14:21
چقدر با احساس
التماس دعا


ممنون. چشم به یاد شما هم هستم