جیگر مادر و بابا

از باران به باران

1391/4/10 16:54
نویسنده :
343 بازدید
اشتراک گذاری

خاله باران آهنگ وبلاگ رو متوقف کن و گوش کن ببین دخملم چی  بهت میگه:

 

 

نکته نوشت 1: دوستای خوبم اگه آیکن پخش آهنگ وبلاگ و آیکن پخش صدای دخترم در این پست دیده نمیشه اشکال از سایتی هست که کد آهنگ رو در اونجا ساختم. پس، بعدا دوباره تست کنید. ممنون

نکته نوشت 2: به خیلی از دوستان قول دادم که بهشون سر میزنم اما چند روزیه سرم شلوغه. در اولین فرصت به قولم عمل میکنم. مرسی.

 

"شاد بودنت را کف دستانم می نویسم تا وقت دعا اولین خواسته ام از خدا باشد."

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مادر کوثر
10 تیر 91 16:57
سلام
به عنوان مدیر وبلاگ از همه ی شما دوستان عزیز خواهشمندم که باران جون منو تشویق کنید
فقط برای باران


خب مگه چیه؟ نمیتونم برا وبلاگ دخترم نظر بذارم؟!
خاله باران
10 تیر 91 20:52
ممنون عزیزم.


خواهش مهربونم
ستاره زندگی
10 تیر 91 21:09



مرسی از حضورت و لطفت و تشویقت
بابای ملیسا
10 تیر 91 21:12
با سلام . وبلاگ ملیسا جوون با کلی عکسهای جدیدش به روز شد . خوشحال می شم سری به ما بزنید و با یک نظر ما رو مورد لطف خودتون قرار بدید . منتظر نظرهای قشنگ شما هستیم .


سلام. چشم برای دیدن ملیسا کوچولو حتما میام
مامانی
10 تیر 91 21:52
سلام بروزم


قربونه اخمت برم گلم
سلام مامانی. میام پیشت
خاله باران
10 تیر 91 22:16
گلم من اصلا از فایر فاکس استفاده می کنم..


ببخشید عزیزم
حتما این آمارگیر اشتباه کرده
آخه گاهی هم نشون میده که از آمریکا آن شدی؟
خاله باران
10 تیر 91 22:17
حالا میرم از ex 9 استفراده کنم...


خاله باران
10 تیر 91 22:17
وای باز شد...


خاله باران
10 تیر 91 22:24
جانم خاله بوووووووووووس. مامان خوبم ممنون... چقدر دوستهای خوب خوبند.واقعا به قول خلیل جبران دوست دعای مستجاب شده بر روی زمین است....ممنون از تو و ممنون از خدای مهربون برای دوستهای خوبی که بهم داده...شادیتان را از صاحب این شب می خواهم...


مرسی عزیزمممممممممممممممم
فدای دوست جون پر احساسممممممممممم
همیشه شاد باشی گلم
خاله بارن
10 تیر 91 22:51
خاله بارن قربون اون حرف زدنت برم.عزیز دلم...ولی من می دونستم کوثر و مامانش را خیلی دوستش دارمممممممممممممممممممممممممممممممممم


خاله باران
10 تیر 91 22:59
تو گران مایه ترین تصویری،من اگر قاب تو باشم کافیست.... ای صمیمانه ترین آیت مهر.....با صمیمانه ترین یاد به یادت هستم....


اگه کسی دوستت داره علتش محبت نیست
علتش این که تو شایسته دوست داشتنی
شبنم
11 تیر 91 9:10
سلام
همه پست ها رو می خونم کامل و جامع و بدون نقص!!!!!!
اون دوماه تعطیلی دو هفته دیگه مونده که شروع بشه یعنی فقط دو هفته ها!!!!!
تصمیم قطعی شد دو ماه کامل در خدمت خانواده و البته بیشتر پسملی
آموزش آموزش و آموزش حالا بابازی و قصه و ... برای گل پسری
هنوزم منتظرراهنمایی های قشنگت هستم اگه بهمون سر بزنی!!!!!


سلام دوست خوبم
خداروشکر. انشالله بیشترین استفاده رو ببری
چشمممممممممممم. حتما میفرستم
هرچند که این روزا مشغول خونه تکونی ام
ولی میفرستم
بوس. مرسی از حضور گرمت
مامان زهره
11 تیر 91 9:32
عزيز من نتونستم گوش كنم بايد چي را كليك كنم


عزیزم سایتی که توش آهنگا رو آپلود کردم، مشکل پیدا کرده. بعدا باز امتحان کن. مرسی
مامان زهره
11 تیر 91 9:32
گلي خصوصي داري


چک کردن مامان گلی
چرا حساس به گل شدی؟
باید بیام از دلت در بیارم
مامان مانی
11 تیر 91 12:50
سلام .....
تولد مانی جون شما هم دعوتید ....


سلام سلام
به به به حتما میااااااااااااام
مریم مامان عسل
11 تیر 91 18:12
آیکونی نیست عزیزم.


مشکل از سایت یک ابزار هس. ببخشید
نایسل
11 تیر 91 20:21
ای جان عزیززز دلممم
بعدش اونوقتتتت شکل آخری رو چی گفتی


مرسی از حضورت
شکل آخریو بی خیالش شدم و حواسشو پرت کردم. هم ضایعه هم خنده دار
گفتم شاید بدآموزی داشته باشه

نایسل
11 تیر 91 20:21
مرسی قربونت برم بهم سر زدی


خواهش مهربونم
مامان محمد صادق(زهرا)
12 تیر 91 11:15
ای جونممممممممممم

نفسسسسسسسسس

چه شیرین حرف میزنه دخملی!

نااااااااز



مرسی مهربونممممممممم
مامان نیایش
12 تیر 91 15:12
عزیزم مبارکت باشه دخملی نیایش منم خیلی باب اسفنجی دوست داره خوشحال شدم صدات رو شنیدم عسل


ممنون از لطفت مامانی. وای قربونه نیایش خوشگل و خوش زبونم
ياس
13 تیر 91 2:03
غصه خوردم هنوز موفق نشدم،ولي شکيت رو قبول نميکنم،بازم امتحان ميکنم تا صدايه دختر نازم رو بشنوم


آخییییییییییی. برا خودم که پخش میشه
خاله نسرین مامان صدف و سپهر
14 تیر 91 9:54
عجب جمله ی زیبایی ،روحم تازه شد.اگه اشکالی نداره منم ازش تو وبلاگ صدفی استفاد کنم؟


خواهش مهربونم. قابل شما رو نداره. بوس
تک خاله کوثر جونی
26 تیر 91 23:19
خوبه والا!!!

ما هم این همه کادو مادو دادیم به این دخمل شیطون...اما کو این همه تشکر یا به قول دایی :سپاسگذاری!


خاله جون
آخه اینجا محیطش مجازیه و ما هم فقط از کادوهای مجازی سپاسگذاری میکنیم