جیگر مادر و بابا

به بهانه ی دهه ی فاطمیه

1391/1/16 9:56
نویسنده :
542 بازدید
اشتراک گذاری

دل، معبد غم و اندوه توست و باز دل بهانه تو را می گیرد

و چشمها به یاد آن همه مظلومیت بارانی می شود....

یا زهرا

پیامبر گرامى (ص) کرارا درباره‏اش فرموده : 

«همانا خداوند تو را برگزیده و پاکیزه و معصوم گردانیده و تو را بر همه زنها رجحان داده است.»

اگر براى فضیلت زهرا چیزى جز سوره کوثر نبود، زهرا را بس بود که بگوید نزد خداوند افضل و برتر از عالمیانم.

امام صادق (ع) فرموده:

«تسبیح جدم زهرا سلام الله علیها نزد من از هزار رکعت نماز بهتر است‏.»

niniweblog.com 

 بعدا نوشت: چقد دلم می خواست خواب پسرمو ببینم و یه جورایی بفهمم زندگیش چجوریه. روز شهادت فاطمه زهرا (س) که مصادف با روز پنجشنبه بود (روزی که خیلی دوسش دارم و همیشه منتظر یه اتفاق خاصم)، این حدیث به دستم رسید:

"اولادی که قبل از سن تکلیف (در نوزادی) از دنیا می روند، فاطمه زهرا (س) برای آن ها مادری کرده و آن ها را تربیت می کند و آن فرزند جلو در بهشت می ایستد تا پدر و مادر وارد شوند."

علی جون، پسرم سفارش ما رو هم به مادرت، بانوی دو عالم بکن که دستمونو بگیره......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

بارازسلام
16 فروردین 91 16:32
سلام
مامان کوثر سفر بخیر باشه
انشاءالله که خوش گذشته باشه
ممنونم از لطفتان
شهادت ام ابیها هم به شما تسلیت باد
باراز اسم زادگاه قشنگ منه


سلام
ممنون از لطفتون
آره خداروشکر عالی بود
بر شما هم تسلیت باد
چه جالب! نشنیده بودم تا حالا
سیمین
16 فروردین 91 18:46
ممنون..غم آخرمان باشد بانو....


خواهش. انشالله
مامان نیایش
16 فروردین 91 21:32
ان شا الله کوثر ناز در پناه خانم فاطمه همیشه سالم و پاک باشه
و البته همه کوچولوهامون و خودمون... دست مامانی گلت درد نکنه که اینقدر قشنگ برات مینویسه


ممنونم و همچنین شما و خانواده ی محترم
مرسی از لطفت عزیزم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
16 فروردین 91 23:32
سلام.خصوصی.


سلام عزیزم. چک کردم
سمانه مامان پارسا جون
17 فروردین 91 1:15
عالی بود
آفرین


مرسی که اومدی گلم
مامان علي خوشتيپ
17 فروردین 91 20:07
ممنون از مطلب زيباتون
التماس دعا دارم شديد


خواهش گل من. چشم همیشه به یاد همه هستم.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
19 فروردین 91 14:24
سلام عزیزم.خدا رو شکر.چه آرامشی داری الان عزیزم.در ضمن خصوصی هم دارین.


سلام عزیزم. ممنون از لطف و حضورت. چک کردم گلم

مامان رها
19 فروردین 91 18:06
سلام عزیزم چه اتفاق جالبی خوش به سعادت شما


سلام گلم. ممنونم
شبنم
20 فروردین 91 14:31
سلام ایام شهادت بانوی آب و آینه تسلیت باد التماس دعا


سلام گلم
بر شما هم تسلیت باد.
خانم خانما بازم که یادت رفت آدرس وبلاگتو بذاری!

شبنم
21 فروردین 91 10:20
سلام خانومی
اره خیلی سرم شلوغه
این هفته ام که حسابی سردرد شدم اصلاً حال خودم نیستم نمی دونم چم شده !!!
خانومی من عجله ای میام زودی هم اگه بشه نظر می زارم و می رم اینه که یا یادم میره یا وقت نمی شه و خلاصه می کنم دیگه


سلام عزیزم
شاید به خاطر هوای بهار اینجوری شدی. اتفاقا منم چند روزیه سردرد دارم!
ممنونم از حضورت خانمی
امیدوارم هر چه زودتر خوب بشی گلم.
مامان مانی
21 فروردین 91 13:42
سال خوبی رو براتون آرزو می کنم ....


ممنونم عزیزم و همچنین برای شما
بابای دوقلوها
21 فروردین 91 15:31
انشالله که علی جون زیر سایه فاطمه زهرا زندگی میکنه.
خوشحالم که مسافرت به کوثری خوش گذشته.


ممنون
مامی امیرحسین
21 فروردین 91 17:23
منم این ایام رو تسلیت میگم.خیلی دل بزرگ و مهربونی داری.خدا حتما خیلی هواتو داره.راستش هیچوقت نپرسیدم که چی شد علی کوچولوت بهشتی شد و رفت.گفتم شاید ناراحتت کنم.مطالب مربوط به علی هم رمزدار بود.ولی همیشه به روحیت غبطه میخورم و به صبوریت.خدارو شکر که کوثرو داری که غم علی رو برات سبک کنه.


مرسی از لطفت گلم
مامان امیر علی
23 فروردین 91 11:50
التماس دعا شما یه جایگاه ویژه ای دارید پیش فاطمه زهرا ما را هم دعا کنید .


همچنان محتاج دعای شما خوبان هستم.
مامان ماهان
27 فروردین 91 9:09
الهی حضرت فاطمه نگهدار کوثر جون باشه


انشالله همه ی ما در پناه ایشون باشیم