جیگر مادر و بابا

اربعین حسینی

1391/10/13 8:40
نویسنده :
876 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی به اربعین فکر می کنم

یه چیز خیلی آزارم میده،

امان از دلی چون دل سوخته ی زینب علیها السلام

که آن همه مصیبت دید، شهادت فرزند، امام و برادرش را

اما باید طاقت می آورد...

 

این روزها، امام زمان هم روضه دارد

امام زمان یعنی صاحب زمان

برای او گذشته و حال می تواند یکسان باشد

پس تمام صحنه های کربلا را می بیند

و برای همین در زیارت ناحیه مقدسه

امام زمان خطاب به امام حسین علیه السلام می فرمایند:

"هر صبح و شب برای تو ندبه می کنم، و به جای اشک برای تو خون می گریم"

 

اربعین فقط یک عدد نیست، اربعین یعنی استمرار یک ایمان ...

 

niniweblog.com

تشکر نوشت: خواهر گلم، تک خاله کوثر جونی و مامان یه فسقلی (البته در آینده نیشخند)، امروز صبح با دیدن پستی که برای کوثر من گذاشتی حسابی حال و هوام عوض شد. ماچ دوستت داریم. قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان تسنیم سادات
13 دی 91 9:08
اربعین سالار شهیدان تسلیت باد....
التماس دعا...


بر شما هم تسلیت باد
سلامت باشید. چشم به یادتونم
گلاویژ
13 دی 91 9:18
ما آپیم !


چشم مامانی
گلاویژ
13 دی 91 9:19
خدایا این روزها
مشغول پذیرایی
از زائرین حسینی...
مزاحمت نشوم
فقط خواستم بگویم
ما جاماندگان را هم
نوازشی...!


چه زیبا نوشتی...
الهی آمین !
محبوبه مامان الینا
13 دی 91 10:09
اربعین حسینی تسلیت باد


ممنونم و همچنین
تــــــــک خـــاله کــوثر جــونـــی
13 دی 91 10:38
اربعــــــــــین رو تسلیـــــــت میگم عزیزم.

وااااااااااااااااای فدااااااااااااااااای تو، من کااااااااااااری نکردددددددددم...
نیاااااااااااااااااز به تشککککککککر نبود، یه قسمت کوچولویی از وظیفه خاله ای بووووود




ممنونم عزیزم
خیلی لطف کردی و خوشحال شدم. مرسی جیگر
ستاره زمینی
13 دی 91 11:36
اربعین حسینی تسلیت باد.
مثل همیشه زیبا و ارامش دهنده.ممنون گلم.


واسه کوثر جونی...........


مرسی بر شما هم تسلیت
خواهش میکنم دوست خوبم
متشکر از لطفتون
مامان علی خوشتیپ
13 دی 91 11:57
اربعین حسینی تسلیت باد
التماس دعا


ممنونم
چشم به یادتونم
ستاره زندگی
13 دی 91 12:05
به یاد کربلا دل‏ها غمین است

دلا خون گریه کن چون اربعین است . . .
التماس دعا


چشم...شما هم به یاد ما باشید
ممنون از نظرت مامانی
مامان یاشار
13 دی 91 13:43
اربعین حسینی تسلیت باد. خانومی ما رو تو افطارت فراموش نکن


ممنونم مامانی
چشم به یاد همه هستم
شما هم ما رو دعا کنید
مامان گلها
13 دی 91 16:47
صد نوا خیزد ز نای نینوایت یا حسین
نغمه های عشق باشد در نوایت یا حسین
می زند آتش به قلب دوستانت دم به دم
داستان جانگداز کربلایت یا حسین
اربعین حسینی تسلیت باد.


ممنون از پیامت مامانی
بر شما هم تسلیت باد...
مامان نیایش
13 دی 91 17:18
با روضه ی حسین نفس تازه میکنیم
وقتی هوای شهر نفس گیر میشود
التماس دعا عزیزم


ممنون عزیزم. زیبا بود
چشم اگه لایق باشم به یاد همه هستم
زهرا (✿◠‿◠)
13 دی 91 18:32
اربعینتون تسلیت...
واسمون دعا کن مامانی...
چقد تک خاله ی کوثر جونی عکسای خوشگلی ازش گذاشته...
عسلــــــــــم!
اینترنتمون خیلی کنده! اوفــــــــــــــــــــ !
مال شمام اینطوری شده؟؟؟؟؟
نمیشد واسش کامنت بذارم!
واسه شمام بعد 5-6 بار وا کردن صفحه اومد!!!


ممنونم عزیزم
چشم به یادتونم مامانی
مرسی که اونجا رو هم دیدی
وای اینترنت ما که قطع شد
ممنون از لطف و حضورتون
فهیمه مامان سینا
14 دی 91 1:01
اربعین حسینی تسلیت....

التماس دعا......


ممنونم عزیزم

چشم به یادتون هستیم
مامان محمد و ساقی
14 دی 91 21:38
اجر شما با سیدالشهدا
ممنون از عکسی که فرستادین.آلبوم آمادست


ممنونم مامانی
لطف کردید
خواهر فرناز
14 دی 91 23:18
مامانی سلام
براتون صبح نظر گذاشتم نمیدونم دیدید یا نه
تو روضه هامون حتما براتون دعا میکنم
کوثر جونم ببوسید
راستی یه چیزه جالب من 6 ماه از خواهرتون بزرگترم خودم خیلی تعجب کردم



سلام عزیزم
آره نظرتونو دیدم
به سلامتی...قبول باشه
ممنونم که به یاد ما هستی
چرا تعجب؟
مامان علی اکبر
15 دی 91 4:05
سفر کردم به دنبال سر تو / سپر بودم برای دختر تو

چهل منزل کتک خوردم برادر / به جرم این که بودم خواهر تو . . .

اربعین حسینی تسلیت باد



چه شعر پر معنایی...
ممنونم دوست خوبم
مامان پریسا
15 دی 91 12:23
سلام عزیزم
من هم اربعین رو تسلیت میگم.


سلام مامانی
ممنونم
مامان تسنیم سادات
16 دی 91 9:41
سلام مهربان ....
با دو پست جدید اومدیم ....


سلام عزیزدل
چشم. خدمت میرسیم
مامان یه فسقِلی
16 دی 91 23:55
سلام عزیزم.

اگه زبان انگلیسی دوست داری، جهت یادگیری مهارتِ Reading در خدمت و بروزم .


سلام خواهر جونم
مرسییییی
چشم خدمت میرسیم
mamanebaran
18 دی 91 12:59
عزيزم خيلي قشنگ بود مثل هميشه


خواهش میکنم دوست گلم متشکر از حضورت
خواهر فرناز
19 دی 91 18:37


دوستای گلم سلام

من (فرناز ) و پریا وهانا دخمل خاله هام تومسابقه شرکت کردیم

اگه میشه به ما 3 تا رای بدین شاید این دفعه ما برنده بشیم

ببخشید زیاد وقتتون را نمیگیریم

شماره عکس هامون

پریا 0011

من 0012

هانا 0013

فقط به 1 نفر میتوانید رای بدیننگران

دل ما سه تا کوچولو به دستان پر مهر شماست

راستی بهمون اطلاع بدین تا ازتون تشکر کنیم

یادتون نره ها وگر نه دلمون میشکنه وغصه می خوریم

زمان رای گیری هم

فقط و فقط روزچهارشنبه 20 و پنج شنبه 21 دی هست

اینم آدرس

http://ninimod.niniweblog.com/post57.php



سلام عزیزم
شرمنده که نبودم!
مامان ماهان
19 دی 91 18:54
سلام.کجایید؟نیستین.التماس دعا.


سلام عزیزم
سفر بودیم. چشم همیشه به یادتونیم
خواهر فرناز
20 دی 91 10:09
سلام مامان گل ممنون به هانا رای دادین میشه به دوستاتونم بگین به فرناز رای بدن
این متنش
برای 3 تاشون تبلیغ کردم حالا فقط میخوام برای فرناز تبلیغ کنم ممنون اگه لطف کنین

دوستای گلم سلام

من (فرناز ) تومسابقه شرکت کردیم

اگه میشه به من رای بدین شاید این دفعه من برنده بشم

ببخشید زیاد وقتتون را نمیگیریم

شماره عکس

من 0012

منتظر دستان پر مهر شماست

راستی بهمون اطلاع بدین تا ازتون تشکر کنم

یادتون نره ها وگر نه دلم میشکنه وغصه می خورم

زمان رای گیری هم

فقط و فقط روزچهارشنبه 20 و پنج شنبه 21 دی هست

اینم آدرس

http://ninimod.niniweblog.com/post57.php



سلام عزیزم
ببخشید نبودم و دیر رسیدم به مسابقه
مامان محمد و ساقی
21 دی 91 0:18
سلام عزیزم.آلبوم عکس دوم آمادست.میتونی بیای ببینی


سلام مامانی مهربون
چشم حتما میام
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
23 دی 91 16:45



ممنون عزیزم
میام پیشتون. انشالله
دخملیــــــــــــــــــ
23 دی 91 19:29
همه این روزای نورانیتون قبول درگاه مهربونترین


ممنونم عزیزمممممممممممممم
تــــــــک خـــاله کــوثر جــونـــی
27 دی 91 12:13
30 گل سپید را در گلدان عمرت می فشانم به امید روزی که گلدان عمرت صاحب 130 شاخه گل شود ...

عزیزم، تک خواهرم ... 27 دی روز تـــــــــــــولدت مباااااااااااارک


ممنونم عزیزممممممممم
این گل بوسه ها تقدیم به تو و مهربونیات