جیگر مادر و بابا

زندگی ساختن را ياد بگیریم نه زندگی کردن را

1390/12/6 12:07
نویسنده :
376 بازدید
اشتراک گذاری

کاش بدونی که.....

خیلی دلم میخواد همیشه در جستجوی دانش باشم، بيشتر بخونم و بفهمم و یاد بدم

و در ايوان بشينم و منظره رو تحسين کنم بدون آنکه توجهی به نيازهام داشته باشم

زمان بيشتری رو با تو و بابایی و دوستام بگذرونم

غذای مورد علاقه مون را بخوریم و جاهايی رو که دوست داریم ببينیم

زندگی فقط حفظ بقاء نيست، بلکه زنجيره ای ازلحظه های لذتبخش است

عزیزکم دلم نمیخواد بهترين عطرم رو برا روز مبادا نگه دارم بلکه هر لحظه که دوست داشتم از اون استفاده کنم و.....

 

 

بياييد به خانواده و دوستان مان بگوييم که چقدر آنها را دوست داريم

هر چيزی را که مي تواند به خنده و شادی مان بيفزايد به تاُخير نيندازيد

هر روز، هر ساعت و هر دقيقه خاص است و

شما نمي دانيد که شايد آن مي تواند آخرين لحظه باشد یا نه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامانی شیما وحدیث
6 اسفند 90 21:35
خیلی قشنگ بود کلی لذت بردم


خواهش میکنم عزیزم. مرسی که اومدی و خوندی
مامان تارا و باربد
7 اسفند 90 11:47
خیلی زیبا و شیرین بود ممنون


مرسی که خوندین
مامان امیر علی
7 اسفند 90 14:52
سلام خانمی ممنون از جضور گرمتون و نظرات قشنگتون و رای که به امیر علی من دادین .دوستتون داریم بازم بیاین .


سلام عزیزم
خواهش میکنم. انشالله گل پسرمون انتخاب بشه
ما هم دوستتون داریم
نگين
7 اسفند 90 15:34
سلام.
مرسي دستتون درد نكنه. سرتيتر قشنگي انتخاب كرديد. متن قشنگ و زيبا و در عين حال قابل تاملي هستش .اي كاش صرف خوندن و رد شدن نباشه و بتونيم ازش استفاده هم بكنيم. براتون آرزوي بهترين ها رو دارم.


سلام
خواهش میکنم. مرسی که خوندین
امیدوارم شما هم همیشه موفق و پیروز باشید
مریم مامان عسل
7 اسفند 90 16:37
سلام
واقعا چقدر خوب نوشتی!
اما چه کنیم که گاهی سختی های زندگی این اصول با ارزش شاد زندگی کردن و دم غنیمت شمردن رو از یادمون میبره.
مرسی دوست خوبم که یادم انداختی زندگی کنار خونواده ی شیرین و دوستای مهربونم چقدر قشنگه.


سلام عزیزم. خواهش میکنم
ممنونم که با تامل خوندی خانمی
مامان حسین
7 اسفند 90 19:35
خیلی زیبا .واقعا عالی بود .کاش برای داشتن همین لذتهای ساده ای که گفتی دیر نشه و ما غافل باشیم.
ممنون خانومی



ممنونم عزیزم که وقت گذاشتی و خوندی.
زهره مامان نیایش
8 اسفند 90 9:22
هر روز، هر ساعت و هر دقيقه خاص است و

شما نمي دانيد که شايد آن مي تواند آخرين لحظه باشد یا نه

خیلی قشنگ بود لذت بردم واقعا باید قدر لحظه ها رو بدونیم و زندگی مون رو بر پایه عشق فقط بسازیم و هیچ ...
خدا هممون رو با عشق آفریده و ما هم باید از زندگی که بزرگ ترین نعمتی هست که بهمون داده لذت ببریم واقعا کاش بتونیم عمل کنیم به این حرف های قشنگ بعضی وقتا اینقدر سخت میشه برای ادم که همه دانسته هاش رو قراموش میکنه
و بعد زندگیش پر از ای کاش ها میشه...





ممنونم عزیزم که خوب خوندی و توجه کردی
انشالله همیشه بتونیم با عشق به همه زندگی کنیم
مامان نیایش
8 اسفند 90 12:16
مامانی آخه رعد و برق هم ترس داره؟


وای آفرین به تو مامانیه باهوششششششششش
کوثرجون به رعد و برق میگه بغ و بغ
مامان محمد پارسا
8 اسفند 90 16:51
سلام
ممنون که سر زدید
خیلی زیبا نوشتی


سلام
خواهش میکنم. شما محبت دارید
مامی امیرحسین
9 اسفند 90 11:01
خیلی صمیمی و قشنگ نوشتی به دل میشینه عزیزم...
من فاطمه هستم .ریشه در تبریز و متولد و بزرگ شده مشهد امام رضا(ع)...دامپزشکی خوندم تو ارومیه و با همکلاسیم ازدواج کردم که کرمانشاهیه و اومدیم اینجا یعنی کرمانشاه...متولد 64 هستم و در خدمت دوست خوبم مامان کوثر و علی...

امیدوارم همه سوالات رو جواب داده باشم.منم دوست دارم بیشتر باهات آشنا بشم عزیزم.التماس دعا دارم


مرسی که نوشته های ناقابل منو میخونی عزیزم
خیلی خیلی خوشبختم از آشنایی با یه مادر بهشتی و کودکی که هنوز عطر بهشت رو در خودش داره....
منم خودمو معرفی کردم....
امیدوارم دوستای خوبی برای همدیگه باشیم
مامی امیرحسین
9 اسفند 90 11:24
خوشحالم که از قلم ناقابلم خوشت اومده گلم.همش تقدیم به تو دوست نازنینم.خودم بعضی پستامو خیلی دوست دارم.مثل اولین پست وبلاگ و آخرین پست دوران بارداری و اولین پست تولد امیرحسین.تمام مدت نوشتنشون اشک ریختم.بخصوص پست آخر بارداریم.


ممنونم عزیزم. خیلی خیلی عالی نوشتییییییییی
الهیییییییییی فدای اون اشکای پاک. فکر میکردم فقط خودم موقع نوشتن حرفای دلم اشک میریزم
به هر حال همه نوشته هات عالی هستن
مامان پریسا
9 اسفند 90 18:52

بفرمایید تولد


چشممممممممم. حتما میایم
یاسمین مامان سورنا
14 اسفند 90 1:56
خیلی عالی بود لذت بردم ازش
ممنون عزیزم که به یاد ما هم مستین
کوثر جونو ببوس


خواهش میکنم. مرسی که خوندین
ممنون از لطفتون
مامان ماهان
16 اسفند 90 14:01



متشکرم که اومدی