جیگر مادر و بابا

برف های سردتر می خوام!

1391/10/6 13:30
نویسنده :
690 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته کوثر من دلش برف بازی و آدم برفی می خواد!

هفته قبل که تهران برف حسابی اومد، رفتیم ساری و اونجا هم که خبری نبود.

البته از صبح داره برف می باره اما چیزی روی زمین ننشسته...

 

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

برف های سردتر

ني ني توي حياطه، چشمش به آسمونه

منتظره برف بياد، از ابر دونه دونه

به ابر ميگه :چرا کم، برف مي آري واسه مون

زمستونه ! لم نده، بي کار توي آسمون

برف هاي ديروز تو، هي چيکه چيکه آب شد

آدم برفي اي که، ساخته بودم خراب شد

برف هاي سردتر بريز، توي حياط خونه

برفي که زود آب نشه، يکي دو روز بمونه

ناصر کشاورز

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

به یاد زمستان 89 و اولین برف بازی  و آدم برفی ساختن مون Gnome

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

دل نوشت: دیشب دلمان هوای حافظ خوانی کرد. تفالی زدیم و غزل زیبایی باز شد... گذاشتیم ادامه ی مطلب جهت بازدید علاقه مندان.

صرفا جهت اطلاع: در شبکه گسترده با اسم Senior User مطلب می گذاریم. چشمک

قابلمه نوشت: طی تحقیقات بسیار دریافتیم که بهداشتی ترین ظروف جهت پخت و پز به ترتیب استیل، پیرکس و چدن با روکش سرامیکی هستند. اطلاعات بیشتر در اینجا

ناهار نوشت: در پی، پی نوشت آخر، یعنی قابلمه نوشت، امروز این سوپ سفید را در قابلمه پیرکس پختیم. جاتون خالی! خوشمزه

 

 دل از من برد و روی از من نهان کرد   خدا را با که اين بازی توان کرد

    شب تنهاييم در قصد جان بود     خيالش لطف‌های بی‌کران کرد

     چرا چون لاله خونين دل نباشم   که با ما نرگس او سرگران کرد

    که را گويم که با اين درد جان سوز   طبيبم قصد جان ناتوان کرد

بدان سان سوخت چون شمعم که بر من   صراحی گريه و بربط فغان کرد

 صبا گر چاره داری وقت وقت است   که درد اشتياقم قصد جان کرد

 ميان مهربانان کی توان گفت   که يار ما چنين گفت و چنان کرد

عدو با جان حافظ آن نکردی   که تير چشم آن ابروکمان کرد

 

ممنون از حضور و نگاهتون


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (47)

مامان یه فسقِلی
6 دی 91 13:46
خــــیلی جــالــب بــود ...

یه پـــست کوچـــولـــو، اما شیـــریـــن



مرسی از حضور و نگاهت خواهر جونممممممممممم

مامان یه فسقِلی
6 دی 91 13:54
کلی از شکلک هات خندیدم!

ای ول، این کاره ای ها ...




من فدای خنده هات خانم آنلاین

خب دیگه! دستت اومده تو کارو درکمون میکنی
تبریک
6 دی 91 14:11
سلام
خدا قوت پسته قشنگیه.
این که از فرموده های حضرت حافظ استفاده میشه بسیار بسیار عالی هست
و این هم یه شکلک پر معنا برا " قابلمه نوشت"
چراییش را جناب سینیور یوزر همی نیک بدانند



سلام. متشکرم از حضورتون
خب اگه شما یه ظرف سفالین و یا مسی و یا روی و یا ...کاملا بهداشتی در بازار پیدا کردین به ما هم معرفی کنید.
مطمئنم وقتی وارد عرصه ی خرید و آشپزی شدید برای قابلمه نوشت ما اینو میذارید
ممنونم
مامان ماهان
6 دی 91 15:44
ای جان چه پست کوتاه و پر معنایی
از طرز نوشتنت خیلی خوشم میاد عالی بود عالی
الهی یه برف حسابی بیاد تا این بچه ها حسابی برف بازی کنن


ممنونم عزیزممممممممممممممم
شما لطف دارید
الهی آمین
مامان تسنیم سادات
6 دی 91 15:50

آدم برفیششششششو .....
ههههههههه .... شبیه آدم برفیه که تسنیم با مامانم ساخته ....



ستاره زمینی
6 دی 91 16:36



مرسیییییییییییییییییییی
ستاره زندگی
6 دی 91 17:26
باز هم پست کاربردی و مفید


ستاره زندگی
6 دی 91 17:33
پس کوثر هم مثل ستاره منتظر برف هست
شیراز بارون خوب میاد ولی برف نه


انشالله اونجا هم برف خوبی بیاد
ستاره جونو ببوسید. بازم تولدش مبارک
ستاره زندگی
6 دی 91 17:35
قابلمه استیل من مثل نوع اول هست، سرش هم پیرکس هست ولی مدلش فرق میکنه.ما که راضی هستیم


خداروشکر
انشالله همیشه بسلامتی استفاده کنید
مریم مامان عسل
6 دی 91 17:36
جونم کوثری چقده کوشولو بدوهههه عزیزم
وای وایییییییییی
ما میخوایم بریم برف بازی امشب
احتمالا بریم پارک ملت یا کوههای آب و برق
بعدا پستشو میذارم
از دیشب تا همین الان یه برف خوشگلی بی امان و بی وقفه داره میباره.
همه جا تا 10 سانت ارتفاع سفید شدههههه
وای عقده ای شدیم گویا
مدرسه ها هم امروز تعطیل بود مشهد

گفتم که دلتون بسوزههههههههه


وایییییییییییییییییی
حسابی دلمون سوووووووووووخت
هم برای برف هم پارک ملت و هم تعطیلی
انشالله خوش بگذره عزیزم
منتظر پستش هستیم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
6 دی 91 17:47



مرسیییییییییییییییییییییییی
مامان گلها
6 دی 91 18:11
سلام.
شعر کودکانه زیبایی بود.
آدم برفی سال 89 خوشکل شده ایشالا امسال هم یه برف خوبی میاد تا کوثر جون برف بازی کنه
سوپ هم نوش جونتون


سلام
ممنونم از نگاهتون
مامان تارا
6 دی 91 18:19
ای جان چه آدم برفی خوشملی انگاری هنوز نی نیه قیافه اش اینطوری نشون میده

بوووووووووووس برای کوثری عسلک خودم


ممنون از حضور و لطفتون
محبوبه مامان الینا
6 دی 91 18:58
قابلمه نوشت برام جالب بود نمیدونستم



خوشحالم که مفید بوده
خواهر فرناز
6 دی 91 20:56
ای جانم فرنازم همش چشمش به آسمونه تا برف بیاد
خدایا برای دل خوشی بچه ها هم شده برف بهمون بده


الهی آمین
مبینا گلی
6 دی 91 21:10
منم برف بازی میخوام
مبینای من عقده ی برف داره قدر این نعمت اللهی رو بدونید..نکته ی قابلمه ایتم خیلی خوب بود..


ممنونم عزیزمممممممممممممم
عمه اریسا کوشمولو
6 دی 91 21:37
اخی چه عکس خوشگلی عزیزم منم برف دوس دارم ولی اصلا حوصله سرماهو یخبندونو ندارم
میبوســــــــــــــــــــمت کوثر خوشگل خاله


ممنونم عزیزممممممممممممم
برف خوبه اما نه با یخبندون
مامان پریسا
7 دی 91 1:35
جای ما خالی هم برای برف بازی و هم برای سوپپپپپپپپپپ


محبوبه مامان الینا
7 دی 91 7:09
با آمدن زمستان اجاق خاطره ها را روشن بگذاریم تا دچار سردی فاصله نشویم


. مرسیییییییییی
مامان نیروانا
7 دی 91 7:36
منم با تمام وجود آرزو میکنم برف سرتری بباره ولی یخبندون نشه. دیشب نمیدونم چه مدت برف اومده ولی نتیجه اش یه لایه ی کامل یخ روی کل سطح شهره و سفیدی برف و بیرنگی یخ توأمان قابل مشاهده است. باید قید آدم برفی رو بزنیم انگار.
عزیزم چه عکس قشنگی با اولین آدم برفی کوثر دارین. زنده باد.
در مورد قتبلمه به نتیجه ی خوبی رسیدین. مرخبا نوش جونتون هر چی پختین و خوردین
صبا گر چاره داری وقتِ وقت است ...



آره یخبندون خیلی سخته
ممنون از لطف و حضورتون
مامان ماهان
7 دی 91 8:22
سلام خانمی .به به چه برفی.من که سالهاست دلم لک زده برای برف.البته برف بازی رفتیم ولی اینکه شب بخوابی و فردا صبح همه جا رو سفیدپوش ببینی یه چیز دیگه س.
قابلمه نوشت:اینا رو قبلا از تلویزیون شنیده بودم ولی استیل و پیرکس خیلی با ما روی اجاق کنار نمیان.حالا بازم پیرکس.استیل اگه جنسش خوب باشه در دم میسوزه.ما هم فقط توش آب میجوشونیم.
پیرکس یه کم مهربونتره ولی ترجیحا همون مورد سوم رو داریم استفاده میکنیم که البته اکثر چدن سرامیکیهای بازار هم تقلبی هستن.از وزنشون هم معلومه.


سلام عزیزم
چه حس قشنگی در مورد برف داری
من با هر دوی استیل و پیرکس کار کردم
سوختن تو کارشون نیست به شرطی که با حرارت کم کار کنی
سرامیک های اصل رو هم میشه پیدا کرد
مامان ماهان
7 دی 91 8:35
من هر پستتون رو در اولین فرصتی که نطرتون رو میبینم میام و میخونم ولی معمولا آخر هفته فرصت میشه بیام و یادگاری بنویسم.ببخشید بابت تاخیر.


ممنون از حضورتون
و مرسی که وقت میذارید و از خودتون یادگاری به جا میذارید
ستاره زندگی
7 دی 91 10:22
تشریف بیارید


چشم مامانی
مامان زهرا دختر دوست اشتنی
7 دی 91 14:05
پست ایندفعه مختصر و بسیار مفید بود

امیدوارم همیشه فال و حالتون عالی باشه


متشکر از لطف و نگاهتون
فهیمه مامان سینا
7 دی 91 15:04
منم شنبه میخوام سوپ سفید به روش شما بدرستم
عکسم خوشگل بود ...ادم برفیشم خیلی قشنگ..این واسه خودشاینم واسه آدم برفیش
ما هم آپیم


امیدوارم خوشتون بیاد
مرسی از لطف و حضورتون
چشمممممممممممم
مامی امیرحسین(فاطمه)
7 دی 91 17:03
وای عاشقتم!قابلمه نوشت!!!
آخه تنبلی رفته تو خونمون و عیچی تنبلانه تر از تفلون نیست!


عزیزمممممممممممم
کار با ظروف سرامیک هم براحتی تفلون هست
فقط مزیتش اینه که مضرات تفلون و اون مواد سمی رو دیگه نداره
مامان نیایش
7 دی 91 17:28
وای عزیز دلم نمیدونی اینجا چه برفی اومده شایدم میدونی خیلی خیلی زیاده و از همون برف های سرد تر نیایش هم خیلی دلش میخواد برف بازی کنه لی اگه بریم بیرون خودمون میشیم آدم برفی شایدم
آدم یخی خیلی سرده خیلی فکر کنم الان که دارم برات مینویسم 10 درجه زیر صفر باشه شایدم بیشتر عزیزمی کوثر گلم خیلی ناز بودی وهستی عشلم شعر خیلی خوشگلی بود خیلی جالب بود نیایش هم خیلی خوشش اومد ممنون از حسن انتخاب مامان گل


خداروشکر که برف خوبی اومده اونجا
اما مواظب خودتون باشید
ممنون از لطف و محبت و نگاهت
مامان نیایش
7 دی 91 17:30
شعر قشنگی بود همیشه فال زندگی تون نیک


ممنونم مهربون
مامان نیایش
7 دی 91 17:30
اینم برا ی آدم برفی خوشگلی که ساختینخدا کنه ما هم بتونیم بریم بسازیم نیایش خیلی دلش میخواد اما خیلی سرده واااااااای


ممنونم عزیزمممممممممممممم
انشالله
منتظر عکسای برفکیتون هستیم
مامان نیایش
7 دی 91 17:33
خیلی خوب بود سوپ خوشمزه ات هم ممنون
آره یه بار برا خودمون درست کردم خوب شد ولی جعفری نداشتم واقعا با جعفری تازه یه چیزه دیگه است


ممنون از نگاهتون عزیزممممممممممم
نوش جان
ياسمين مامان سورنا
7 دی 91 19:32
سلام عزيزم خوبي؟
كوثر جونيم خوبه؟
وااااي دلم براتون يه ذره شده بودا
چه عكس قشنگي بود از برف بازي
دقيقا سورنا هم پاي پنجره نشسته بود و هي به برفت نگاه ميكرد و مي گفت بريم بازي


سلاااااااااام عزیزممممممممممممم
رسیدن بخیر. خوش اومدین
ما هم دلمون تنگ شده بود
وای فدای سورنای خودم
الان میام
ياسمين مامان سورنا
7 دی 91 19:33
ايول به فال حافظ
خيلي زيبا بود ممنون


خواهش میکنم دوست خوبممممممممممممممم
مامان النا
8 دی 91 9:48
مشهدکه حسابی برف اومده دلم خیلی برف بازی میخواد امامیترسم النا سرمابخوره قیدشوزدم انشاا...اونجاهم برف بیاد
مطالبت جالب بود عزیزم استفاده کردیم


خداروشکر که مشهد برف حسابی اومده
النا رو ببوسید
انشالله ...
گلاویژ
8 دی 91 15:06
زمستون زمین پر از یخ میشه
سرده هوا همیشه
بارون میاد رو شیشه


زمستون زیاده برف و بارون
میباره از آسمون
قطره به قطره آسون

مادربزرگ فصلا
پیرزنی تمیزه
دونه دونه های برفو
روی زمین میریزه

--------------------------

این شعر خاله شادونه رو و من و محمد صدرا خیلی دوست داریم
آپ هم هستیم !


مرسی مامانییییییییییییی
محمد صدرا و نی نی رو ببوس
مامان علي خوشتيپ
8 دی 91 17:07
من كه اصلا اين پستاي برفكيتونو درك نميكنم
آخه تو عمرم برف نديدم...حالا هي شما هم از برف بنويسينا


عزیزممممممممممممممم
یه سفر بیاید اینجا و برف ببینید
مامان علي خوشتيپ
8 دی 91 17:09
قابلمه نوشتتونو ميدونستم...فقط استيل يه بدي داره زود سياه ميشه...تو پيركس هم يه جوريه...انگار آشپزيت نميادروكش سراميكيا هم كه فووووووق العاده گرونن...
نتيجه چي ميشه؟


استیلی که سیاه نشه هم هست!
نتیجه هر چی باشه به نظر سلامت در آشپزی خیلی مهمه!
محيا كوچولو
8 دی 91 22:04
خيلي برفي بود پستتون خاله اميدوارم يه برف حسابي بياد و دلي از عزا دربياريد با كوثري


ممنون عزیزممممممممممممم
انشالله
مامان یه فسقِلی
9 دی 91 0:01
پیتـــــــــزا دوست داری؟

آره؟

خب پس بدو بیا به وبلاگ فسقِلیه آینده مون تا ببینی من چطوری پیتزا درست کردم.

آدرسمو که بلدی... nini6368.niniweblog.com


به به به
بازم هنرنمایی خاله جون و عمویی
چشمممممممممممم اومدممممممممم
مامی امیرحسین(فاطمه)
9 دی 91 5:19
توروخدا منو ببخش دوست خوبم.میبینی نصفه شب دارم برات کامنت میذارم.مگه این وروجک میذاره.قربون کوثر نازم برم که دلش برف میخواد.راستش منم بدجوری دلم هوای درست کردن یه آدم برفی خوشگل رو کرده.ولی کو برف؟


عزیزممممممممممممممم
ممنون از حضورت خانمی
امیر حسین نازمو ببوس
انشالله اونجا هم برف میاد

محبوبه مامان الینا
9 دی 91 7:12




چشم میام
mamanebaran
9 دی 91 12:14
آخي نازي قربونش برم كه انقدر خوشگل با آدم برفي بازي ميكنه ناناي من ، چه شعر خوشگلي ، چه شيرن گفت حافظ بهت ماماني ، خيلي پستت جالب ، ساده و در عين سادگي شيوا و پر از احساس مثل هميشه گرم و صميمي ، دلم ضعف رفت براي كوثرم ببوسش از طرف من


ممنونم مامانیه گل
بوس برا خودت و باران جون
باراز سلام
9 دی 91 14:34
سلام
راستی امسال اولین بر ف منطقه ما را هم سفید پوش کرد
کاش میومدین اینجا ولی حسابی سرده
برفا هم یخ شده
وای سرسره و زمین خوردن و...
عکسای امیر علی هم قشنگ بود انشاء الله خدا هر دو را حفظ کنه
هم کوثر خانم و هم امیر علی را


سلام
خداروشکر که برف حسابی اومده
اما یخبندان...
متشکر از دعای خوبتون
زهرا (✿◠‿◠)
9 دی 91 16:09
الهیییییییییییییییی....
خوشمززززززززه
میگما......بس این روزا سرم شلوغ بوده این پستت از دستم در رفته بود!!!!
عجب سوپ سفیدی....
منم عاشقشم...
خیلی خوشمزززه است


ممنون از نگاه خوشگلت عزیزم
نوش جااااااااااااااان
بدرستش و حالشو ببررررررررررررررررر
معصومه
11 دی 91 6:42
وووووووووووووووووووووووی این عکسش چه نازه
فدااااااااااااااااااااااااش


مرسیییییییییییییییییییییی
مامان فاطمه
17 دی 91 18:50
ای جونم برف . ما که برف نداریم
ولی باریدنش رو دیدم اونقدر زیاد نبود که بخوام برف بازی کنم.


عزیزممممممممم
انشالله به بازی کردنش هم برسید
تــــــــک خـــاله کــوثر جــونـــی
27 دی 91 12:18
میلاد تو معراج دست های من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم. ....

27 دی روز تولـــــــــدت مبارک تک خواهر گلم.


ممنونم عزیزم
ان گل بوسه ها تقدیم به تو
تــــــــک خـــاله کــوثر جــونـــی
27 دی 91 12:20
یه کیک خیلی خوش طعم، با چند تا شمع روشن، یکی به نیت تو، یکی از طرف من، الهی که هزار سال همین جشن رو بگیریم... به خاطر وجودت، به افتخار بودن ...

27 دی رو تولـــــــــــــــــدت مبارک تک خواهر من


ممنونم عزیزم
این گل بوسه ها تقدیم به تو